POP-PAP o.b.v. 360gr. feedback

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Redekundig ontleden Over waarom, wat en hoe....
Advertisements

E.V.V.O. (Rustig in je eigen tempo doorklikken).
Tevredenheid met behandelaar en behandeling.
School Coach Student Docent/ Professional Lerende Persoon.
Interactum Lectoraat Kantelende kennis
De Drama Driehoek.
Sociaal emotionele ontwikkeling en groepsgedrag
Echte Vrienden zijn belangrijk in het leven.
Uitleg lijdend voorwerp (lv)
De professor Er was eens een professor zijn naam was Einstein. Einstein had een laboratorium met allemaal flesjes,drankjes en soms ontplofte er zomaar.
Portfolio Website Tim Klijn Klas: MBI m1 Datum: 21 november 2007
Samen bouwen aan zelfvertrouwen
Veilig Internet Geef antwoord op de vragen en ontdek of jij veilig gebruik maakt van het internet!
Schoolplein Rachelle Lisa Chantal Xian Leroy.
Wij horen altijd “de vrouwen-regels"
Hoe doe je dat? Actief Zendingswerk
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn, maar dat wìj verantwoorde- lijk zijn voor wie.
Mijn Intake Kevin Lutgert Matchpoint. De Voorbereiding naar mijn opleiding Onderzoeken Beslissingen nemen Praten met Matchpoint Gesprek op.
Mijn stage bij Wijkenstein Naam: Amanda van de Nieuwegiessen Klas: Grijs Jaar: 4e Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas.
Maatschappelijke stage
Presentation Of Learning
HET CURRICULUM VITAE = VISTEKAARTJE NUMMER 2
“Op een dag...”.
Maand programma bij receptie dit project is gemaakt door: soufian.
Ontwikkelingsgericht Competentie Onderzoek
Inspirerend Coachen - praktijkervaring - het G®ROW kader
Geluid aan.
WELKOM! Bij de Workshop “Blik op jezelf” Oftewel BLIK OP IK..!
Interpreteren van data
Er was eens een leesvirus,die was zijn stippen kwijt.
Kirti Zeijlmans MSc Rijksuniversiteit Groningen Voor meer informatie:
Wij horen altijd “de vrouwen-regels"
Gezondheid, basis voor jouw toekomst!
Wat ik wil…..
Spel uit de top 20: Fifa ’13..
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn,maar dat wìj verantwoorde-lijk zijn voor wie we.
Persoonlijk ontwikkeling Plan Deniz Engin
Reflecteren met leerlingen tijdens kunstzinnige en culturele activiteiten. Hoe motiveer je leerlingen om te reflecteren, zodat zij inzicht krijgen in hun.
Visie & Strategie.
Redmer Jorna 1T. Agenda  Afgelopen jaar  Studiekeuze & ambities  Osiris  Competenties  Leerdoel  Werkveldoriëntaties  Feedback klasgenoot  Toekomst.
Situatie 1 Ik ben iemand die graag zelfstandig blijft, maar heel veel informatie over de veranderingen gaat tegenwoordig met de computer en ik heb geen.
Stage: Basisschool de Klingerberg
Onze doelen en visie in beeld
ANW Module 2 Leven Door Gabriella, Melanie, Elise en Fabienne van v4.
Echte Vrienden zijn belangrijk in het leven.
Rouw & Verlies Les 3.
Reclame Masters | Ik en reclame!
Welkom bij de derde bijeenkomst van Familie (in)zicht
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Solliciteren: wat wil ik?
Onderzoeksvaardigheden 3
De rode draad in opleiden binnen AAOS
Praktijkervaring en reflectie
Men vraagt zich af waarom …
De kunst van kritiek 4.15 p & 4.18 p
Sowebatraining bovenbouw. Doel van de Sowebalessen! Het aanleren van sociaal competent gedrag en de daarbij behorende vaardigheden Het aanleren van sociale.
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
Het kwetsbare vertrouwen van ouders in de jgz Justine Pardoen Ouders Online.
1.Snelle veranderingen in de zorg vereisen continu leren.
Op naar een STER bestuur… Avond 1: De meerwaarde van een Bestuur. Avond 2: Hoe organiseren we een Scouting Vereniging. Avond 3: Vinden, Binden, Boeien.
Aandoeningen/ziektes Functies & anatomische eigenschappen Activiteiten en participatie Omgevingsfactoren Persoonlijke factoren InschikkelijkheidIk ben.
DE KIEZENDE GOD SPREEKT DOOR JEZUS CHRISTUS – WAT EEN ZEKERHEID! - welke zekerheid heb je over je uitverkiezing - 1. Zekerheid in Christus – - niet ‘later.
, Sociale veiligheid is cruciaal voor kinderen om te kunnen leren Evt. logo van de school.
 ‘Hoe maak ik een goed filmpje?’ En hoe kan ik hem gebruiken?
“ Het ontneemt je de levensvreugde, niet te kunnen leven zoals je wilt leven.”
Waar blijft de tijd Sociale media in jouw leven. Waar blijft de tijd Intro Je hoorde het verhaal van Marijke. Reageer eens op haar situatie. Sociale media.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Presentatie intervisie Manon de Dobbelaere P4A
Transcript van de presentatie:

POP-PAP o.b.v. 360gr. feedback

Alg. gegevens Elbert van de Ridder, 20 Jaar Hogeschool Windesheim Sport & Bewegen Hobbies: Tekenen Klimmen Gamen Hardlopen - Cv als bijlage

Uitkomst 360gr. Feedback sportmanager Mijn sterke punten zijn…. Incl. toelichting a.d.h.v. concrete situaties Mijn minder sterke punten zijn ….. Denk aan voorbeelden uit stages, schoolopdrachten, profilering, commissiewerk, etc.

Uitkomst sterkte- en zwakte analyse Mijn sterke punten zijn…. Gemotiveerd: Altijd proberen om er meer uit te halen (ookal lukt dat niet altijd). Doortastend:Opdrachten maken waar je eigenlijk helemaal geen zin in hebt toch doorgaan en er voor blijven gaan. Voelt zich verantwoordelijk: Vanuit vorige stage (Anniek van Vilsteren). Affiniteit met de doelgroep en opdracht, laat zien dat hij een goed resultaat wilt boeken. Dit geeft vertrouwen in de opdrachtgever. Stimulerend: Tijdens de eindopdracht van stage in staat de kinderen te stimuleren, mee te doen en ze in beweging krijgen. Je voelt de energie die je er in stopt. Relativerend: Wanneer het niet zo goed ging en we in tijdsnood kwamen was je in staat kalm te blijven en de situatie te relativeren en op te splitsen in kleinere onderdelen waardoor het overzichtelijk bleef. Transparand: Je zegt wat je denkt, draait er niet omheen. Mijn minder sterke punten zijn ….. Bescheiden: Je staat niet veel op de voorgrond, dit is opzich niet erg, maar je moet oppassen dat je niet ‘onzichtbaar wordt’. Social media: Je netwerk vergroten kan door social media, bijvoorbeeld linkedin. Hierin verdiep je je niet zo veel in. Afwachtend: Vind het soms moeilijk om een besluit te nemen, de knoop door te hakken. Zelf willen: Door het zelf willen regelen, vergeet je mensen die ergens verstand van hebben te vragen om hulp. Spelling/gramatica: Niet altijd even goed, laat anderen je draaiboek/rapport lezen. Denk aan voorbeelden uit stages, schoolopdrachten, profilering, commissiewerk, etc.

Ik heb van de volgende mensen feedback gekregen Anniek van Vilsteren. Revalidatiecentrum Vogellanden Bewegingsagoog. Zij was mijn vorige stagebegeleider, hierdoor vond ik het waardevol om haar te vragen omdat zij een beeld van mij heeft in het werkveld. Tiemen Aalbers. Medestudent. Ik ben Tiemen gevraagd omdat ik veel met hem samenwerk en omga. Hij weet een beetje hoe ik in elkaar zit wat betreft de opleiding. Hij kan ook iets zeggen over mijn manier van opdrachten maken, motivatie, hoe ik in de opleiding sta ect. Hierom heb ik ook hem gevraagd. Marcel Delvers. Medestudent Ik heb samengewerkt met Marcel bij de vorige stage. Ik heb hem gevraagd het in te vullen om dezelfde reden als ik Tiemen vroeg. Hij heeft een beeld van mij binnen het werkveld, weet (een beetje) hoe ik te werk ga, wat knelpunten zijn en waar ik goed in ben. - Carla van de Ridder. RIBW. Woonbegeleider. Carla is mijn moeder, ik wou ook iemand buiten het werkveld vragen om de lijst in te vullen. Ik koos mijn moeder omdat zij mij goed kent en weet hoe ik in elkaar steek en daarom, voornamelijk bij mijn sterke en zwakke punten, een goed ordeel over mij kan geven.

Welke conclusie(s) trek je uit de 360gr. feedback? Ik moet effectief gebruik maken van de mensen en middelen om mij heen. In mijn eentje kan ik het niet. Gemotiveerd, doortasend en stimuleren zijn is goed. Ik moet er alleen wel rekening mee houden dat dit ook gezien wordt. Ik moet niet ‘ontzichbaar’ zijn. Ik moet me meer bezig houden met het nieuws, social media. Op die manier blijf ik op de hoogte.

Wat betekent dit voor je ambities? Laat mezelf horen, sta niet op de achtergrond Zorg dat ik connecties leg en onderhoud. Probeer niet alles zelf op te lossen, vraag om hulp.

Welke (nieuwe) ambitie heb je met de opleiding? Een plek vinden waar organisatie en praktijk bij elkaar komen. Niet altijd op kantoor Niet altijd in de praktijk Combinatiefunctionaris?

Hoe ga je je ambitie verwezenlijken? In nieuwe stages goed inlezen. Kijken wat bij me past. Ervaring opdoen door stage. Oefenen met maken sollicitatiebrieven: zo op de plek proberen te komen waar ik wil komen.

Wie of wat heb je daar voor nodig? Stageopdrachten Ouders, leraren, buren (voor sollicitaties brieven)

Welke dilemma’s zie je voor je zelf? Mezelf laten horen en zien Anderen overtuigen dat ik de juiste persoon ben

Korte termijn: wat betekent je ambitie voor de invulling van het 3e jaar? Opdracht waar praktijk en organisatie samenkomen: Eerst ‘iets’ (sportdag, sportevent ect.) organiseren. Bij de uitvoering kunnen zijn en iets betekenen. Het mooist vind ik om al het voorbereidingswerk ook in de praktijk te zien. Sport, bewegen en vitaliteit. Ik vind het belangrijk om mensen te kunnen stimuleren om te (blijven) bewegen.

Hoe ga ik het combineren?