De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Figuur 2.1 Prijselasticiteit uitgebeeld

Verwante presentaties


Presentatie over: "Figuur 2.1 Prijselasticiteit uitgebeeld"— Transcript van de presentatie:

1 Figuur 2.1 Prijselasticiteit uitgebeeld

2 Figuur 2.2 Gevolgen van schommelingen in de vraag, gerelateerd aan capaciteit

3 Figuur 2.3 Model voor Dynamisch Capaciteitsmanagement

4 Tabel 2.1 Vragen over vraagpatronen en de onderliggende oorzaken

5 Tabel 2.2 Stellingen over de psychologie achter wachttijden

6 Tabel 2.3 Algemene criteria die klanten gebruiken om de kwaliteit van dienstverlening te beoordelen

7 Tabel 2.4 De vijf dimensies van het SERVQUA L-model

8 Figuur 2.4 Zeven gaten (gaps) in dienstverleningskwaliteit

9 Tabel 2.5 (a) Maatregelen om de gaten in het dienstverleningsproces te dichten

10 Tabel 2.5 (b) Maatregelen om de gaten in het dienstverleningsproces te dichten

11 Tabel 2.6 De samenstelling van de Service Quality Index (SQI)

12 Figuur 2.5 Een controlegrafiek voor te laat vertrekkende vliegtuigen, met het percentage van vluchten dat binnen vijftien minuten van de geplande tijd vertrekt

13 Figuur 2.6 Visgraatdiagram voor vertraagde vluchten

14 Figuur 2.7 analyse van oorzaken van verlate vertrektijden

15 Figuur 2.8 Wanneer wordt het verbeteren van de betrouwbaarheid onrendabel?

16 Figuur 2.9 Mate van contact tussen klant en dienstverlener

17 Figuur 2.10 Factoren die de klantverwachtingen beïnvloeden

18 Figuur 2.11 Het dienstenmarketingsysteem voor contactintensieve diensten

19 Figuur 2.12 Het dienstenmarketingsysteem voor contactarme diensten


Download ppt "Figuur 2.1 Prijselasticiteit uitgebeeld"

Verwante presentaties


Ads door Google