Werkgroep Communicatie/BioPassie Willemien van den Broek, WB.. Stylist Food Henk Gerben, consument Evelyn Muller, Estafette/Odin Daniëlle Schols, projectmanager.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hallo allemaal! Ik ben Bert Bever! Ik ben de wereldreiziger van De Verre Naasten. Ik wil graag iets vertellen over Benin.
Advertisements

Duizenden mensen in de zorg zetten zich in 26 JUNI CHANGE DAY NEDERLAND Iedere dag staan er duizenden mensen in de zorg klaar om anderen te helpen. Zij.
C3 en het Jaar van de Chemie! Over C3, het Jaar van de Chemie … & social media!
Concept Voorstellen. De Concepten  Website & QR Code  Website & Mobile App  Website & Advertising.
Concept Voorstellen. Het Concept Ons definitieve concept is een informatieve website met informatie over de uitgaansgebieden en uitgaansgelegenheden in.
Kennis maken met: Levend Woord Gemeente Franeker
Hoe doe je dat? Actief Zendingswerk
Workshop. Weet je het nog? Gemotiveerd? Geïnformeerd? Geïnspireerd? ACTIE!
Pastoraal op school.
De Natuurwinkel Kernwaarden Imago Doelgroep
In samenwerking met de wereldwinkel informeert de werkgroep DUURZAAMHEID van pkn de weide u over fairtrade handel.
Duurzaam voedsel, een gezonde keuze (?) Louise O. Fresco 4 april Duurzaam voedsel, een gezonde keuze (?) Louise O. Fresco 4 april 2013.
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
Toerisme in Zuidoost Azië
Plan van aanpak Duurzaam denken en doen op De Kleine Aarde Tom Bade.
Waar maak jij je druk over?. Zoek jij het koninkrijk?
Visie & Strategie.
Opnieuw samen leven met elkaar Presentatie Congres 25 november 2014.
Markthal in Amersfoort
Visie op Duurzaamheid  .
GPO CULTUUR EN MEDIA DOOR TAYSON HICKS, ASMARA PAPA EN NOËLLE DOODEMAN.
Social media presentatie
Lifestyle Voeding.
Visie & Strategie.
‘netwerken zonder grenzen’ Sociaal Netwerken in Regio 0318.
Manuela Stoter, Michelle Diepbrink en Kelly Louwen
“What the food?” Voorop in de Vergroening Even voorstellen.
Steven van Belleghem. - Inspirator bij B-Conversational - Frequente spreker op congressen en binnen bedrijven. - Business coach en geeft advies omtrent.
Van missie naar markt De drie belangrijkste vragen voor succes.
( ) Beste vriend in Muziek: The Flower Of Schotland.
Iedereen gebruikt social media.
BenFit; waarom? we geloven dat voor iedereen een gezond en gebalanceerd leven bereikbaar is de regie weer terug krijgen over je leven, lichaam en gewicht.
Voorlopig plan trends Waar zijn we achter?  Resultaten desk  Mening van experts Wat hebben we bedacht?  Het idee Vragen?
Haal het beste uit jezelf en anderen! Toekomstbestendige Bloei.
 A-94 A-94.
EEN VAN DE GENOMINEERDEN IN EINDSTRIJD…. GELUK VOOR IEDEREEN.
Informatiebijeenkomst nieuwe medewerkers
50.
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
TRUE PRICING Bio True Price ObjectiviteitTransparantie Prijsopbouw duidelijk Fairness Winstmarge van Stakeholders Kosten na de productie integreren.
Boer Burger Coöperaties en Ketenverkorting Boer Burger Coöperaties in voedsel, energie en land zijn geweldige innovatie plaatsen voor de groei van biologische.
Op naar een STER bestuur… Avond 1: De meerwaarde van een Bestuur. Avond 2: Hoe organiseren we een Scouting Vereniging. Avond 3: Vinden, Binden, Boeien.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
FOTO Siersteenlaan FOTO Maresiusstraat Siersteenlaan Maresiusstraat EZ Groningen 9746 BJ Groningen tel: tel:
Les 1. die ik met vallen en opstaan leerde: Als je iets wilt bereiken, moet je je focussen, keuzes maken én doorzetten.
Contentplan sociale media #GR18 Voorbeeld
Plannen
Crowdfunding.
Waarom doet onze club mee aan Team:Fit
Marketing in het Verzetsmuseum Wat is marketing Marketing in Verzetsmuseum Doel van de marketing Eerdere doelen PR vragen Doel, strategie Marketing.
Team CorCom presenteert:
Wat eet je wel, Wat eet je niet?
Les 1: Brainstorm en kennismaken
Natuurvoeding heeft levenskracht
In een tijd waarin voedselschandalen een gevolg zijn van onze voedselketen. Waarin de boer geen contact meer heeft met zijn consumenten en diezelfde consument.
Lifestyle Voeding.
Waarom doet onze club mee aan Team:Fit
Consumenten-gedrag Online consument
Plaats, datum bijeenkomst
Consumenten-gedrag Mondige consument
Ontwikkeling, wij als EBS
Levensbeschouwing Ideale school Kwartiel Bijeenkomst 1.
Retail Hoeksche Waard Communicatie.
Op zoek naar nieuwe verbindingen
MovingFuture Femke Schot, Thomas van Breemen-Schneider, Sanne Wolters, Sam Gilling & Eva Verduin.
Persona’s maken, hoe doe je dat?
VIDEOPRESENTATIE 2, CONCEPTONTWIKKELING Naam: Faustina Maia Gomes Rebelo Goncalves Studentnummer: Opleiding: Ad ondernemen Klas: 1F Docent: Evers,
Lezing Stichting Kind en Voeding
GLASTUINBOUW IN BEELD Hier volgen enkele algemene sheets + film met de ambities en cijfers van de glastuinbouw om het kader te schetsen.
Transcript van de presentatie:

Werkgroep Communicatie/BioPassie Willemien van den Broek, WB.. Stylist Food Henk Gerben, consument Evelyn Muller, Estafette/Odin Daniëlle Schols, projectmanager GoodFood

Concept mediacampagne Bio-Logisch is de standaard, te beginnen met 1x biologisch eten in het weekend In de campagne richten wij ons op de consument. Wij zoeken de verbinding met de herkomst van ons biologisch voedsel. Het lokale en regionale verhaal is belangrijk, waarbij de liefde en passie van de producent wordt overgebracht op de consument. Fotografie & styling Willemien van den Broek

Missie Het bewustzijn van het belang van biologische voeding voor een ieder te vergroten. Om zo bij te dragen aan een betere wereld. Fotografie & styling Willemien van den Broek

Visie Wij streven naar de verbinding met het goede leven. Waarin gezondheid en respect voor de natuur voorop zijn. Wij willen de afstand kleiner maken tussen consument en de boer en de wijze waarop het voedsel op ons bord komt. Wij geloven in een biologische leefstijl met een eerlijke waardering van het product door de hele keten. Wij willen dit bereikbaar maken door te inspireren en te informeren. Zo zetten wij samen een stap op weg naar Biologisch is de Standaard.

Doelgroep Een mediacampagne gericht op jongeren en jonge gezinnen, die willen weten waar de voeding, die zij eten vandaan komt. Zij willen voedsel dat smaakt naar echt en lekker is en willen zich geen zorgen maken over verborgen ingrediënten en toevoegingen. Zij zijn begaan met het milieu en de aarde waarop zij leven. Biologische voeding en lokaal geproduceerd voedsel past daarbij, voedsel met een verhaal, open en transparant van de oorsprong tot op jouw bord. Biologische leefstijl begint met aandacht voor jouw omgeving, respect voor de natuur en weten wat je eet.

USP & ESP In de campagne is het lokale, regionale verhaal belangrijk, waarbij ook de liefde en passie van de producent wordt overgebracht op de consument. Het verhaal achter het biologische verhaal wordt verteld. Het wordt een laagdrempelige campagne, waarbij wij als norm “een keer in het weekend biologisch” willen neerzetten. Een biologische leefstijl begint met aandacht voor elkaar, respect voor de natuur en weten wat je eet. Fotografie & styling Willemien van den Broek

Onze ambassadeurs willen deze visie graag uitdragen. Zij zien dat biologisch niet alleen bijdraagt aan de gezondheid, maar ook aan een betere wereld. Open en transparant, het delen van kennis en storytelling is hierbij belangrijk. Omdat ze zelf zo positief zijn, willen deze ambassadeurs deze visie graag uitdragen om een groter publiek te bereiken. Van boer tot bord Fotografie & styling Willemien van den Broek

Media strategie De media strategie is opgebouwd uit verschillende facetten. Een social media campagne, een posterserie, een inspirerende website, storytelling van boer tot bord en lokale biologische markten. De campagne wordt verfrissend vormgegeven en heeft een prikkelend karakter. Beeld Samanta Kooyman Styling Marly Kramer

En jij? Doe je met ons mee? Dan krijgen wij samen een betere wereld en dragen wij bij aan “het echte eten van morgen”. Daar doen wij het voor!

Doe mee en laat Bio-Logisch groeien door: ………………………………………………………………………….. ik kan aandragen/zijn : 0 ambassadeur: BNN / boer / producent / retailer 0 websitebouwer / filmer / tekstschrijver 0 sponsor in natura 0 sponsor Meer info: Evelyn Muller: Daniëlle Schols:

Fotografie & styling Willemien van den Broek