De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Geïntegreerde marketingcommunicatie Kenneth Clow & Donald Baack Eric Boot, Jean Hendriks, Ruurd Mulder & Theo Zweers.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Geïntegreerde marketingcommunicatie Kenneth Clow & Donald Baack Eric Boot, Jean Hendriks, Ruurd Mulder & Theo Zweers."— Transcript van de presentatie:

1 Geïntegreerde marketingcommunicatie Kenneth Clow & Donald Baack Eric Boot, Jean Hendriks, Ruurd Mulder & Theo Zweers

2 Hoofdstuk 1 Geïntegreerde marketingcommunicatie

3 Leerdoelen Herkennen van de essentiële rol die communicatie speelt in marketingprogramma’s. Herhalen van de werking van het communicatieproces. Toepassen van een communicatiemodel op marketingkwesties. Ontdekken van de aard van een volkomen geïntegreerde aanpak van reclame en marketingcommunicatie. Uitbreiden van het concept van geïntegreerde marketingcommunicatie naar wereldniveau.

4 Figuur 1.1 Het communicatieproces

5 Figuur 1.2 Communicatieruis bij televisiereclame

6 Figuur 1.3 De onderdelen van promotie

7 Figuur 1.4 Het marketingplan

8 Figuur 1.5 Het ontstaan van een GMC-plan en de indeling van de hoofdstukken

9 Figuur 1.6 Factoren die de waarde van een GMC-plan beïnvloeden

10 Figuur 1.7 Percentage van de totale Amerikaanse sportschoenenmarkt

11 Figuur 1.8 Activiteiten van kijkers tijdens reclame


Download ppt "Geïntegreerde marketingcommunicatie Kenneth Clow & Donald Baack Eric Boot, Jean Hendriks, Ruurd Mulder & Theo Zweers."

Verwante presentaties


Ads door Google