TANDEMplus: Mobiele functie2A Telefonisch onthaal
Ervaringen van twee jaar TANDEMplus Ervaringen van het verleden Bedenkingen en prioriteiten in het heden Toekomstperspectieven
Source: asbl HERMESplus, 2014 Oorsprong van de aanvragen:
Kenmerken van de gebruiker
Source: asbl HERMESplus, 2014 Het verloop van de zorg
Inzet van TANDEMplus De samenwerking met families valoriseren Laagdrempelig toegankelijkheid voor personen die nog geen (duidelijke) hulpvraag hebben. Ondersteunen van het bestaande netwerk in een crisis Uitbouwen van een netwerk op lange termijn. Telefonische ondersteuning door het onthaal
Source: asbl HERMESplus, juin-déc & 2014 Evolutie van Tandemplus in 2015
Vooruitzichten 2015 en verder Op basis van ervaringen van TANDEMplus en mbv onderzoek uitgevoerd door Sanatia Lacunes in het zorgaanbod weergeven Aanwezigheid van een psychiater in het team, met behoud van de identiteit van TANDEMplus