De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Mogen wij ons aan u voorstellen? 2014 Versie 21Administratie Partners B.V.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Mogen wij ons aan u voorstellen? 2014 Versie 21Administratie Partners B.V."— Transcript van de presentatie:

1 Mogen wij ons aan u voorstellen? 2014 Versie 21Administratie Partners B.V.

2 Wie zijn Administratie Partners? 2014 Versie 2Administratie Partners B.V.2 Administratie Partners B.V. is een middelgroot full service administratiekantoor voor het midden en kleinbedrijf. Ons bedrijf kenmerkt zich door flexibiliteit met een uitgebreide dienstverlening voor een zeer gevarieerd klantenpakket.

3 Waar zitten wij? 2014 Versie 2Administratie Partners B.V.3 Administratie Partners is centraal gevestigd in Nederland te Nieuwegein. Wij zijn vanuit geheel Nederland gemakkelijk te bereiken.

4 Hoe werken wij? 2014 Versie 2Administratie Partners B.V.4 Voor een groot gedeelte worden de werkzaamheden op basis van detachering verricht op locatie bij de klant. Incidenteel of ook voor langere tijd. Ook worden op kantoor bij Administratie Partners administraties verwerkt.

5 Kan ik ook zelf boeken? 2014 Versie 2Administratie Partners B.V.5 Jazeker kan dat. U verwerkt zelf on-line de mutaties in de administratie en wij controleren uw verwerking en vullen daar waar nodig aan. De digitale ontwikkelingen staan bij ons niet stil, laat u hierover informeren.

6 Wat kunnen we? 2014 Versie 2Administratie Partners B.V.6 Wij kunnen onze dienstverlening aansluiten op uw wens. Zo kan er worden ingevallen voor uw vaste administratieve kracht bij vakantie of zwangerschapsverlof of om piekdrukte op te vangen. Administratie Partners levert administratieve en fiscale ondersteuning op bijna ieder gewenst vlak.

7 Wat kunnen we dan precies? 2014 Versie 2Administratie Partners B.V.7 Zo kunnen wij bijvoorbeeld uw dagelijkse administratie verwerken, uw jaarrekening vervaardigen of bijvoorbeeld tussentijdse rapportage. Tevens vervaardigen wij alle voorkomende aangiften zoals inkomstenbelasting, omzetbelasting en vennootschapsbelasting. Wij kunnen u advies geven op fiscaal gebied.

8 Wat kunnen we nog meer? 2014 Versie 2Administratie Partners B.V.8 Ook hebben wij veel expertise in huis voor wat betreft automatisering en inrichting van uw financiële administratie. Ook salarisadministratie wordt in eigen huis gedaan.

9 En wat we niet kunnen? 2014 Versie 2Administratie Partners B.V.9 Dat besteden we in overleg met u uit. Administratie Partners werkt prettig samen met diverse accountant- en notariskantoren. Tevens zijn wij subdealer van Cash Software en hebben wij een uitstekende samenwerking met een specialist op het gebied van hard- en software.

10 Voor welke klanten werken wij? 2014 Versie 2Administratie Partners B.V.10 Momenteel werken wij voor een zeer gevarieerd klantenpakket met klanten uit diverse sectoren zoals daar zijn; de (Detail-)Handel, Administratiekantoor, Assurantie tussenpersonen, Klus- en Onderhoudsbedrijf, het Transportbedrijf, Reclame-Adviesbureaus, Restaurant / Horeca, AV Bedrijven, ZZP-ers (velerlei sectoren), het Schoonmaakbedrijf, de ICT Sector, het Bouwbedrijf, de Advocatuur, Uitvaartbranche, de Grafische Sector, het Automobielbedrijf, Stichtingen, Verenigingen (ook VVE), Financiële Dienstverlening, Winkelbedrijf, de Bakkerij, Consultancy, Nieuwe Media en Diverse overige sectoren.

11 Waar zijn onze klanten gevestigd? 2014 Versie 2Administratie Partners B.V.11 Feitelijk in het gehele land. Door uitwisseling van gegevens via de post of internet is het niet noodzakelijk fysiek dicht bij de klant gevestigd te zijn. Uiteraard werkt het ook bij ons zo dat het overgrote gedeelte van onze klanten wel in de regio Utrecht / randstad te vinden is. Zodra er sprake is van dienstverlening op basis van detachering heeft dat om begrijpelijke redenen ook wel de voorkeur.

12 Wat kost dat allemaal? 2014 Versie 2Administratie Partners B.V.12 Net als onze dienstverlening is ook onze tarifering maatwerk. Onze tarieven variëren naar gelang van de afgenomen diensten tussen de € 40,- en € 70,- per uur, exclusief b.t.w. (tarief 2014). Wij werken zowel op basis van nacalculatie alsook op vaste afspraak. Voor de salarisadministratie geldt dat de kosten afhankelijk zijn van het aantal stroken dat wij op maandbasis voor u draaien.

13 Wat kost het u? 2014 Versie 2Administratie Partners B.V.13 Maak met ons een afspraak, vertel wat u van ons verwacht en wij kunnen u vertellen wat uw kosten zijn. Wij nodigen u hierbij dan ook gaarne uit voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

14 Hoe zijn wij bereikbaar? 2014 Versie 2Administratie Partners B.V.14 Ons adres luidt: Administratie Partners B.V. Wiersedreef 26 3433 ZX Nieuwegein tel. : 030 – 608 16 15 fax. : 030 – 608 09 84

15 Hoe zijn wij nog meer bereikbaar? 2014 Versie 2Administratie Partners B.V.15 Op internet via onze site: www.administratie-partners.nl Voor verdere informatie omtrent onze dienstverlening kunt u ons ook e-mailen op het volgende mailadres: info@administratie-partners.nl

16 Administratie Partners B.V. 2014 Versie 2Administratie Partners B.V.16 is lid van de Nederlandse Orde van Administratie en Belastingdeskundigen NOAB en gecertificeerd lid van het Register Belastingadviseurs RB. Belastingconsulentennummer 438054. is statutair gevestigd te Nieuwegein en is bij de Kamer van Koophandel geregistreerd onder nummer 30140426.

17 Bedankt voor uw aandacht. 2014 Versie 2Administratie Partners B.V.17


Download ppt "Mogen wij ons aan u voorstellen? 2014 Versie 21Administratie Partners B.V."

Verwante presentaties


Ads door Google