Veilig omgaan met porto- en mobilofoon

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Open-up / over de streep
Advertisements

Gebruik van enquête voor teamleiders binnen Scouting Academy
Toolbox Duurzame inzetbaarheid
Hoe word je een ster? *.
Veilig Jeugdwerk Veilig Jeugdwerk is jeugdwerk met gezonde verhoudingen tussen leidinggevenden en deelnemers. Het is van belang om mogelijk misbruik te.
Havo 5 Economie De Nederlandse Economie H4 “Het Handelsspel”
SVEB Plezier en Respect in Voetbal Sport als belangrijke drager van de leefbaarheid van een dorp/gemeenschap Ouderavond SVEB 28 oktober 2013.
Hier te staan. durft Niet iedereen Jij wel? Meer weten? Kijk op en/of vraag het informatiepakket aan viawww.brandweerschinnen.nl.
ontvangen pps van Betsy
Bezittelijk voornaamwoord
WELKOM! Bij de Workshop “Blik op jezelf” Oftewel BLIK OP IK..!
We werken veilig of we werken niet
Pittige antwoorden van assertieve vrouwen  
BOUWEN AAN JE EIGEN DRAAGKRACHT
Kerst.
Pittige antwoorden van assertieve vrouwen
Tatiana Constandse John Ouderling.
Hotelmanager Ik ben Ali IK GA JE ALLES VERTELEN OVER EEN HOTELMANAGER.
Statussen.
Arbeidsmarkt Als je op de markt loopt zie je om je heen verschillende kopers en verkopers. De vraag naar een product bestaat uit de mensen die een product.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Fixatie-arm beleid: Team- of ziekenhuisdoelstelling Isa Michiels
Week 7 Jacqueline Koopmans Docentenkamer PH 01.12
Buy Your Pin | Why do it yourself? |. Koop de DIYs die je nooit zou maken Bij Buy your Pin kan je eindelijk al die leuke pins die je opgeslagen hebt maar.
Waarom Kerst? Gespreksspel
Schakelen.
Wat zijn volgens jou de meest in het oog springende innovaties die van invloed kunnen zijn op opleiden en een leven lang leren ? Welke bedreigingen en.
Welkom ik maak me sterk.
Noodoproep.
Meeluisteren. Gewoon weten Meeluisteren 1.Wat is meeluisteren? 2.Redenen van meeluisteren 3.Consequenties van meeluisteren 4.Aandachtspunten.
WAT maakt ons UNIEK?. We houden van aanpakken! We leren door gewoon te doen de praktijk We houden niet van boeken We zijn schatten We willen graag nu.
Gezondheidszorg Patiëntveiligheid bezien vanuit de psycholoog Resultaten van een onderzoek onder leden van het NIP Dr. Udo Nabitz, bestuur NIP 24 september.
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Wat is inclusief speelpleinwerk? Een toegankelijk speelplein stap voor stap Wat kan VDS voor je doen? Vlaamse Dienst Speelpleinwerk Spelen met kinderen.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
15 september 2014 Help, ik heb geen e-depot Workshopleider: Jeroen Jonkers Begeleiding: Margriet van Gorsel.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Wat heb jij mantelzorgers te bieden?. Leerdoelen Je onderzoekt en benoemt welke ondersteuningsbehoefte de mantelzorger heeft. Je bespreekt met de mantelzorger.
Les 1. die ik met vallen en opstaan leerde: Als je iets wilt bereiken, moet je je focussen, keuzes maken én doorzetten.
Help mensen hun eigen leven te leiden Zelf- en samenredzaamheid.
INHOUD LES: “LEREN” Wat is leren? Hoe kunnen we leren? Verschillende leertheorieën; Klassieke conditionering Operante conditionering Leren door imiteren.
Anders kijken, anders doen
Assertief zijn Hoofdstuk 25 VP15 Begeleidingskunde Carin Hogenbirk
Loopbaancompetenties
Waar moet je op letten? Om een goede stageplaats te hebben moet je er zeker van zijn dat het bedrijf waar je naar toe wil ook onze school een beetje kent.
Leer weer jezelf te zijn
Consumentengedrag Leren I
Het 7-stappenplan.
Les 1 zgk kwaliteitszorg.
Grip op stress, tijd en Welkom, mijn naam is Annemiek Tigchelaar en ik ben de eigenaar van Werkdrukverlager. Wij helpen je met grip op je stress,
MAAK WERK VAN JE LOOPBAAN
MAAK WERK VAN JE LOOPBAAN
Loopbaan en burgerschap les 2
Left-out? or LinkedIn or Left-out?.
MAAK WERK VAN JE LOOPBAAN
Bedrijfseconomie, Ondernemerschap en Financiële Zelfredzaamheid
Duurzame inzetbaarheid
Persoonlijk Leiderschap
Medezeggenschap bij De Eshoek
Assertief zijn Hoofdstuk 25 VZ Begeleidingskunde Carin Hogenbirk
Omgaan agressieve klanten
Overval wat nu?.
Stage zoeken bij Entree-opleiding
Waar moet je op letten? Om een goede stageplaats te hebben moet je er zeker van zijn dat het bedrijf waar je naar toe wil ook onze school een beetje kent.
Supermarkt Winkelcriminaliteit.
5 valkuilen & Tips.
KBO en omgaan met privacy
Uitnodiging voor het feest
EHBO bij Movares Is er meer dan pleisters en 112?.
Transcript van de presentatie:

Veilig omgaan met porto- en mobilofoon

  Gewoon weten De PowerPoint geeft eerst een aantal dia’s waarop kennis staat die de collega die gebruik maakt van porto- en mobilofoon gewoon moet weten over dit thema. Aan het einde van de presentatie zijn ook nog dia’s met ‘Gewoon bespreken’ en ‘Gewoon proberen’. In dia ‘Gewoon bespreken’ staan vragen die aan de deelnemers van de training kunnen worden gesteld. In dia ‘Gewoon proberen’ staan praktijkopdrachten die de opleider kan laten uitvoeren door de deelnemers van de training.

Veilig omgaan met porto- en mobilofoon   Beleidsregels informatiebeveiligingsbeleid Doel beleidsregels informatiebeveiligingsbeleid Wat houdt veilig omgaan met porto- en mobilofoon in? Aandachtspunten

Informatiebeveiligingsbeleid       In de beleidsregels informatiebeveiligingsbeleid staan beveiligingsmaatregelen voor het gebruik van porto- en mobilofoons. Elke discipline heeft het beleid uitgewerkt in procedures voor: veilig gebruik diefstal en vermissing In het landelijke informatiebeveiligingsbeleid zijn beveiligingsmaatregelen vastgelegd met betrekking tot het gebruik van porto- en mobilofoons.

Informatiebeveiligingsbeleid       In het landelijke informatiebeveiligingsbeleid zijn beveiligingsmaatregelen vastgelegd met betrekking tot het gebruik van porto- en mobilofoons.

Doel informatiebeveiligingsbeleid     Beperken van de veiligheidsrisico’s door meeluisteren van onbevoegden. Kaders en richtlijnen bieden voor het veilig omgaan met porto- en mobilofoons. De collega's dienen op de hoogte te zijn van de beveiligingsafspraken en de maatregelen die genomen moeten worden in het geval van diefstal, vermissing of wanneer porto- en mobilofoons bij derden zijn.

Wat houdt veilig omgaan met porto- en mobilofoon in?   Volg beveiligingsafspraken van de eigen organisatie op. Meld portofoon af als deze wordt achterlaten in een voertuig en bij einde dienst. Meld vermissing of diefstal direct. Ken het registratienummer van je portofoon. We werken op een beveiligd netwerk. Dit willen we graag zo houden! De collega is hier ook verantwoordelijk voor! Hij is immers de sleutel tot het netwerk. Hij moet daarom zorgvuldig omgaan met zijn porto- en mobilofoons. Diefstal, vermissing of wanneer porto- en mobilofoons bij derden dient hij direct te melden. De organisatie doet aangifte van diefstal. Zo nodig wordt de portofoon onbruikbaar gemaakt. Als de collega de porto- en mobilofoons opbergt bij het beëindigen van zijn dienst of als hij de portofoon achterlaat in een voertuig (bijv. bij een ongeluk of als de auto naar een garage gaat) dient hij de porto- en mobilofoons af te melden. Zorg dat hij het registratienummer van zijn portofoon weet.

Aandachtspunten We werken op een beveiligd netwerk. Dit willen we graag zo houden! Jij bent de sleutel tot het netwerk. Ga daarom veilig om met porto- en mobilofoons. Ga zorgvuldig met communicatieapparatuur, dat is in je eigen belang. Meld diefstal en vermissing meteen!

Aandachtspunten  

Gewoon bespreken     Heb je wel eens diefstal of fraude met porto- en mobilofoons meegemaakt? Waarom wordt een portofoon zonodig onklaar gemaakt? Wat is het grootste risico wanneer je portofoon gestolen wordt? Benoem een aantal van de meest voorkomende storingen aan de portofoon. Wat is volgens jou de oplossing om de storingen te verhelpen?

Gewoon bespreken     Wat moet je doen met je portofoon bij het beëindigen van een dienst? Hoe handel je als jouw portofoon defect is geraakt of op andere wijze niet behoorlijk functioneert?

Gewoon proberen     Zet het volume van je portofoon eens wat harder. Kunnen je collega’s nu meeluisteren? Wat kan het gevolg hiervan zijn? Zoek het registratienummer van je portofoon op. Noteer dit ergens op een handige plaats. Opdracht die aan de deelnemers aan de training kan worden gegeven

Praktische informatie die je helpt nog beter gebruik te maken van je porto. Kijk op www.portogewoon.nl