Project 3 Week 3
Mededelingen Vragen opstellen voor opdrachtgever Oriëntatie op opdracht (volgende week feedback in de les) Wijkanalyse Geen klassikale terugkoppeling Agenda
Opdrachtgever: CBS Smitshoek - Manon Boot Functie: Intern begeleider en Coördinator LGF/arrangementen 21 september 2015 om 10 uur is zij bij ons op de Hogeschool. Jullie zorgen zelf dat jullie voor die tijd in de wijk zijn geweest waar de locaties van OBS Smitshoek staan. Opdrachtgever
Formuleer vragen die je hebt voor de opdrachtgever: dit doe je aan de hand van jullie vooronderzoek. Bedenk daarnaast per subgroep: Wat wil je minimaal te weten komen over de opdrachten van de opdrachtgever? Schrijf criteria op. Bespreek wie gaat notuleren en wie van de subgroep de vragen gaat stellen. Opdrachtgever
Gebruik literatuur: -Oriëntatie probleem (Van der Donk&Van Lanen, hoofdstuk 3) -Verkennen wijk en organisatie in relatie tot jeugdbeleid -Koppeling met wijkpedagogiek -Gritt: start project en opbouw Oriëntatie
Gebruik Gritt Hoe wordt een plan gemaakt? Welke begrippen zijn nodig? Welke literatuur is nodig bij deze opdracht? Kijk ook naar bijlage 1 en bijlage 4 uit de studiehandleiding!! Starten met raamwerk en invulling. Oriëntatie
Passend onderwijs – onderwijsleerarrangementen Beleid gemeente Barendrecht in vergelijking met Rotterdams Jeugdbeleid Schoolgids CBS Smitshoek Oriëntatie: Invulling opdracht
Bezoek i.i.g de 3 locaties van CBS Smitshoek en breng de omgeving in kaart, gebruik hierbij ook de gegevens van de gemeente. Minimaal doelgroep in kaart, wijk in kaart en wijkvoorzieningen voor doelgroep (basisschoolkinderen). Maak 1 foto waarvan jullie vinden dat deze wijk typeert (neem deze mee en presenteer aan klas en opdrachtgever) Wijkanalyse
Aan de slag! Volgende week half tien aanwezig. Voor vragen ben en blijf ik beschikbaar