De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Versie 28 april 2011 voor het intermediair. beheerbemiddelingadvies Intermediair heeft meerdere rollen bemiddeling stond centraal.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Versie 28 april 2011 voor het intermediair. beheerbemiddelingadvies Intermediair heeft meerdere rollen bemiddeling stond centraal."— Transcript van de presentatie:

1 Versie 28 april 2011 voor het intermediair

2 beheerbemiddelingadvies Intermediair heeft meerdere rollen bemiddeling stond centraal

3 beheer bemiddeling advies ? Consument zag vaak onderscheid niet

4 beheerbemiddeling advies kwaliteit effectiviteitloyaliteit Nieuwe tijd vraagt om heldere diensten, elk met eigen waarde voor de klant Skydoo maakt bemiddelen effectiever

5 aanvragen controleren & (pré-)acceptatie uitvoeren 100% digitaal

6 Aanvraag:binnen één minuut Acceptatie: binnen enkele minuten Rechtstreekse aanstellingen en contacten, productie loopt via Skydoo platform Verwerking met hoge snelheid Rechtstreekse aanstelling en contact tussen intermediair en Skydoo- geldverstrekker

7 Intermediair stuurt aanvraag via HDN, Skydoo controleert deze en stuurt deze daarna naar aanbieder • Inschrijving bij AFM en aanbieder • Juistheid NAW gegevens aanvrager • Registraties BKR • Waarde onderpand • Bestaan werkgever • Hypothecaire beslagen • NHG normen • CHF normen • Acceptatiecriteria aanbieder • Fraude indicatoren Offerteaanvraag naar aanbieder

8 Voorbeeld: Skydoo controleert bij BKR Webservice BKR Webservice BKR Leningen gevonden = Leningen opgegeven Leningen gevonden = Leningen opgegeven Leningen gevonden ≠ leningen opgegeven & op basis gevonden schuldenlast advies niet haalbaar Leningen gevonden ≠ leningen opgegeven & op basis gevonden schuldenlast advies niet haalbaar Geen melding Stop intermediair Info intermediair Geen actie Aanpassen aanvraag Mogelijk gewijzigde aanvraag   Leningen gevonden ≠ leningen opgegeven & op basis gevonden schuldenlast advies haalbaar Leningen gevonden ≠ leningen opgegeven & op basis gevonden schuldenlast advies haalbaar 

9 Voorbeeld: Skydoo controleert op NHG voorwaarden Webservice NHG Webservice NHG NHG aangevraagd en voldoet NHG aangevraagd en voldoet NHG aangevraagd en voldoet niet NHG aangevraagd en voldoet niet NHG niet aangevraagd en voldoet NHG niet aangevraagd en voldoet Geen melding Stop intermediair Info intermediair Geen actie Aanpassen aanvraag Mogelijk gewijzigde aanvraag  

10 Aanbieder maakt offerte en stuurt deze via Skydoo naar intermediair Skydoo controleert de offerte en maakt stukkenlijst aan

11 Klant tekent de offerte en levert de documenten aan het intermediair

12 Intermediair uploadt de documenten en Skydoo controleert deze digitaal Digitaliseert en controleert: Document versus aanvraag Gegevens in het document zelf Gegevens tussen documenten onderling Aanbieder geeft finaal akkoord

13 Afwijkend? Skydoo berekent opnieuw of de aanvraag kan Beoordeling document Beoordeling document Informatie = gelijk aan aanvraag Informatie ≠ aan aanvraag en offerte is niet meer juist Informatie ≠ aan aanvraag maar offerte blijft hetzelfde Geen melding Stop intermediair Info intermediair Geen actie Aanpassen aanvraag / contact maatschappij    Geen aktie

14 Werken met Skydoo… • is gemakkelijk • bespaart veel tijd en dus geld • geeft snel duidelijkheid over aanvraag en documenten • betekent één werkwijze bij meerdere aanbieders • is op basis van rechtstreekse aanstellingen en contacten tussen intermediair en aanbieder(s) • vergt geen investeringen en is goedkoop – € 49 per maand (ex BTW) – € 20 per offerte (ex BTW)

15


Download ppt "Versie 28 april 2011 voor het intermediair. beheerbemiddelingadvies Intermediair heeft meerdere rollen bemiddeling stond centraal."

Verwante presentaties


Ads door Google