NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De entertainmentbranche bezoek aan een tv studio opname met publiek
Advertisements

Dag 12. Dag 12 Dag 12 van het dagboek Hallootjes, Hoe is het bij jullie? Ik hoop dat jullie je een beetje beter voelen dan wij hier. Want het is toch.
Het maken van presentaties voor op de computer.
De vier knagers in het wilde westen. Gemaakt door Marrit de Haan
Dichtwedstrijd voor basisscholen. Dicht je taal..
Uitleg meewerkend voorwerp (mv)
Leer de toetsen van een keyboard!
Uitleg lijdend voorwerp (lv)
Mannus Menting 11 november 2009 Project Week 1 Foto’s van reclame onderweg.
Naam: Mijn info : Klik op “Naam”. Vul je naam in. Doe hetzelfde met “sport” Hier kun je een foto / tekening Invoegen.
Sociale media als taalvaardigheidstool
Usability analyse.
levenslessen 7 % Steeds even klikken om verder te gaan !
Out of the box …. Blijft de cliënt deelnemer altijd veroordeeld tot de box…. Of… Feestrede voor SCIP.
Project week 1 Foto’s van reclame onderweg
ANW, Thema 2; Heelal. Door: Wesley, Koen, Jorick en Daan.
Hoog Leer noten lezen! Deel 1 Laag A - B - C - D - E - F - G
Levensvragen Over geluk…..
‘t Is maar een gedach….
De schaduw en het licht Tekst Toon Hermans Muziek James Galway
EEN VERRASSING KRIJGEN
TWAALF ARTIKELEN OM IDEEËN TE DODEN OF IDEEËN TE WEKKEN
Ik loop door de wei Ik ben heel blij.
Hoe en waarom brengt de burger zijn snoeihout snel naar de biomassa verbrander? Van consument tot biomassaleverancier.
Geluid aan.
met mensen die niet horen je kunt het achterwege laten
dat hebben wij, wij op vakantie naar kreta in september en wat hebben we, we zitten hier in de regen.
SOS, HELP !!! We worden vermoord !!!!!
Geen natuurlijke kleur. Het moet groen,bruin, zandkleurig etc. zijn. Maar geen blauw. Logo en plaatjes van het bedrijf.
Public design – Concept 1 Pascal Burggraaf Pim Donkerlo Joris van Laernhoven Binnenhofje.
Uitleg bijvoeglijke bepaling (bvb)
Team CorCom presenteert:
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
CanDo Coaching.
N T E R C I E F D E K N A CREATIEF DENKEN.
Vrienden.
Kleur illusie Links zie je een cirkel van blauw-violette (magenta) ballen, een van hen verdwijnt voor even rondcirkelend. Laat uw blik nu rusten op het.
De Roos.
PLUK Motivatie 2. Over Nike 3. Doelgroep 4. Boodschap 5. Doelen 6. Tools 7. Marketingvormen 8. Strategie 9. Waarde-oordeel 10. Bronnen.
Goedendag computerbezitter!
Uitleg persoonsvorm (pv)
Hoofdstuk B. Whatsapp Voorwaarden: Beveiligd Heel nuttig Categorie: Sociaal netwerken App Stores: App store: Apple Play store: Android Het gebruiken van.
The Creative ones 3 concept ideeën David Kimpel Laura Prins
Online filmpjes maken. (
Online filmpjes maken. (
Is dit onderzoek belangrijk? Is dit onderzoek onbelangrijk?
Mijn vrouw en ik.. Eerst wil ik me even voorstellen. Ik ben Hendrik.
ono počínatzahrátkošile (het inspeelshirt)
Reclame Masters | Ik en reclame!
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Opdracht 4 Video invoegen Gebruik deze presentatie om de opdracht te maken en zet hier je naam:.
Methodiek: Plancyclus
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Mijn Leefstijl. EVEN VOORSTELLEN… Kan je een inschatting maken van de prijs van een product. Besef je dat reclame invloed heeft op wat je besteedt. Weet.
Hoe maak ik een PowerPoint presentatie?
Codetuts Academy Les 6 Module 2a Php Fundamentals 1.
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Nederlands Vrijdag 11 maart 2VA.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Beïnvloedingsregel aanwezig? nieteen beetjesterk wederkerigheid x consistentie.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef.
Workshop Hoe vergroot ik mijn Gunfactor ?. Hoe vergroot ik mijn Gunfactor ? Why.
Inhoud Optellen en aftrekken. Vermenigvuldigen en delen.
Introductie Taak Werkwijze Bronnen Beoordeling Introductie Bloemen kan je bijna overal om je heen zien. Van bloemen kun je heerlijk genieten. Je kunt.
Aubid Sarwar 4FD Betalen via Internet Waarom dit onderwerp? Wij kozen dit onderwerp omdat er tegenwoordig veel inkopen via internet gedaan worden en.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Reclame Le Trefle over wc papier Beïnvloedingsregel.
Alle inspanningen die het bedrijf doet, noem je ook wel marketing
Beïnvloedingsregel aanwezig?
Beïnvloedingsregel aanwezig?
Beïnvloedingsregel aanwezig?
Beïnvloedingsregel aanwezig?
Transcript van de presentatie:

NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef dan de link + een korte omschrijving. Beïnvloedingsregel aanwezig? nieteen beetjesterk wederkerigheid X consistentie X sociale bewijskracht X sympathie X schaarste X autoriteit X Conclusie Deze reclame werkt wel: het maakt gebruik van een komische factor via een ludieke factor blijft je aandacht goed bij de reclame en zal je deze ook beter onthouden. Doordat de muis eerst dood lijkt te zijn krijg een soort schokkend effect dat daarna overgaat in iets hilarisch. Hierdoor zal niemand na deze reclame dit filmpje meer vergeten. Daarom werkt hij wel. dia 1 van 5© Noordhoff Uitgevers 2015

NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef dan de link + een korte omschrijving. Beïnvloedingsregel aanwezig? nieteen beetjesterk wederkerigheid X consistentie X sociale bewijskracht X sympathie X schaarste X autoriteit X Conclusie Deze reclame werkt wel door twee bekende sporters ook weer op een leuke ludieke wijzen tegenover elkaar te zetten krijg je een goede indruk van het product. Hierdoor assioseren velen mensen Nike met deze bekende sporters dus dan komt de gedachten: als zij het dragen en zo goed zijn, dan als ik hetzelfde draag kan ik ook zo goed worden. dia 2 van 5© Noordhoff Uitgevers 2015

NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef dan de link + een korte omschrijving. Beïnvloedingsregel aanwezig? nieteen beetjesterk wederkerigheid consistentie sociale bewijskracht X sympathie X schaarste X autoriteit X Conclusie Deze reclame werkt wel/niet goed, Ik denk dat deze reclame per consument wel verschillend kan liggen. Opzich kan hij goed werken voor mensen met problemen met roos. Maar het is ook een beetje op een zeer overdreven manier opgenomen die weer minder geloofwaardig is. Ik zeg dat de reclame toch werkt omdat het aan veel punten voldoet van de Beïnvloedingsregels. dia 3 van 5© Noordhoff Uitgevers 2015

NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef dan de link + een korte omschrijving. Beïnvloedingsregel aanwezig? nieteen beetjesterk wederkerigheid X consistentie X sociale bewijskracht X sympathie X schaarste X autoriteit X Conclusie Deze reclame werkt niet goed, omdat Het is een hele leuke reclame zoals velen van de albert heijn altijd zijn. Het enige is dat het doel niet zo heel erg goed over komt naar mijn idee. Het is grappig om te zien hoe hij de twee chili flessen naar achter werkt en het idee om te laten zien dat de AH chili saus en het A merk chili saus niets verschillen is er wel uit op te maken maar niet goed genoeg voor de reclame. dia 4 van 5© Noordhoff Uitgevers 2015