De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Figuur 12.1 Basisstrategieën voor dienstverlening.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Figuur 12.1 Basisstrategieën voor dienstverlening."— Transcript van de presentatie:

1 Figuur 12.1 Basisstrategieën voor dienstverlening

2 Figuur 12.2 Model van Abell: What business are we in?

3 Voorbeelden van valuedrivers

4 Figuur 12.3 Positioneringskubus

5 Figuur 12.4 (a) Positioneringskubus verklaard

6 Figuur 12.4 (b) Positioneringskubus verklaard

7 Figuur 12.4 (c) Positioneringskubus verklaard

8 Figuur 12.4 (d) Positioneringskubus verklaard

9 Figuur 12.4 (e) Positioneringskubus verklaard

10 Figuur 12.4 (f) Positioneringskubus verklaard

11 Figuur 12.4 (g) Positioneringskubus verklaard

12 Tabel 12.1 Voornaamste toepassingen van positioneringsanalyse als diagnostisch hulpmiddel

13 Figuur 12.6 Het vijfkrachtenmodel van Porter

14 Figuur 12.7 Experience-model

15 Figuur 12.8 Positioneringskaart van de grootste hotels voor zakenreizigers in Belleville: service- versus prijsniveau (vóór de komst van nieuwe concurrenten)

16 Figuur 12.9 Positioneringskaart van de grootste hotels voor zakenreizigers in Belleville: locatie versus luxeniveau (vóór de komst van nieuwe concurrenten)

17 Figuur Positioneringskaart van de grootste hotels voor zakenreizigers in Belleville: service- versus prijsniveau (na de komst van nieuwe concurrenten)

18 Figuur Positioneringskaart van de grootste hotels voor zakenreizigers in Belleville: locatie versus luxeniveau (na de komst van nieuwe concurrenten)


Download ppt "Figuur 12.1 Basisstrategieën voor dienstverlening."

Verwante presentaties


Ads door Google