De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap

Verwante presentaties


Presentatie over: "Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap"— Transcript van de presentatie:

1 Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap
Cirkel Van Succes Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap

2 Cirkel Van Succes Het creëren van een succesvolle praktijk
lezing om 14.00 Cirkel Van Succes Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap

3 Mij voorstellen

4 Succesvol Wat is dat? Voor wie?

5 Succesvol Succes voor jou

6 Succesvol Succes voor jou Succes voor je cliënt

7 Succesvol voor jouw portemonnee
Succes voor jou Succes voor je cliënt Succesvol voor jouw portemonnee

8 Weten wat je wilt

9 Weten wat je wilt Noodzakelijkheid

10 Weten wat je wilt Noodzakelijkheid Focus

11 Een goed verhaal

12 Een goed verhaal = een goede boodschap

13

14

15 Mijn boodschap Wat wil JIJ zeggen?

16 Een communicatiestrategie
Hoe bereik ik mijn klant? 3. Doelstelling 2. Doelgroep 4. Boodschap 1. Doel 5. Strategie Een communicatiestrategie Randvoorwaarden 6. Tactiek 9. Evaluatie 7. Planning 8. Budget

17 De korte, bondige boodschap die de kern van een presentatie bevat
De Gouden Zin De korte, bondige boodschap die de kern van een presentatie bevat

18 Weten waarom een goede boodschap meer succes betekent en
Doel: Weten waarom een goede boodschap meer succes betekent en hoe je een goede boodschap kunt maken

19 van een duidelijke boodschap
Het voordeel van een duidelijke boodschap Herkenbaarheid = meer klanten

20 Herkent je doelgroep zich in jouw boodschap?

21 Houd rekening met de klant:
Klantgericht Houd rekening met de klant: activiteiten interesses denkbeelden klachten en problemen verwachtingen

22

23 Vertaal je product KENMERKEN in VOORDELEN voor je klant Klantgericht
Tip Vertaal je product KENMERKEN in VOORDELEN voor je klant

24 Uit een folder over massage
Als massagetherapeute is het mijn taak om mensen te helpen hun balans en ontspanning beter te vinden

25 Door een massage komt u helemaal tot uzelf, in een rust en ontspanning
Uit een folder over massage Als massagetherapeute is het mijn taak om mensen te helpen hun balans en ontspanning beter te vinden Door een massage komt u helemaal tot uzelf, in een rust en ontspanning

26 “Jouw doelpubliek bekijkt jouw boodschap met TOTAAL andere ogen dan jijzelf!”

27 De boodschap Kort en bondig

28 Wordt het je boodschap of is het diarree?
Als alles belangrijk is, is niets nog belangrijk Zet vooral je EVA’s in de verf EVA = Extra Verkoop Argument / Unique Selling Point Teveel ping-pongballen De kunst om te focussen

29 ping-pong advertentie
Een ping-pong advertentie Advertentie in huis-aan-huiskrant, 10x15 cm.

30 AIDA De boodschap Kort en bondig
In heldere en aantrekkelijke vorm, prikkelend Verdi AIDA

31 AIDA Aandacht / opvallen Interesse opwekken Desire / verlangen
Activiteit

32 De boodschap Kort en bondig Helder, aantrekkelijk en prikkelend AIDA
Positief

33 De boodschap Kort en bondig Helder, aantrekkelijk en prikkelend AIDA
Positief Consistent en consequent

34 De boodschap Kort en bondig Helder, aantrekkelijk en prikkelend AIDA
Positief Consistent en consequent Echt en persoonlijk

35 De boodschap Kort en bondig Helder, aantrekkelijk en prikkelend AIDA
Positief Consistent en consequent Echt en persoonlijk Transparant

36 Wat is JOUW boodschap?

37 Waar kom je JOUW boodschap tegen? Op je gevel Op visitekaartjes
Op je website Tijdens lezingen van jou Tijdens netwerken

38

39 Zeven stappen naar succes
De Cirkel Van Succes Zeven stappen naar succes 7. KLANTEN 2. DOEL 6. POSITIONERING 1 + 8 IK / MIJN PRAKTIJK 3. BEZIELING 5. GELD 4. OVERTUIGING Belemmeringen: ik kan het niet ik ben het niet waard --- Belemmeringen: Ik ben bang voor succes

40 Stand 1

41 Stand 1

42 En wat was mijn boodschap?
Vragen? En wat was mijn boodschap?

43 Herkent je doelgroep zich in jouw boodschap?

44 “Jouw doelpubliek bekijkt jouw boodschap met TOTAAL andere ogen dan jijzelf!”

45

46

47


Download ppt "Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap"

Verwante presentaties


Ads door Google