1. Strategische componenten Wat bouwen we op? Waarom bestaat Riwal? Onze overtuigingen en principes Hoe boeken we in de loop der jaren succes? 2 Visie.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wat is strategisch leren?
Advertisements

Beleidsplan sc Victoria ’04
Menselijk kapitaal van uw onderneming
Daan den Ouden, (ex) CEO AVR
Altijd meer aandacht 2012 Welkom bij Hutten. Cijfers op een rij ✪ Nationale toonaangevende culinaire dienstverlener ✪ Brabantse gastvrijheid 1929 ✪ Bijna.
Hoe HPO is de Kinderopvang? High Performance Organisaties
“Techniek een “vak” om trots op te zijn." mensen.
WE GAAN VOOR GOUD! Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland.
Tim Versluijs.
Blue Turtle Business Partners Samen bouwen aan een sterkere en betere onderneming.
Menselijk kapitaal van uw onderneming
Missie, visie en doelen Concept. Juli Lisette Stamsnijder.
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
Gerwin Verschuur, 13 februari 2014
Werkkader Marketing Management Hoofdstuk 2. Leervragen Hoe kan marketing klantenwaarde beïnvloeden? Hoe wordt strategische planning op de diverse organisatieniveaus.
BPR van het Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen
strategie als een proces
De kracht van HGH Gedreven, doelgericht en met zekerheid naar de juiste oplossing. Gedreven professionals, met de juiste oplossing daar gaat het om. Helder.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van GAC Business Solutions GAC is meer dan een leverancier van softwareoplossingen. Als business partner zorgen we samen met u voor optimalisatie.
Een organisatie - OP Product TW Klant Promotie omzet
Saskia Best HRO – CMD Lente 2010 Concept Development – 29 maart 2010.
WELKOM BIJ. WE GAAN VOOR GOUD! Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland.
Sociale innovatie Theo Vervoort, Coöperatie Cehave Landbouwbelang Arnhem, 28 augustus 2008.
Business Marketing Management
Kansrijk Ondernemen 2 september 2010 Er is niets verkeerd aan verandering, zolang het maar in de goede richting is. - Winston Churchill.
Doelen Soorten vormgeving.
De bijdrage van HRM bij het oplossen van actuele politievraagstukken
Strategie en positionering
A3 Methodiek “meer sturing met minder papier”
Visie & Strategie.
Organisatieveranderingen in de langdurige zorg en de consequenties voor de rol van de or.
Hoofdstuk 8: E-businessnetwerk. Wat is e-business? ‘E-business heeft alles te maken met Business- transformatie. E-business heeft alles te maken.
Steven van Belleghem. - Inspirator bij B-Conversational - Frequente spreker op congressen en binnen bedrijven. - Business coach en geeft advies omtrent.
Hoe stel ik een ondernemingsplan op?
Van missie naar markt De drie belangrijkste vragen voor succes.
Paragraaf 2 Er komen weer steden.
Cultureel Ondernemerschap
Strategie DAG 1: Missie : WAAR WE VOOR STAAN Waarom bestaan we, toegevoegde waarde, Waarin onderscheiden we ons? Visie : WAAR WE VOOR.
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
 A-94 A-94.
50.
Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas.
Strategiekeuzes maken en 1-pagina strategieplan uitschrijven
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 7 Thema 12 – Omgevingsinvloeden Business IT & Management
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Opening Crossfit Vincent Jasper Thomas. Inhoud Wat is crossfit Debriefing Missie Visie Doelgroep Concurrentie analyse ( omgeving) SMART 4p’s Promotie.
Henri van der Vegt. Utrecht is over 15 jaar de beste want is dan een ´next level´ gelukkige stad! Happy City Utrecht Ook door het NU Happy City Utrecht.
Thomas Belmans Marijn Peeters
Elektronisch factureren: de volgende stap in online zaken doen Datum 14 september 2006.
Wat is een Theory of Change? ‘Iedere interventie is gebaseerd op veronderstellingen over wat die interventie teweeg zal brengen’ Het plaatje: welke interventie.
Internationale marketing
Pilot november 2011 Utrecht. GRONINGEN DLL en REFERENTIENIVEAUS.
Wanneer is de leerling tevreden? Wat is: krachtig leren?
GROEIEN MET JE IDENTITEIT. EVEN VOORSTELLEN… WAT IS EEN KLANT?
Kansen en bedreigingen Interne analyse
Waarden & organisatiecultuur
Kandidaat bestuurder Candidat administrateur
Degene die de presentatie verzorgt
Een product of dienst verkopen
Van Missie en Visie via strategische doelen naar beleidsplan
Internationale marketing
Les 1: Brainstorm en kennismaken
Visie en strategie Les 4: strategie.
Visieontwikkeling Les 5: 7 juni 2017.
Centrum voor Duurzaamheid en Innovatie Provincie Antwerpen
Uw bedrijf en de groei.
Gepresenteerd door [Naam]
Wij zijn ‘One PPG’ Ons doel We protect and beautify the world
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
Transcript van de presentatie:

1

Strategische componenten Wat bouwen we op? Waarom bestaat Riwal? Onze overtuigingen en principes Hoe boeken we in de loop der jaren succes? 2 Visie Missie Waarden Strategieën

Onze Visie Duurzame groei realiseren door de beste klantervaring in de sector te ontwikkelen en te definiëren. Als toonaangevend bedrijf voor verhuur en verkoop leveren we hoogwerkers en internationale power solutions voor een divers klantenbestand in Europa, het Midden-Oosten en opkomende markten. 3

Onze missie Met behulp van onze medewerkers het hoogste niveau bereiken op het gebied van veiligheid, productiviteit en service. 4

5 Onze waarden

6 Onze strategieën

7

8

9

10

Strategie Riwal Nederland 11

Bedankt