Gebruikersondersteuning

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
In 48 uur de wereld rond De integrale organisatiediagnose in 48 uur
Advertisements

Handleiding voor het updaten van de Pupillen competitie website V (22april 2010)
Presentatie Praktijkscholen
Kort overzicht mogelijkheden barboek.nl
Informatie en gebruikershandleiding versie 3.0 Mei 2010 Arthur Kleijn
COVS en de website Presentatie voor VCN en districten 30 maart 2013.
Handen uit de mouwen met Action Learning in
KWALITEITSZORG IN INTERNATEN 1 september A.KWALITEIT Wat is kwaliteit in internaten ? Internaten moeten zelf instaan voor de vormgeving van een.
Team-Psych Online steun bij uw werk. Visie Wij geven persoonlijk advies via de mail zodat de klant zelfstandig verder kan om een oplossing te vinden.
Informatie en gebruikershandleiding versie 2 April 2009 Arthur Kleijn
Aandachtspunten Voldoende en duidelijke informatie
INRICHTING ACCOUNT OPLEIDINGSSCHOOL IN KWALITEITSCHOLEN Klik steeds op muis om naar de volgende dia te gaan Kwaliteitscholen Noordersingel LV Berkel.
Training voor Microsoft® Lync™ 2010 voor antwoordgroepen
Testen upgrade Blackboard
Neem je regelmatig medicatie in? Bezorgt het je soms kopzorgen om de juiste tablet op het juiste moment te nemen? Twijfel je soms of je de juiste medicatie.
Hoe brei een team?.
Debbie Vandekerckhove
Aanpassingen software
HELPWIJZER Have a break, Have a LightBite Have a break, have a LightBite Dit project kwam tot stand.
Dit is een korte powerpoint presentatie van de audit website ten behoeve van de NVDK. ( Hierin werden vragenlijsten opgesteld.
Onze doelen en visie in beeld
Product price management application with PIM integration
PRESENTATIE ONLINE LEERDOSSIER Het proces. Hoe heb ik het aangepakt?
ONTSLAGREGELEN.nu Gemakkelijk samen het ontslag regelen.
Solliciteren: wat wil ik?
“video op Youtubekanaal” Doeworkshop voor arbeidsconsulenten Sofie, ICT-verantwoordelijke.
Glenn Vanthournouthttp:// VV-Solliciteren - Wat / Waarom? - Algemene werking - Voordelen - Mogelijkheden sollicitanten - Mogelijkheden.
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
De nieuwe studente krijgen in hun opleiding te maken met keuzedelen. Hoe ziet het keuzeproces van de student eruit? Wat zijn belangrijke momenten in het.
OnderwijsPortal Case: ROC unit Sport en Bewegen. Inloggen op de portal Inloggen met persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord. Wachtwoord vergeten? Vraag.
Onderwijsdag 2013 Wouter Reith / Academie voor Sociale Professies Interactieve hoorcolleges met Socrative.
Professionele nieuwsgierigheid Coaching en gesprekstechnieken Bijeenkomst 3 22 februari 2016.
Gebruikersondersteuning Gebruikersondersteuning functioneel beheer HR Door: Hariët ter Horst-Mulder (HR-HRIA)
BUSINESS INFORMATIEMANAGEMENT/ FUNCTIONEEL BEHEER MIDDAG GEBRUIKERSONDERSTEUNING VOOR FB BESTELAANVRAGEN.
Kickoff SomToday 6 SEPTEMBER Wat doen we vandaag ?  Inloggen in SomToday  Handleidingen in WikiWijs: link in WikiWijs plaatsen  Digitale leermiddelen.
MAAK HET ONDERNEMERS MAKKELIJK! MET EEN REGELHULP IN 7 STAPPEN.
Nieuwe technologische toepassingen in de zorg.
“AOV Advies voorbereidingstool”
Wat is Hyperdesk? Web platform voor het optimaliseren en automatiseren van uw dienstverlening aan bedrijven. Kort samengevat:
Instructiekaart SpoorWeb
RadQuest 2.0 In samenwerking met ASolutions presenteert de
Instructiekaart SpoorWeb
Gebruik van Video en het Prospectrapport
Kickoff SomToday 6 september 2016.
website pakket Je Bedrijf Onbezorgd Online!
Instructie Deze presentatie geeft, samen met de demo van het Strategisch Ontwikkelingsplan, leidinggevenden een goed beeld van de verschillende stappen.
Gebruikersondersteuning
Functioneel Beheer Gebruikersondersteuning MISUT Onderwijs
Een vergadering organiseren
Nieuwe technologische toepassingen in de zorg.
Gebruikersondersteuning
Wikiwijs Somtoday Teamtraining 7 maart 2017
Gebruikersoverleg Functioneel Beheer FEZ
MBO-dag: Gebruik Digitaal Doorstroomdossier Regio Rijnmond
Welkom, Team Sportief presenteert:
De Kwaliteit Verbetercyclus
Kluwer The end of Publishing
Versturen van data naar meerdere mensen
Kennisclip Web toepassingen
Online tevredenheidsmeting
Vergadering Personeelsdienst
HNS Communicatie naar studenten
Case: Nieuwe website Anne Heining (M&C
Google webmaster account
Conversatietool leerlingenvervoer
Gisratio gebruikersdag 21 april 2016
PRAKTISCH LEAN MANAGEMENT
Sneak Preview voor CV&V Yvonne de Boer
department Educational studies
Trainers app Gymfed Wegwijs voor trainers.
Transcript van de presentatie:

Ellen Diepeveen (M&C) Funtioneel Beheerder Studenten- en Medewerkersportal

Gebruikersondersteuning Gevraagd een korte presentatie te geven aan de hand van deze 4 vragen. Hoe zorg je ervoor dat je de stem van de gebruiker bent? Waar ben je trots op en wil je met ons delen? Zijn er tools of handvaten die je mist? Wat zou je nodig hebben om het nog beter te doen? Hoe weet je of je gebruikers tevreden zijn? 1. 2. 3. 4. Zijn er tools of handvaten die je mist? Wat zou je nodig Hebben om het nog beter te doen? Hoe zorg jij/te team als Functioneel beheerder(s) Ervoor dat je de stem van de gebruiker bent? Waar ben je trots op en Wil je met ons delen? Hoe weet je of Je gebruikers Tevreden zijn?

Hoe zorgen we ervoor dat we de stem van de gebruiker zijn?  Door te weten wat er leeft onder onze gebruikers. En hierop inspelen. Feedback kan altijd gegeven worden dmv het sturen van een mail aan webmaster. Laagdreppeling door feedbacktool: Usabilla. Tool Usabilla is gemaakt door een student van de Universiteit van Tilburg die opdracht had gekregen Blackboard te evalueren MEDEWERKERSPORTAL Hoe blijven we op de hoogte van wat er leeft onder onze gebruikers? Feedback via mail Feedbacktool Usabilla

Startpagina van de Medewerkersportal met feedback”vlaggetje” = passief Er is ook mogelijkheid voor actief feedback vragen Met name bij nieuwe website-onderdelen om specifiek feedback te vragen Dat zou er ongeveer zou uitzien op de portal Het design van de portal laat dat dus niet toe: het wordt te druk/onoverzichtelijk

FILMPJE Keuze tussen algemene feedback of feedback op een specifiek deel Optioneel: e-mailadres , kan dus ook anoniem Gevarieerde feedback: bugs, niet werkende links, suggesties, onhandige interactie… En af en toe een compliment

Mail komt binnen bij de Servicedesk Online Media Daar worden mails mbt medewerkersportal doorgezet naar mij. Info over device / browser / besturingssysteem Nog kijken naar mogelijkheid eigen account zodat mails automatisch naar juiste persoon worden gemaild

Filter op emloyees, datum… Export naar Excel: Automatisch Op gewenst moment Goed overzicht van wensen en zorgen van gebruikers Eenvoudig te sorteren

STAPPEN Feedback filteren Vragenlijsten uitzetten bij gebruikers Persoonlijke gesprekken met gebruikers Feedback filteren – bijhouden in Excelbestand Bugs worden z.s.m. opgelost Nu nog in zogenoemde nazorgfase, later klankbordgroep voor besluiten over wel/niet doorvoeren van wensen VRAAG: Hoe weet je of je gebruikers tevreden zijn? Vragenlijst uitzetten bij gebruikers  via Usabilla is mogelijk Persoonlijke gesprekken met gebruikers

Zijn er tools of handvaten die je mist? Wat zou je nodig Vragen die aan bod zijn gekomen: Hoe zorg je ervoor dat je de stem van de gebruiker bent? Hoe weet je of je gebruikers tevreden zijn? Nog beantwoorden Waar ben je trots op en wil je met ons delen? Mooi product neergezet met de medewerkersportal Dat ik functioneel beheerder ben van de medewerkersportal Zijn er tools of handvaten die je mist? Wat zou je nodig hebben om het nog beter te doen? Functioneel beheer is nieuwe rol. Ben nog wat zoekende hoe deze rol in te vullen. Deze middag kan daar vast bij helpen. 1. 2. 3. 4. Zijn er tools of handvaten die je mist? Wat zou je nodig Hebben om het nog beter te doen? Hoe zorg jij/te team als Functioneel beheerder(s) Ervoor dat je de stem van de gebruiker bent? Waar ben je trots op en Wil je met ons delen? Hoe weet je of Je gebruikers Tevreden zijn?

VRAGEN?