Commercieel beleid 1 H3 Marktsegmentatie Filiaalmanager.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Marketingstrategie: segmentatie en positionering
Advertisements

De marketingmixstrategie
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Kamer van Koophandel Haaglanden
Figuur 17.1 Vier prijspositioneringsstrategieën
Cultuur en mensen in de bewoonde wereld
Business Marketing Sabine Vermuyten
Geld verdienen met trends
Dit hoofdstuk is (ook) onderdeel van het
I NFORMELE ZORG IN V LAANDEREN. I NHOUD 1.Auteurs 2. Het zorgspectrum 2.1 Formele zorg 2.2 Informele zorg 3.Onderzoek 3. 1 Sociaal economische kenmerken.
Marketing .
Marketing, een reallife-perspectief © 2008 Pearson Education Benelux H7 – Het beeld nog scherper stellen DOELMARKTSTRATEGIEËN EN KLANTRELATIEBEHEER Competentiedoelen.
Dimensies Onderwerp Politiek Economie Fysisch Sociaal-cultureel
Hst 4: De wereld indelen.
MAO-model voor publieksvergroting: Theoretische uiteenzetting en practische implicaties Mia Stokmans Universiteit van Tilburg, Faculteit Communicatie.
Culturele receptie – wat, hoe, waarom?
Hangjongeren in Limburg: Wie zijn ze? Wat doen ze? En vooral, wat drijft hen? Een kwantitatieve studie naar het (anti)sociaal karakter van rondhangen als.
Business Marketing Management
Commercieel beleid 2 H1 Assortimentbeleid Filiaalmanager.
Commercieel beleid 2 H5 Artikelpresentaties Filiaalmanager.
Evenementenorganisatie
Marketing H3 Marketingmix Commercieel medewerker.
Fase 1 Ken de (detail)handel
Commercieel beleid en recht
Detailhandelsmarketing
Commercieel beleid 1 H1 Marketing voor de winkelformule en retailmix
College 3 Consumentengedrag
MARKTSEGMENTATIE EN DOELGROEPKEUZE
Commercieel beleid 2 H1 Assortimentbeleid Ondernemer detailhandel.
Sales H1 Koopgedrag Commercieel medewerker binnendienst/buitendienst.
Marketing H4 Strategisch managementplan Commercieel medewerker.
Commercieel beleid 1 H4 Vestigingsplaatsonderzoek
Commercieel beleid 1 Filiaalmanager
Commercieel beleid 2 H4 Presentatie- en promotiebeleid Filiaalmanager.
5 e jaar 1. 1) Marketing & sales management 2) Financiering & financieel management 3) Logistiek & Supply Chain Management 4) Rechten 5) Wiskunde met.
Commercieel beleid en recht H9 Offertes Certificeerbare Eenheid Ondernemershap.
Budgetteren H2 Inzicht in de functie van begrotingen Filiaalmanager.
Kosten en break-even Filiaalmanager
Commercieel beleid 2 H2 Inkoopbeleid Filiaalmanager.
Commercieel beleid 2 H3 Prijsbeleid Ondernemer detailhandel.
Commercieel beleid en recht
Commercieel beleid 1 H2 Marktonderzoek Filiaalmanager.
Marketing H3 Strategisch managementplan Junior Accountmanager.
Commercieel beleid 1 H5 Samenwerking Filiaalmanager.
Commercieel beleid 2 H3 Prijsbeleid Filiaalmanager.
Commercieel beleid 2 H2 Inkoopbeleid Ondernemer detailhandel.
Commercieel beleid 1 H4 Vestigingsplaatsonderzoek Filiaalmanager.
Klanttype doelgroep. Doelgroep: Een groep mensen met en gelijke behoefte. Eisen: De groep moet duidelijk een eigen behoefte hebben (afstemmen assortiment)
Prijs- en Productmix ALLEEN OP NEERGEKLAPTE STOELEN GAAN ZITTEN.
Het beeld scherp stellen ©: Pearson: Solomon: Marketing Real Life.
College 3 Video Kotler (15min) Bespreken video (15 min) Hoeveel merken zijn genoeg (10 min) bespreken WINmodel (20 min) Theorie H 9 Segmenteren tot positioneren.
Indeling van hoofdstuk 3
1 GEMEENTELIJK GEO-BERAAD. 2 3 Waar is mijn school? Waar zitten de bijstandsontvangers? Waar zit het geld in de stad? Waar rijdt ‘t busje?
Het beeld scherp stellen ©: Pearson: Solomon: Marketing Real Life.
Clerkx Britt Knops Montilla Peeters Dimitri 1BM8Quintens Sofie.
Hoofdstuk 2: Marketing, winkelformule en retailmix Blz. 9 tm 52
Hoofdstuk 2: Marketing, winkelformule en retailmix Blz. 9 tm 52
Aardrijkskunde in de bovenbouw
Wat en waarom? J. Kamphuis AOC Oost 2017
Marketingmodellen J. Kamphuis AOC Oost 2017
Marktsegmentatie en positionering
Wat en waarom? J. Kamphuis AOC Oost 2017
Presentatie en marketing
Hoofdstuk Kosten indelen
Commercieel beleid en recht
4 Diversiteit.
Verkoopt en handelt verkoop af
Personeelsmanagement
Verkoop De klant.
Transcript van de presentatie:

Commercieel beleid 1 H3 Marktsegmentatie Filiaalmanager

Marktsegmentatie Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager

Indeling voor marktsegmentatie tijd en geld geografische kenmerken demografische kenmerken sociaal-economische kenmerken culturele en psychologische kenmerken koopgedrag Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager

Marktfragmentatie Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager

Marketingstrategieën Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager

Nieuwe producten en doelgroepsegmentatie Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager