De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Tabel 3.1 Indeling van de bevolking. Tabel 3.2 Culturele omgevingsfactoren.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Tabel 3.1 Indeling van de bevolking. Tabel 3.2 Culturele omgevingsfactoren."— Transcript van de presentatie:

1 Tabel 3.1 Indeling van de bevolking

2 Tabel 3.2 Culturele omgevingsfactoren

3 Tabel 3.3 Sociale omgevingsfactoren

4 Figuur 3.1 Behoeftehiërarchie (Maslow)

5 Figuur 3.2 Hoeveel winst een klant over een periode van vijf jaar genereert

6 Figuur 3.3 Waarom klanten na verloop van tijd meer winst opleveren

7 Tabel 3.4 De relatie met klanten

8 Figuur 3.4 Wat verwacht een klant van een dienst Bron: The House of Marketing (2000)

9 Figuur 3.5 De klantenpiramide

10 Figuur 3.6 De tevredenheid/loyaliteitrelatie

11 Figuur 3.7 Het loyaliteitswiel

12 Figuur 3.8 Een promotionele actie stimuleert de leden van het loyaliteitsprogramma online kamers te reserveren

13 Tabel 3.5 De voordelen die door de luchtvaartmaatschappij aan vaste klanten worden geboden

14 Figuur 3.9 Oorzaken van overstappen

15 Figuur 3.10 De reactie van de klant op falende dienstverlening

16 Figuur 3.11 Drie dimensies van de vermeende rechtmatigheid van verbeterprocessen

17 Figuur 3.12 Elementen van een effectief systeem voor herstel bij dienstverlening

18 Tabel 3.6 Methoden om obstakels voor het geven van feedback weg te nemen

19 Figuur 3.13 De tevredenheidsgarantie van Hampton Inn

20 Tabel 3.7 Typen dienstverleningsgaranties

21 Tabel 3.8 Sterke en zwakke punten van methoden om feedback van klanten te verzamelen (een vol rondje betekent dat het middel volledig aan de vereisten voldoet, een halfvol rondje gedeeltelijk en een leeg rondje nauwelijks/helemaal niet)


Download ppt "Tabel 3.1 Indeling van de bevolking. Tabel 3.2 Culturele omgevingsfactoren."

Verwante presentaties


Ads door Google