Ondernemingsvormen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
SOCIAAL WEERBAAR (v.a. groep 4)
Advertisements

R EDACTIONEEL SCHRIJVEN L ES 4. Globale indeling les 4 5 minutenKlassikale terugkoppeling naar vorige les + lesindeling komende les bespreken 15 minutenRedactievergadering:
Beroepsvaardigheden onderdeel van SBC
Werkgroep GG: Inter-actief in 2010 Het gebruik van stemkastjes tijdens de scheikundeles Jan Scheele.
Les 1: Het Heden Wat weet jij van het kanaal?. Wat weten we? 3 minuten: schrijf zo veel mogelijk waar jij aan denkt bij het Apeldoorns kanaal. 4 minuten:
Korte introductie tot het principe
Sectorwerkstuk 4 mavo Handelingsdeel examenjaar
Tweede wereldoorlog.
Allemaal beestjes Wereldoriëntatie les 2. Planten- en vleeseters.
Taak (in 6 groepjes, per 2 of per 3)
OFC28 mediawijsheid les 4.
Beoordelen leermiddelen
Medmec04 les 1 Engagement.
X-stream les 4 WELKOM. Wat gaan we deze les doen?  Korte terugblik vorige les  Doelen van deze les  Digitale identiteit  Online samenwerken  Eindopdracht.
Bijeenkomst September 2015
Thema 2, week 1.5 Instructiestrategie samenwerkend leren en basisomgangsvormen 29 september 2014 Periode 1 KOP
Thema 2, week 1.4 Leerdoelen en instructiemodellen 22 september 2014
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 3, week 1.5, Schooljaar Klas: VQR2C Docent: Madeleine Meurs.
Wie ben ik? Jan Zuur 51 jaar Docent-Coach Applicatie ontwikkeling en ICT-B Regisseur examinering In afrondende fase van Master Learning and Innovation.
Wetenschapper in de klas Scarabeeklas De Schouw en Zecc Architecten.
Project 3 Week 6 Plan van aanpak af! * Wegens ziekte van Irene zijn workshops verplaatst naar week 7.
Profilering Design MBO. “Ik ben op aarde om een omgeving vol liefde te creëren, met passie te leven en mijn meest opwindende dromen waar te maken”
Bijeenkomst September 2015
Week 4 Conversatieanalyse - interactie in de klas.
Inkopen van voeding Ranjana de Vries Wat gaan we doen deze les? Lesdoelen Inleiding op het onderwerp Opdracht Pauze Poster presentatie Kahoot.
Stencil omzet kosten winst H3 18 MEI Wat gaan we vandaag doen?  - HW controle  - Wat heb je tot nu toe gedaan?  - Huiswerk klassikaal nakijken.
Welkom X-STREAM. Terugblik vorige les  Wat vonden jullie ervan?
Filmpje: e.com/watch?v=nEx pvLXap1U.
AFRIKA.
Leven op een domein KA 10 hofstelsel.
Spreekbeurt in groep 8 Hoe pak je het aan?.
ZGK 7 les 2 wetgevingen en financieringen
ARBO-wet Leerdoel: Weten wat een risico-inventarisatie is.
Observeren en rapporteren
Vragen, wat voor vragen?.
Aanvullende beeldvormende technieken
Week 1, les 9 Ga zitten in de kring.
4 HAVO wiskunde A hoofdstuk 4 n.a.v. de proef
Rob Goossens Wat weten we nog?.
Drama Reflectie Jennie van Baalen
Het verschil tussen werkomschrijving en bestek?
Rob Goossens Wat weten we nog?.
Les 1: Introductie Marketing
Doel: De leerling kan, aan het einde van de les, benoemen hoe blootstelling en interpretatie van invloed zijn op het koopproces van de consument. Ook kan.
EEN PLAATJE VAN Het wat, hoe en waarom van je les als startpunt voor het onderzoeken van je eigen lespraktijk 31 jan ROSA Conferentie Hanna Westbroek.
Wat zie je?.
Klimaat Les 1.
Ondersteunen bij wonen
Introductieweek Dinsdag 4 september.
Vandaag De Alpen: wat, waar, waarom daar?
Wat is jouw firestarter? Innoveren vanuit docenten in het mbo
Pak je boeken! Paragraaf 3.4!
Inspelen op Innovaties
E health, Domotica en E-learning
Je eigen omgeving in beeld
Marketing Week 1 Les 2 (maandag 27 november)
gesprekstechnieken Les 2
Voorbereidende opdracht thema 2, week 1.5
Diersoortverdieping Overige Zoogdieren
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 4.
Diersoortverdieping Overige Zoogdieren
Diersoortverdieping overige zoogdieren
FILOSOFEREN LES: LEEFT AARDE?.
Een gesprek voeren Boek Begeleiden H14 en H15 (t/m par. 15.2)
Cijferloos lesgeven bij talen
Anatomie en Fysiologie
Overdrachtsdocument Hallo allemaal,
Jullie opdracht Bereid in groep een presentatie voor van 5 minuten rond de onderzoeksstrategie waarin je jou verdiepte Inhoud Wat houdt de strategie.
Schrijven 2.7 en 2.8 Formuleren en stijl 3.1
Toedienen meststoffen
Transcript van de presentatie:

Ondernemingsvormen

Leerdoelen Aan het einde van de les kun je: Uitleggen waarom je voor een bepaalde ondernemingsvorm kiest. Uitleggen hoe je een ondernemingsvorm opstart. Uitleggen welke wettelijke eisen er zijn aan een ondernemingsvorm.

Welke ondernemingsvormen zijn er?

Ondernemingsvormen Wat zeggen de PvB eisen? Je raadpleegt deskundigen over de meest geschikte ondernemingsvorm, zodat je uit kunt leggen waarom je voor een bepaalde ondernemingsvorm kiest. Je beschrijft de voor- en nadelen van de gekozen ondernemingsvorm. Je weet hoe je ondernemingsvorm daadwerkelijk op zou kunnen starten (wettelijke richtlijnen). Afweging van andere ondernemingsvormen.

Ondernemingsvormen Groepjes van 3-4 personen Neem een bestaand of nieuw bedrijf in gedachten. Maak een korte presentatie over het hoe en waarom van de ondernemingsvorm van dit bedrijf. Overleg tussendoor met je docent. Tijd? 30 minuten Klaar? Maak de opdrachten bij H9, zie wiki Na 30 minuten presenteert iedereen ‘zijn’ bedrijf aan de klas. De klas geeft feedback.

Ondernemingsvormen Maak de vragen bij H9 op de wiki

Ondernemingsvormen Antwoorden: 9.1 B 9.9 B 9.17 C 9.25 B 9.33 C 9.2 C

Bedankt voor de aandacht!