Direct aftrap C-propedeuse, studiejaar , blok 3

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Digitale toetsen op afstand Bregatha de Gooijer
Advertisements

PROFIELWERKSTUK Hoe kunnen wij je helpen?.
Fantasiedier AV1A / AV1B Opdracht 1, Blok 2.
Hogere denkvaardigheden
HALLO OPLETTEN : Waarom sql DOEN : Introductie opdracht
C I C A project. C I C A Studiejaar , tweede semester “Laat duizend bloemen bloeien”
huiswerk IAM competenties
ICT-rijk bewegen in 3 VWO / HAVO Het implementeren van de nieuwe functionaliteit van Coach 6, vanuit een didactisch oogpunt bekeken Ron Vonk Archimedes.
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
Wiki: Medmec04 les 4(week 6)Engagement The game called life
Wiki: Medmec04 les 6 (lesweek 7) Engagement The game called life
Wiki: Medmec04 les 5 Engagement The game called life
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER
les 12 - tekstplan, wikispaces
Ontwikkeld door Anne Coppens en Carlo Verhaar les 11 - Google I-C1#, datum.
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
Studeren Rotterdam, 28 augustus Studeren Rotterdam, 28 augustus 2008.
Medmec04 Engagement.
Portfolio Presentatie
17 september MedMec01 les 3 Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Beroepsopdracht 4 In het cluster Talen.
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 1 Kwartaal 1, schooljaar 2015/2016 Klas: VQR2A Docent: Petra van der Zee.
Project Serious Games Hogeschool Rotterdam – Mediatechnologie en Libanon Lyceum Rotterdam – Technasium In samenwerking met de Openbare Montessorischool.
Project: Oriëntatie op het beroep Marie-Joze van Raak - Docent SPH - jaar 1 coördinator
PROJECT: ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
KWARTAAL 2 JAAR 2 SLC. vandaag Programma kwartaal 4 Opdrachten Werkbezoeken eindgesprekken.
Pemwjk3. Programma tafeltjesronde over ruimte en materiaal Bespreek de inzichten die naar aanleiding van de tafeltjesronde over ruimte en materialen hebt.
Bijeenkomst 5.  Doelen  Wat hebben jullie bij thema vanmorgen gedaan?  Feedback geven en ontvangen op huiswerkopdracht  Van doelen naar leeractiviteiten.
Pilot Cursus Vakverbreding Toetsing 2008 Les 1 A.Materialen: A.Materialen: Reader is te vinden op Reader is te vinden op
Technisch schrijven 18 november 2016.
Beeldspraak: de vergelijking
Technisch schrijven 21 november 2016.
Vakdidactiek en Onderwijskunde 2
Vakdidactiek en Onderwijskunde 2
Technisch schrijven september 2017.
Groepswerk Eén werk! = Eén cijfer?.
Onderzoekend leren in de natuurwetenschappen
Direct Doelgroepgericht schrijven: schrijfstijlen
Direct aftrap C-propedeuse, studiejaar , blok 3
Direct les 6 C-propedeuse, studiejaar , blok 3
23/07/2018 Direct Doelgroepgericht schrijven (I) Semester 1, blok 1, studiejaar
23/07/2018 Direct Doelgroepgericht schrijven (1-2) Semester 1, blok 1, studiejaar
Direct les 8 C-propedeuse, studiejaar , blok 1
23/07/2018 Direct 6. Doelgroepgericht schrijven (I) Leerlijn Communicatie, studiejaar , blok 2.
Direct aftrap C-propedeuse, studiejaar , blok 2
Direct les 9 C-propedeuse, studiejaar , blok 1
Direct les 9 C-propedeuse, studiejaar , blok 1
Direct 4. Waarnemen 29/07/2018 Direct 4. Waarnemen Leerlijn Communicatie, studiejaar , blok 3.
Templates in MailChimp (1)
Direct 3. De DM-cyclus 30/07/2018 Direct 3. De DM-cyclus.
Direct les 4 C-propedeuse, studiejaar , blok 2
Direct 5. Juridische aspecten
Direct 2. De DM-cyclus 07/08/2018 Direct 2. De DM-cyclus Leerlijn Communicatie, studiejaar , blok 3.
Direct les 8 C-propedeuse, studiejaar , blok 1
Direct 3. Direct Marketing Media
05/09/2018 Direct 6. Doelgroepgericht schrijven (2) Leerlijn Communicatie, studiejaar , blok 2.
Direct 1. Marketing /08/2018 Direct 1. Marketing 2.0.
Vakdidactiek en Onderwijskunde 2
Direct Uitwerken concept DEM
Direct les 8 C-propedeuse, studiejaar , blok 1
Online Marketing voor het MBO
Mediaplanning – bijeenkomst 6
Les 2: gegevens samenvatten
Product van TU Delft, SEC
Les 3 groepsdynamica en klassenmanagement
Methodisch handelen Week 1. Methodisch handelen Week 1.
Vakdidactiek en Onderwijskunde 2
Marketing Week 2, les 1 (dinsdag 19 september 2017)
Product van TU Delft, SEC
ADL Les 1.
Transcript van de presentatie:

Direct E-Mail: aftrap C-propedeuse, studiejaar 2012-2013, blok 3 08/09/2018 Direct E-Mail: aftrap C-propedeuse, studiejaar 2012-2013, blok 3 naam docent:

Programma van vandaag Voorstellen Introductie course DEM 08/09/2018 Programma van vandaag Voorstellen Introductie course DEM Wat gaan jullie doen? Competenties en indicatoren Beoordeling Literatuur Inhoud, planning, organisatie Afspraken

Wat gaan jullie doen? Theorie bestuderen Aan de slag met de opdracht: 08/09/2018 Wat gaan jullie doen? Theorie bestuderen Aan de slag met de opdracht: “Bedenk een marketingcampagne voor een bedrijf, leg dat vast in een communicatieplan waarin de Direct E- Mail centraal staat, bedenk de DEM en realiseer de DEM.”

Competenties en indicatoren (1) 08/09/2018 Competenties en indicatoren (1) Competenties: analyseren, ontwerpen, realiseren, evalueren, communiceren Ana1.1 Je kent de belangrijkste principes van direct marketing 2.0 en past ze toe in je DEM Ana1.2 Je analyseert bestaande DEM’s en verbindt hieraan conclusies voor je eigen DEM

Competenties en indicatoren (2) 08/09/2018 Competenties en indicatoren (2) Competenties: analyseren, ontwerpen, realiseren, evalueren, communiceren Ont1.1 Je ontwerpt creatieve concepten in overeenstemming met je creative brief (=campagne/communicatieplan). Ont1.2 Je motiveert en beargumenteert de gemaakte keuzes bij het tot stand komen van je DEM.

Competenties en indicatoren (3) 08/09/2018 Competenties en indicatoren (3) Competenties: analyseren, ontwerpen, realiseren, evalueren, communiceren Rea1.1 Je segmenteert je klantenbestand overeenkomstig je doelgroepen waarbij je meerdere criteria gebruikt. Je kunt hierbij de theorie over databases correct toepassen. Rea1.2 Je schrijft doelgroepgerichte teksten volgens de opgegeven richtlijnen. Rea1.3 Je maakt verschillende versies van je DEM en test en verstuurt deze. Je houdt hierbij rekening met de specifieke eisen van verschillende e-mailclients. Rea1.4 Je zorgt er voor dat de inhoud van de mail persoonlijk is en dynamisch geladen wordt uit een gegevensbestand, en daarbij afgestemd is op de doelgroepen

Competenties en indicatoren (4) 08/09/2018 Competenties en indicatoren (4) Competenties: analyseren, ontwerpen, realiseren, evalueren, communiceren Eval1.1 Je meet de respons en kunt deze gegevens interpreteren.

Competenties en indicatoren (5) 08/09/2018 Competenties en indicatoren (5) Competenties: analyseren, ontwerpen, realiseren, evalueren, communiceren Comm1.1 Je past de grammaticale regels van het Nederlands foutloos toe.

Beoordeling Toets Communicatie (individueel) cijfer (30%) Toets Realisatie (individueel) cijfer (20%) Communicatieplan (duo) cijfer (20%) Demonstratie (duo) cijfer (30%) Overdrachtspresentatie (duo) vink Doelgroepteksten (individueel) vink

Verplichte literatuur 08/09/2018 Verplichte literatuur Postma, Paul, (2011), Handboek Direct Marketing 3.0 Online & Offline, Amsterdam: Kluwer Byttebier, Igor, (2003) Creativiteit Hoe? Zo!, Tiel: Lannoo. Zesde druk.

… en deze hebben jullie al 08/09/2018 … en deze hebben jullie al (werkboek comm.planning staat op boekenlijst Remediate)

Inhoud Beroepstaak Opzet van de course Ontwerp, realiseer en evalueer een direct e/mail Opzet van de course De communicatielijn De creatieve lijn De realisatielijn Je werkt vanaf het begin in tweetallen Samenstelling en keuze onderwerp: in creatieve lijn

Realisatie Zorg dat je voor de eerste les realisatie de volgende software op je laptop geïnstalleerd hebt: Microsoft Excel (vanaf versie 2007, voor Windows of OSX) HTML-editor zoals Dreamweaver

Planning Tot week 5: 1 Communicatie, 1 Creativiteit en 1 Realisatie In week 5: overdrachtspresentaties Vanaf week 5: 1 Communicatie en 2 Realisatie Week 8: eindpresentaties Week 9: toetsen Communicatie en Realisatie

Huishoudelijke mededelingen 08/09/2018 Huishoudelijke mededelingen Direct Mail op HAN Online (Scholar): Publicatie lessen en ander materiaal vul hier het rooster in Aanpassen per docent / klas

Werken in tweetallen Vorm tweetallen en geef ze uiterlijk aan het einde van de les door aan mij.

Vragen?