De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Communicatieplan. Inhoud Situatieschets Communicatie analyse Doelstellingen Doelgroepen Boodschap Strategie en tactiek Communicatiemiddelen Organisatie.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Communicatieplan. Inhoud Situatieschets Communicatie analyse Doelstellingen Doelgroepen Boodschap Strategie en tactiek Communicatiemiddelen Organisatie."— Transcript van de presentatie:

1 Communicatieplan

2 Inhoud Situatieschets Communicatie analyse Doelstellingen Doelgroepen Boodschap Strategie en tactiek Communicatiemiddelen Organisatie

3 Situatieschets Wensen en Eisen Situatie analyse Vaste klanten Tevreden Nieuwe klanten

4 Communicatie analyse Communicatie via: Krant Internet – zoekmachines Website Mond op mond reclame

5 Doelstellingen Eisen en wensen van potentiele nieuwe klanten Adviesrapport Eisen en wensen uit te voeren Affiche

6 Doelgroepen Autobezitters in Noord Brabant Mensen opzoek naar een auto / garage in Noord Brabant

7 Boodschap Begrijpen en aantrekkelijk. Eenvoudig en duidelijk Aanleiding geven voor nieuwe klanten om naar Popma te komen. Affiche klantvriendelijk Schreefloos, licht

8 Strategie en Tactiek Iniatief Direct Product Open communicatie 1 doel 2 doelgroepen Emotioneel uitdagend Lange termijn

9 Communicatiemiddelen Affiche Bedrijfsnaam Wat er aangeboden wordt 8 weken tijd Voorafgaande onderzoek

10 Organisatie Autobedrijf Popma is opgericht in Eigenaar Eigenaresse 1 Monteur part time 2 Stagiaires.

11 Bedankt Vragen?


Download ppt "Communicatieplan. Inhoud Situatieschets Communicatie analyse Doelstellingen Doelgroepen Boodschap Strategie en tactiek Communicatiemiddelen Organisatie."

Verwante presentaties


Ads door Google