12.06.2013 Welkom op de verplichte bezoekdag Bandenbestek GAC/2013/1805.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
- Administratie - Analyse - Actie -
Advertisements

Masterclass SIEMENS 1 Industriële bussen, netwerken
Model RI&E Sociale Werkvoorziening
CMIITL01 Casus 9 Léon de Groot INF1V. Snelweg B.V. (1)  SNELWEG B.V. is een groot internationaal transportbedrijf met diverse kantoren in binnen-
Snel Internet op Noordersluis. Agenda • Introductie Easy Services B.V. • Het probleem • Het alternatief • Dekkingsgebied • Kosten • Vergelijk met glasvezel.
Vertaling van Miriam Zweverink Project No Presentatie 2009 Tool 4 en 5 Vaardigheden Check (Aannemer) (Machinist)
Budgettering voor KMO’s: Agenda
Beleid Zuid-Holland Waarom een MKBA voor bedrijventerreinen? Wiebe Brandsma Hoofd Afdeling Milieu 28 mei 2009.
managementrapportages leerplicht
Navigatiebalk met vakken met foto’s voor home, huur airco, ventilatie, verwarming, droging bevochtiging/ontvochtiging, aanbiedingen, webshop Breadcrumbs.
DriversChallenge.
Samenwerken aan “rechtstreeks toegankelijke hulp”.
Weten wat je verkoopt Niveau 2 Kerntaak 2.
e-Procurement in Antwerpen; het belang van een stimulerende gangmaker
Welkom Doel van dit event 3 geteste criteria  Brandstofefficiëntie gemeten aan de hand van de rolweerstand  Grip op nat wegdek  Extern rolgeluid.
Dienstverlening Dyade in het kader van SEPA. Overzicht Quick scan Projectmanagement Advies acceptgiro’s Machtigingenadministratie.
Organisatie AG Stadsplanning
POD maatschappelijke integratie
Onroerend Goed investeren en beheren
CYCLOON van voor en door de zorg Zieken huis brand Water RAV Stroom Huisarts ICT Thuiszor Licht “geen nuts – (g)een zorg”
Instrument en methodiek Door projectgroep NFU (Anke, Ellen, Els, Roel)
VERA iVPN ICT-forum 5 en 8 mei 2003 Asse en Lubbeek Carl Possemiers.
Samenwerking tussen OCMW en Stad Antwerpen
Beleidsregel vervanging archiefbescheiden Provincie Zuid-Holland 2008
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
Partners  ACV- Antwerpen  ABVV- Antwerpen  ACLVB  VDAB  RVA/PAW  Stad Antwerpen  Provincie Antwerpen.
"Hoe klantenbinding de waarde van uw onderneming kan maximaliseren”
Participatie en Portaal
Mamut SERVICE SUITE.
SAMEN LEVEN Team projecten en evenementen. VERLOOP INFO SESSIE  1. De dienst “Samen leven”  2. Projectwerking Antwerpen Noord (team projecten en evenementen)
De case Oostkamp.
19 juni 2008 PRESERVERING Van beleid naar praktijk.
DigiDoc Een digitaal kantoor voor iedereen !. Ceci n’est pas du software?! 2.
Welkom bij de startbijeenkomst van het leertraject Familievriendelijk werken.
De werking binnen de Scholengroep 25 Brugge-Oostkust
Nike Supply Chain Management
Personeel en organisatie
Bosch Rexroth AG. Variant van R/3 ‘Customised’ Implementatie 2001 als pilot voor de ganse groep. Remote installatie via Duitsland Implementatie en Complexiteit.
Audit van de OCMW's in het kader van de door de POD MI gesubsidieerde materies.
Presentatie ontruimingsplan
Steeds op weg met onze mensen en oplossingen naar tevreden klanten in België … en Europa Marketing & Communication | 2013 Elektrotechnische groothandel.
Buurtonderhoud Antwerpen Bestek 2013/2219
Steeds op weg met onze mensen en oplossingen naar tevreden klanten in België … en Europa Marketing & Communication | 2015 Elektrotechnische groothandel.
Presentatie titel BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 2
ARBO.
Vergaderen tijdens een project
V-ICT-OR| Vlaamse ICT Organisatie Regionale kenniskringen (IT-)kennis delen tussen lokale besturen in Vlaanderen.
Stage presentatie Dierenambulance Groningen Jeremy Corcoran 2015/2016
VvE Beheer. Wie zijn wij Landelijke organisatie; Platte organisatiestructuur; Uitgebreide technische kennis van zowel installatietechnische, bouwkundige.
Door de bomen het bos weer zien Henk Post Bedrijfsanalist ISZF November 2005.
Het afdrukken van documenten is niet een moeilijke taak, zoals iedereen een printopdracht kan geven op hun thuis-pc aangesloten met een printer, maar.
Het in beeld Programma kenniskring SBBL 24 april :30 uur Inloop, koffie/thee 15:45 uur Kick-off, Marcel vd Broek, directeur 16:00 uur Presentatie.
Revoluties in Europa. Les 4 In het Gemeentehuis Doelen van les 4 Je kunt beschrijven welke taken burgemeester, wethouders en raadsleden uitvoeren. Je.
Project Agility. Projectoverzicht –Doel: 1algemeen pakket voor meldingen en de verwerking ervan, Melding: kan elke melding omvatten Mogelijkheden om deze.
TOELICHTINGEN BIJ STAP 1 Toelichting Projectnaam van het sectorplan Geef het project een logische naam van maximaal 50 tekens inclusief spaties. Toegestaan.
WAT WORDT ER OP KORTE TERMIJN VAN JULLIE VERWACHT EN WAT MOGEN JULLIE VAN ONS VERWACHTEN?
Landelijke raad 18 juni 2011 Toelichting op de belangrijkste onderwerpen van de agenda.
Het is een noodzaak voor het bedrijfsleven om online aanwezig te zijn Maar veel kleine bedrijven zijn terughoudend om dit te doen, als gevolg van de tijd.
G e m e e n t e H a r d i n x v e l d - G i e s s e n d a m Bijeenkomst Onderzoek Maatschappelijke Agenda (MAG) 1 juni 2016.
Le Credit Sportif: Meer plezier van je kantine!
Gezins- en aanvullende thuiszorg
Stichting Eindhovense Kwaliteitstaxi
het leveren van voeding en voedingsgerelateerde bevoorradingsmiddelen
Oprichting van de BIZ Krabbepolder/Zeehavengebied (Zuid)
Kennis delen.
DAGINDELING (Elke sessie duurt ca. 1,5 uur)
Brandveiligheidsattest
Duurzaam Gebouwbeheer Scholenbouw
LOP Antwerpen Basisonderwijs 03/02/2016
Sleutelen aan doorstroom Werkmmaat
Transcript van de presentatie:

Welkom op de verplichte bezoekdag Bandenbestek GAC/2013/1805

Wie is wie Verloop van het bezoek Verslag Welkom

Werking VC organogram en adressen Rondgang Presentatie dode stock en huidige banden stock Vragenronde Overhandiging attest plaats bezoek Agenda

Organogram van het Voertuigencentrum (63 VTE’s => voltijds equivalent) Service Station Kielsbroek Service Station Wilrijk Service Station Merksem Service Station Berchem Logistieke Cel Planning Magazijn Onthaal Leiding Voertuigencentrum Administratie Technisch Assistenten Operationele Werking Depannage dienst

L EIDING V OERTUIGENCENTRUM L OGISTIEKE AFDELING Op de locatie van Kielsbroek is de Logistieke cel gehuisvest. Zij hebben als taak om op een snelle, kost efficiënte en duurzame manier de werkplanning te organiseren. In de service stations is er geen administratieve ondersteuning aanwezig. O NDERSTEUNENDE DIENSTEN Administratie, aankoop en facturatie Technische assistenten W ERKPLAATS Hier worden hoofdzakelijk de herstellingen en schadeherstellingen aan de voertuigen van de stad uitgevoerd. De herstellingen zijn niet merk gebonden. Er wordt op deze locatie aan het volledige wagenpark van de stad gewerkt. Adres: Kielsbroek 32, 2020 Antwerpen Locatie 1: Hoofd werkplaatsen Kielsbroek (40% van de totale werkopdrachten)

W ERKPLAATS De Focus van dit service station ligt hoofdzakelijk op onderhoud van het IVECO wagens. Maar alle andere voertuigen kunnen hier voor kleine herstellingen ook worden aangeboden. Adres: Straalstraat 1, 2170 Antwerpen Locatie 2:Service Station Merksem (27% van de werkopdrachten)

W ERKPLAATS Deze locatie specialiseert zich hoofdzakelijk op het onderhoud van de veegwagens van de stad. Maar net als alle ander service stations kunnen alle wagens zich aanbieden voor kleine herstellingen. Adres: Uitbreidingsstraat 260, 2600 Antwerpen Locatie 2:Service Station Berchem (13.5% van de werkopdrachten)

W ERKPLAATS Deze locatie specialiseert zich hoofdzakelijk op het onderhoud van de lichte vracht voertuigen van de stad, hoofdzakelijk Ford wagens. Maar net als alle ander service stations kunnen alle wagens zich aanbieden voor kleine herstellingen. Adres: Korenbloemstraat 57, 2610 Antwerpen Locatie 2:Service Station Wilrijk (19.5% van de werkopdrachten)

Op alle locaties van het voertuigencentrum zijn alle noodzakelijke moderne middelen aanwezig om tot een goede samenwerking te komen. Het voertuigencentrum streeft ernaar om zo veel mogelijk digitaal te werken. Er wordt op dit ogenblik geïnvesteerd in een nieuwe planningstool. De rode draad hierin is het constant opvolgen van alle KPI´s die betrekking hebben op de werking van het voertuigencentrum en het opvolgen van de inzetbaarheid van de voertuigen van de stad. Deze opvolging moet ons in staat stellen om de juiste beslissingen te nemen ivm ons wagenpark. Informatica

Het voertuigencentrum beheerd in het totaal 1536 voertuigen, hiervan zijn 1217 patrimonium voertuigen. Enkel de Patrimonium voertuigen worden in eigen beheer onderhouden en hersteld. Per jaar resulteert dit in ongeveer 6813 werkopdrachten, waaruit meer dan 6000 bestellingen worden aangevraagd. Per jaar worden er ongeveer 694 schade aangiften geregistreerd, verwerkt en hersteld. Ongeveer 60 % van deze schades worden hersteld binnen het voertuigencentrum. Het voertuigencentrum van de stad streeft ernaar om een voertuig met een kapotte band terug inzetbaar te krijgen binnen de twee uur. In 2012 zijn we hier voor 98% in geslaagd. Statistieken

Service gericht Veiligheid en duurzaamheid Kost besparend Personeelskost Optimalisatie Stock Vakkundig advies Marktevoluties Software Inzetbaarheid van de vloot Rapportage Kost, Efficiëntie, snelheid Per maand, kwartaal, jaar Plan van aanpak

In bijlage actuele stock per BANDENSTOCK( ).pdf Over te nemen stock ( dode stock) Stock locaties Kielsbroek 32, 2020 Antwerpen Straalstraat, 2100 Merksem Actuele stock

Vragenronde

Overhandiging attest plaats bezoek