Mogen wij ons aan u voorstellen?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
- Administratie - Analyse - Actie -
Advertisements

Mogen wij ons aan u voorstellen? 2014 Versie 21Administratie Partners B.V.
Leads voor boekhouders, administratiekantoren en accountants
Koepels: keuzes die de Intermediair kan maken SBR voorlichtingsbijeenkomsten 2011 Vanaf 1 januari 2013 is SBR de standaard voor financiële rapportages.
Van boekhouder naar BoekMeester!
WELKOM bij … ADMINISTRATIEKANTOOR TELLEMAN Sinds 1997 voor Ondernemers & Particulieren.
Accountancy -2% in 2013  Minder vraag naar advies  Minder administratie en samenstelling (automatisering)  Tarieven onder druk  Meer transparantie.
Management Informatie en Business Intelligence voor uw kantoor
Financiële Planning. Financiële planning  Goede oudedagsvoorziening. Is uw pensioen en AOW wel toereikend?  Inkomensvoorziening bij arbeidsongeschiktheid.
De kern van de zaak.
Welkom bij de presentatie van Onlinezeilen.nl. - Gratis online boekingssoftware - Automatisering voor zelfstandige schippers - Onafhankelijke platform.
•Wie is HomeDS? •Welke taken doen wij voor bedrijven? •Welke taken doen wij voor particulieren? •Waarom voor HomeDS kiezen? •Waar staat HomeDS.
Thinkquest2 versie 2013 info: vanaf februari 2013.
Internet boekhouden in de praktijk Kennismaken met Noordzij Online.
Een korte introductie…. Wanneer u zich op onze business to business website registreert, ontvangen we hiervan direct een melding.
TOEWIJZING EN SELECTIE 3 APRIL GOUDA Marvin Hendrikse.
Even kijken wat een accountant doet.
© Flipside On-Line Reserveringssysteem Reserveren via uw eigen site, snel en eenvoudig.
PH 09 E V Algemeen Wat is ACES ? ACES is een adviescentrum dat een volledig onafhankelijk advies kan geven op het gebied van elektronische sluitsystemen.
Een blik op de toekomst Niels van Buren Hogeschool Rotterdam 4 februari 2011.
BEDRIJFSPRESENTATIE ROSMALEN, VOORJAAR 2013 Specialist in de Test discipline © Infocon 1.
2C1’s Excellent Vision. Mission: 2C1’s Excellent Vision wil in de markt opvallen doordat onze klanten hogere rendementen behalen dan die bedrijven waarvoor.
Wat kunnen wij voor uw organisatie betekenen ? Even voorstellen
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Karin Sleeking Hoofd beleidsafdeling Werk en Inkomen VNG
Mijn stage bij AH * Naam: *Dilek Klas: *4c Jaar: *2009/2010 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je nu zit Typ het.
SBR: een toekomstvaste aanpak
Kennismaken met SynCount. Programma 1.Over SynCount 2.Onze werkwijze 3.Synergie van specialismen 4.Duurzaamheid 5.De toegevoegde waarde van SynCount.
Van boekhouder naar BoekMeester!
Een overzicht van hoe Boersma Adviseurs het praktisch uitvoert.
Financiële Planning. Financiële planning  Goede oudedagsvoorziening. Is uw pensioen en AOW wel toereikend?  Inkomensvoorziening bij arbeidsongeschiktheid.
Gebruik maken van de artiestenregeling.
Overeenkomst.
voor iedere ondernemer
Van boekhouder naar BoekMeester!
Intermediairdagen april 2017.
De kracht van NACHON Sinds 1991 zijn wij specialist in transportautomatisering. Transportmanagement zit in ons DNA. Onze focus ligt volledig op de ontwikkeling.
Arbeidsrelaties van de toekomst Monique Ramondt. Introductie Vestigingsplaats: Zutphen Dienstverlening in geheel Nederland aan eindgebruikers/bemiddelingsorganisaties.
Uw eigen App Communiceer via uw website de App aan al relaties. Uw klanten beschikken altijd (ook offline) over uw en andere geregistreerde gegevens.
EASY CLEAN UP B.V UW PARTNER IN AFVAL MANAGEMENT OP DE BOUW EEN SCHOT IN DE ROOS.
Van harte welkom!. Financiële administratie 22 januari 2015 Leon te Brake.
SpaarBV presentatie november 2015 Algemeen telefoonnummer:
VvE Beheer. Wie zijn wij Landelijke organisatie; Platte organisatiestructuur; Uitgebreide technische kennis van zowel installatietechnische, bouwkundige.
Voorlichting Stichting Philadelphia Zorg Wanneer heeft u recht op een WW uitkering? Er is relevant urenverlies (>5 uur/wk), geen recht op loondoorbetaling.
MEE Groningen Algemene presentatie. 2  Mensen met een verstandelijke, lichamelijke beperking en/of een chronische ziekte  Anderen die beperkingen in.
T Shirts bedrukken T shirts laten bedrukken wordt gedaan omdat het voor veel verschillende doeleinden gebruikt kan worden. Bijvoorbeeld door bedrijven.
Boekhouding E-captain Welke voordeel biedt E-captain Internet Boekhouden? - Geen installatie, geen onderhoud, altijd de laatste versie. (nooit meer software.
Get the Best Copyshop and Printshop Online. Internet Copyshop in Utrecht, Nederland is een gevestigde, individuele drukkerij. Zij zijn een van de beste.
Efficiënte controle van uw Payroll proces Om de controle van de salarisverwerking inclusief de opvolgende processen (betalingen, loonaangifte en journalisering)
Hoe organiseer je de vraagkant? Balanceren tussen flexibiliteit en bureaucratie.
Inleiding Toenemende vergrijzing, ook bij ouderen met een beperking
Wat is Hyperdesk? Web platform voor het optimaliseren en automatiseren van uw dienstverlening aan bedrijven. Kort samengevat:
Aangifte IB en omzetbelasting voor ondernemers
Afspraken inzet leden Kenniskring VOR bij RWS
Verschil offerte/factuur
BGT: Een integrale beheerkaart voor BOR en
Oprichting van de BIZ Krabbepolder/Zeehavengebied (Zuid)
Referentie GrootboekSchema
Financiële planning (deel 2)
Belasting en wetgeving
Vmbo 2 economie Goede producten?
Big Data.
Big Data.
Leden NOA Diana van Oudenaaren & Danny Jansen
Europaproof besteden van Europese subsidies Praktijkvoorbeeld
BaTe Financiële Dienstverlening B.V.
Basiscursus boekhouden
Dienstverlening Krikke Consult
IBP en AVG, wat moet wij er op school mee?
Transcript van de presentatie:

Mogen wij ons aan u voorstellen? 2017 Versie 1 Administratie Partners B.V.

Wie zijn Administratie Partners? Administratie Partners B.V. is een middelgroot full service administratiekantoor voor het midden en kleinbedrijf. Ons bedrijf kenmerkt zich door flexibiliteit met een uitgebreide dienstverlening voor een zeer gevarieerd klantenpakket. 2017 Versie 1 Administratie Partners B.V.

Administratie Partners B.V. Waar zitten wij? Administratie Partners is centraal gevestigd in Nederland te Nieuwegein. Wij zijn vanuit geheel Nederland gemakkelijk te bereiken. 2017 Versie 1 Administratie Partners B.V.

Administratie Partners B.V. Hoe werken wij? Voor een groot gedeelte worden de werkzaamheden op basis van detachering verricht op locatie bij de klant. Incidenteel of ook voor langere tijd. Ook worden op kantoor bij Administratie Partners administraties verwerkt. 2017 Versie 1 Administratie Partners B.V.

Administratie Partners B.V. Kan ik ook zelf boeken? Jazeker kan dat. U verwerkt zelf on-line de mutaties in de administratie en wij controleren uw verwerking en vullen daar waar nodig aan. De digitale ontwikkelingen staan bij ons niet stil, laat u hierover informeren. 2017 Versie 1 Administratie Partners B.V.

Administratie Partners B.V. Wat kunnen we? Wij kunnen onze dienstverlening aansluiten op uw wens. Zo kan er worden ingevallen voor uw vaste administratieve kracht bij vakantie of zwangerschapsverlof of om piekdrukte op te vangen. Administratie Partners levert administratieve en fiscale ondersteuning op bijna ieder gewenst vlak. 2017 Versie 1 Administratie Partners B.V.

Wat kunnen we dan precies? Zo kunnen wij bijvoorbeeld uw dagelijkse administratie verwerken, uw jaarrekening vervaardigen of bijvoorbeeld tussentijdse rapportage. Tevens vervaardigen wij alle voorkomende aangiften zoals inkomstenbelasting, omzetbelasting en vennootschapsbelasting. Wij kunnen u advies geven op fiscaal gebied. 2017 Versie 1 Administratie Partners B.V.

Administratie Partners B.V. Wat kunnen we nog meer? Ook hebben wij veel expertise in huis voor wat betreft automatisering en inrichting van uw financiële administratie. Ook salarisadministratie wordt in eigen huis gedaan. 2017 Versie 1 Administratie Partners B.V.

Administratie Partners B.V. En wat we niet kunnen? Dat besteden we in overleg met u uit. Administratie Partners werkt prettig samen met diverse accountant- en notariskantoren. Tevens zijn wij subdealer van Cash Software en hebben wij een uitstekende samenwerking met een specialist op het gebied van hard- en software. 2017 Versie 1 Administratie Partners B.V.

Voor welke klanten werken wij? Momenteel werken wij voor een zeer gevarieerd klantenpakket met klanten uit diverse sectoren zoals daar zijn; de (Detail-)Handel, Administratiekantoor, Assurantie tussenpersonen, Klus- en Onderhoudsbedrijf, het Transportbedrijf, Reclame-Adviesbureaus, Restaurant / Horeca, AV Bedrijven, ZZP-ers (velerlei sectoren), het Schoonmaakbedrijf, de ICT Sector, het Bouwbedrijf, de Advocatuur, Uitvaartbranche, de Grafische Sector, het Automobielbedrijf, Stichtingen, Verenigingen (ook VVE), Financiële Dienstverlening, Winkelbedrijf, de Bakkerij, Consultancy, Nieuwe Media en Diverse overige sectoren. 2017 Versie 1 Administratie Partners B.V.

Waar zijn onze klanten gevestigd? Feitelijk in het gehele land. Door uitwisseling van gegevens via de post of internet is het niet noodzakelijk fysiek dicht bij de klant gevestigd te zijn. Uiteraard werkt het ook bij ons zo dat het overgrote gedeelte van onze klanten wel in de regio Utrecht / randstad te vinden is. Zodra er sprake is van dienstverlening op basis van detachering heeft dat om begrijpelijke redenen ook wel de voorkeur. 2017 Versie 1 Administratie Partners B.V.

Administratie Partners B.V. Wat kost dat allemaal? Net als onze dienstverlening is ook onze tarifering maatwerk. Onze tarieven variëren naar gelang van de afgenomen diensten tussen de € 44,- en € 74,- per uur, exclusief b.t.w. (tarief 2017). Wij werken zowel op basis van nacalculatie alsook op vaste afspraak. Voor de salarisadministratie geldt dat de kosten afhankelijk zijn van het aantal stroken dat wij op maandbasis voor u draaien. 2017 Versie 1 Administratie Partners B.V.

Administratie Partners B.V. Wat kost het u? Maak met ons een afspraak, vertel wat u van ons verwacht en wij kunnen u vertellen wat uw kosten zijn. Wij nodigen u hierbij dan ook gaarne uit voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. 2017 Versie 1 Administratie Partners B.V.

Hoe zijn wij bereikbaar? Ons adres luidt:   Administratie Partners B.V. Wiersedreef 26 3433 ZX Nieuwegein tel. : 030 – 608 16 15 2017 Versie 1 Administratie Partners B.V.

Hoe zijn wij nog meer bereikbaar? Op internet via onze site: www.administratie-partners.nl Voor verdere informatie omtrent onze dienstverlening kunt u ons ook e-mailen op het volgende mailadres: info@administratie-partners.nl 2017 Versie 1 Administratie Partners B.V.

Administratie Partners B.V. is lid van de Nederlandse Orde van Administratie en Belastingdeskundigen NOAB en gecertificeerd lid van het Register Belastingadviseurs RB. Belastingconsulentennummer 438054. is statutair gevestigd te Nieuwegein en is bij de Kamer van Koophandel geregistreerd onder nummer 30140426. 2017 Versie 1 Administratie Partners B.V.

Bedankt voor uw aandacht. 2017 Versie 1 Administratie Partners B.V.