De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Figuur 10.1 Twee hotellobby’s. Figuur 10.2 Het stimulus-responsmodel van Mehrabian en Russell.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Figuur 10.1 Twee hotellobby’s. Figuur 10.2 Het stimulus-responsmodel van Mehrabian en Russell."— Transcript van de presentatie:

1 Figuur 10.1 Twee hotellobby’s

2 Figuur 10.2 Het stimulus-responsmodel van Mehrabian en Russell

3 Figuur 10.3 Het affectmodel van Russell

4 Figuur 10.4 Het servicescape-model

5 Tabel 10.1 (a) Elementen van een winkelomgeving

6 Tabel 10.1 (b) Elementen van een winkelomgeving

7 Tabel 10.2 De invloed van muziek op restaurantbezoek

8 Tabel 10.3 De invloed van geur op de perceptie van winkelomgevingen

9 Tabel 10.4 (a) Aromatherapie – de invloed van geur op mensen

10 Tabel 10.4 (b) Aromatherapie – de invloed van geur op mensen

11 Tabel 10.5 Veelgemaakte associaties met en reacties op kleuren

12 Figuur 10.5 Verschillende servicescapes, van tafelcouvert tot meubilair en inrichting, leiden tot verschillende klantverwachtingen aangaande de restaurants

13 Figuur 10.6 De invloed van geur en muziek op tevredenheid

14 Figuur 10.7 De invloed van geur en muziek op impulsaankoop

15 Tabel 10.6 Een bezoekje aan de bioscoop: de dienstverleningsomgeving, gezien door de ogen van de klant


Download ppt "Figuur 10.1 Twee hotellobby’s. Figuur 10.2 Het stimulus-responsmodel van Mehrabian en Russell."

Verwante presentaties


Ads door Google