De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Missie, visie & jaarplan 2012 - 2013 CNV Publieke Zaak.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Missie, visie & jaarplan 2012 - 2013 CNV Publieke Zaak."— Transcript van de presentatie:

1 Missie, visie & jaarplan CNV Publieke Zaak

2 16 september 2014 / 2 De basis : de A3 methodiek Hoe? Wat? organisatiegebieden resultaatgebieden Verbeteren en vernieuwen

3 16 september 2014 / 3 De basis : de A3 methodiek Medewerkers Bestuur en financiers Bestuur en financiers Klanten en partners Klanten en partners Maatschappij organisatiegebieden resultaatgebieden Verbeteren en vernieuwen Hoe?

4 16 september 2014 / 4 De basis : de A3 methodiek Leiderschap Management van medewerkers Management van medewerkers Management van processen Management van processen Medewerkers Bestuur en financiers Bestuur en financiers Strategie en beleid Strategie en beleid Klanten en partners Klanten en partners Management van middelen Management van middelen Maatschappij organisatiegebieden resultaatgebieden Verbeteren en vernieuwen

5 16 september 2014 / 5 De basis : de A3 methodiek Leiderschap Management van medewerkers Management van medewerkers Management van processen Management van processen Medewerkers Bestuur en financiers Bestuur en financiers Strategie en beleid Strategie en beleid Klanten en partners Klanten en partners Management van middelen Management van middelen Maatschappij organisatiegebieden resultaatgebieden Verbeteren en vernieuwen Structuur van de organisatie Resultaat van de organisatie Proces van de organisatie

6 16 september 2014 / 6 De basis : de A3 methodiekActAct PlanPlan DoDo CheckCheck

7 16 september 2014 / 7 De basis : de A3 methodiek Leiderschap Strategie en beleid Strategie en beleid ActAct PlanPlan DoDo CheckCheck

8 16 september 2014 / 8 De basis : de A3 methodiek Management van medewerkers Management van medewerkers Management van processen Management van processen Management van middelen Management van middelen ActAct PlanPlan DoDo CheckCheck

9 16 september 2014 / 9 De basis voor de A3 methodiek Medewerkers Bestuur en financiers Bestuur en financiers Klanten en partners Klanten en partners Maatschappij ActAct PlanPlan DoDo CheckCheck

10 16 september 2014 / 10 De basis voor de A3 methodiek organisatiegebieden resultaatgebieden Verbeteren en vernieuwen ActAct PlanPlan DoDo CheckCheck

11 16 september 2014 / 11 A3 methodiek: werken aan ambitie Leiderschap Management van medewerkers Management van medewerkers Management van processen Management van processen Medewerkers Bestuur en financiers Bestuur en financiers Strategie en beleid Strategie en beleid Klanten en partners Klanten en partners Management van middelen Management van middelen Maatschappij organisatiegebieden resultaatgebieden Verbeteren en vernieuwen Missie De primaire functie van de organisatie. Wie zijn we? Wat doen we? Voor wie doen we het? Waarom doen we het?

12 16 september 2014 / 12 Leiderschap Management van medewerkers Management van medewerkers Management van processen Management van processen Medewerkers Bestuur en financiers Bestuur en financiers Strategie en beleid Strategie en beleid Klanten en partners Klanten en partners Management van middelen Management van middelen Maatschappij organisatiegebieden resultaatgebieden Verbeteren en vernieuwen Missie A3 methodiek: werken aan ambitie

13 16 september 2014 / 13 Leiderschap Management van medewerkers Management van medewerkers Management van processen Management van processen Medewerkers Bestuur en financiers Bestuur en financiers Strategie en beleid Strategie en beleid Klanten en partners Klanten en partners Management van middelen Management van middelen Maatschappij organisatiegebieden resultaatgebieden Verbeteren en vernieuwen Missie Visie Een ambitieus gedeeld beeld van de toekomst. Hoe geven we inhoud en vorm aan: Wie we zijn? Wat we doen? Voor wie we het doen? Waarom we het doen? A3 methodiek: werken aan ambitie

14 16 september 2014 / 14 Leiderschap Management van medewerkers Management van medewerkers Management van processen Management van processen Medewerkers Bestuur en financiers Bestuur en financiers Strategie en beleid Strategie en beleid Klanten en partners Klanten en partners Management van middelen Management van middelen Maatschappij organisatiegebieden resultaatgebieden Verbeteren en vernieuwen Missie Visie A3 methodiek: werken aan ambitie

15 16 september 2014 / 15 Leiderschap Management van medewerkers Management van medewerkers Management van processen Management van processen Medewerkers Bestuur en financiers Bestuur en financiers Strategie en beleid Strategie en beleid Klanten en partners Klanten en partners Management van middelen Management van middelen Maatschappij organisatiegebieden resultaatgebieden Verbeteren en vernieuwen Missie SBF-en Visie Succesbepalende factoren. Factoren of beleidsaccenten die voor de organisatie continuïteitsbepalend zijn. Zij vormen de referentie voor het wegen van acties op hun bijdrage aan de visie. A3 methodiek: werken aan ambitie

16 16 september 2014 / 16 Leiderschap Management van medewerkers Management van medewerkers Management van processen Management van processen Medewerkers Bestuur en financiers Bestuur en financiers Strategie en beleid Strategie en beleid Klanten en partners Klanten en partners Management van middelen Management van middelen Maatschappij organisatiegebieden resultaatgebieden Verbeteren en vernieuwen Missie SBF-en Visie A3 methodiek: werken aan ambitie

17 16 september 2014 / 17 Leiderschap Management van medewerkers Management van medewerkers Management van processen Management van processen Medewerkers Bestuur en financiers Bestuur en financiers Strategie en beleid Strategie en beleid Klanten en partners Klanten en partners Management van middelen Management van middelen Maatschappij organisatiegebieden resultaatgebieden Verbeteren en vernieuwen Missie SBF-en Visie Prestatie- indicatoren Omschrijving van een onderwerp, de meetschaal; de meetprocudure. A3 methodiek: werken aan ambitie

18 16 september 2014 / 18 Leiderschap Management van medewerkers Management van medewerkers Management van processen Management van processen Medewerkers Bestuur en financiers Bestuur en financiers Strategie en beleid Strategie en beleid Klanten en partners Klanten en partners Management van middelen Management van middelen Maatschappij organisatiegebieden resultaatgebieden Verbeteren en vernieuwen Missie SBF-en Visie Doelstelling Projectie van te bereiken resultaat in de toekomst. A3 methodiek: werken aan ambitie

19 16 september 2014 / 19 Leiderschap Management van medewerkers Management van medewerkers Management van processen Management van processen Medewerkers Bestuur en financiers Bestuur en financiers Strategie en beleid Strategie en beleid Klanten en partners Klanten en partners Management van middelen Management van middelen Maatschappij organisatiegebieden resultaatgebieden Verbeteren en vernieuwen Missie SBF-en Visie Jaarplan

20 16 september 2014 / 20 Leiderschap Management van medewerkers Management van medewerkers Management van processen Management van processen Medewerkers Bestuur en financiers Bestuur en financiers Strategie en beleid Strategie en beleid Management van middelen Management van middelen Maatschappij Klanten en partners Klanten en partners organisatiegebieden resultaatgebieden Verbeteren en vernieuwen Missie SBF-en Visie Jaarplan % afwijking opleidingsbudget -25% klachten over producten en diensten #verzoeken om competentieontwikk eling irt functie (25) 80% medew. Voldoet aan functieprofiel Inventarisatie opleidingsbehoef te Ambitie formuleren mbt bestuurders en kaderleden Opleidingsplan bijstellen Functieprofielen opstellen en waarderen Trainingen organiseren mbt IBB, CBB en Sociaalplan processen Budget beschikbaar stellen Afspraken maken over inzet opleidingsbudget

21 16 september 2014 / 21 Top down & bottom up A


Download ppt "Missie, visie & jaarplan 2012 - 2013 CNV Publieke Zaak."

Verwante presentaties


Ads door Google