Geef het nummer in:. Nieuwe procedure HM Checklist verwachte eigenschappen:

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
SOCIAAL WEERBAAR (v.a. groep 4)
Advertisements

Simultaan Tafelrondje
Bedrijfsverbetering met de Code
Feedback Goed feedback kunnen geven is belangrijk
De kaart is niet het landschap
Johari venster & feedback
Scholing NPZE 6 maart 2014 Omgaan met rouw en verlies
HET CURRICULUM VITAE = VISTEKAARTJE NUMMER 2
de ouderbetrokkenheid vergroten
Benieuwd naar wie ik ben ...
Beroepsvaardigheden onderdeel van SBC
Informatie presentatie Jeugd
Hoofdstuk 1 De de vakbekwame manager
SOCIALE COMPETENTIE Jacqueline Blaak-Venneman.
ICT – POWERPOINT OEFENING 2 Fevlado Federatie van Vlaamse DovenOrganisaties (vzw)
1 TEKST 6PRESTATIEMOTIVATIE EN FAALANGST VERBAND MET INTELLIGENTIE: WILLEN BENUTTEN VAN JE CAPACITEITEN, OP WELKE GEBIEDEN DAN OOK = AMBITIEUS GEDRAG,
Als je veel van iemand houdt
Wie ik ben.
Voetbal is een leuk spelletje laten we het ook zo houden!
De PiëzoMethodiek Een bottom-up methode.
Dé Kazou-agenda Mede mogelijk gemaakt door WG Website.
Tilburg University Maarten Grootendorst Maarten Heidenrath
Samenwerken Werken in Teams.
Geloof in jezelf.
Dienstverlening voor integere en geweldloze communicatie Presentatie door R.R. Annema.
Plan van Aanpak (PvA) = Projectplan
Opdracht: permanente evaluatie Renault Fluence Z.E.
Cultuureducatief Projectplan Leren met en van elkaar, kunst als middel!
 Wie heeft er hyves?  Hoe vaak zit je er op?  Schelden op Hyves hoort er nu eenmaal bij, iedereen doet dat, ik ook.
De 10 geboden van de tijd..
Onze doelen en visie in beeld
HOE WORD JE EEN WINNING TEAM?
Fixatie-arm beleid: Team- of ziekenhuisdoelstelling Isa Michiels
Studieloopbaancoaching 1 kwartaal 2.3
Het BELANG van BEWUST BEWEGEN
Niets is wat het lijkt.
BEMOEIZORG IN HET ALGEMEEN WELZIJNSWERK PREVENTIE VAN UITHUISZETTING Lore Assez.
Volle OR en hoge verkiezingsopkomst: Utopie of goed realiseerbaar?’
Kansverdelingen Kansverdelingen Inleiding In deze presentatie gaan we kijken naar hoe kansen zijn verdeeld. We gaan in op verschillende.
Tevredenheidsmeting OCMW Presentatie MC Bea 24/08/09.
VDIP Halle-Vilvoorde Vroege Detectie & Interventie Psychose Ruwaal Grimbergen.
Samenwerken Werken in teams. Team In welke teams zit jij? In welke teams zit jij?
C liëntondersteuning in de Wmo. Definitie 1.Ondersteuning gericht op het versterken van de zelfredzaamheid en participatie 2.Ondersteuning bij het verkrijgen.
Guides for gutter Text colours R 27 G 66 B 152 R 0 G 0 B 0 R 127 G 127 B 127 Background.
Cliënt in zijn kracht Angerenstein: Methodiek en begeleiden Thema: 13.
Het onderzoeksverslag
Bureau Arbitrage Antwerpen
Met STAR(R) meer zicht op competentieontwikkeling
Laat je vlieger opstijgen
Jij hoort erbij! 1 Korintiërs 12:27-31 Opdracht:
Beoordelen Wat is beoordelen Beoordelingsnormen Beoordelingsgesprek P.O.C. in het bedrijf Taken van de praktijkopleider.
De laatste les Goedgekeurd door CKO
12 oktober 2017 Aanwezigen & je richten op deze les.
Huiswerkopdracht Politiek
Training Netwerken Een project van: In opdracht van:
Samenwerken en communicatie
Syrische vluchtelingen gestrand in Griekenland
Training Presenteren Een project van: In opdracht van:
Angerenstein: Methodiek en begeleiden Thema: 13
Workshop “de coachende praktijkopleider”
Ondernemerschap Jullie zijn gestart aan het laatste studiejaar en met nog een paar maanden te gaan komt een diploma steeds dichterbij. Om dit diploma te.
Syrische vluchtelingen gestrand in Griekenland
Les 7 en 8 Spreken en gesprekken hoofdstuk 5 - tweegesprekken 5.1 – zakelijk telefoongesprek 5.2 – Adviesgesprek 5.3 – Klantgesprek 5.4 – klachtgesprek.
Hoofdstuk 1 Wie ben je? Wat kun je? Wat wil je?
De laatste les Goedgekeurd door CKO
Je mag met iemand in de auto meerijden, maar hij/zij gaat bellen tijdens het rijden! Wat vind jij daarvan? Hoe voel jij je hierbij? Heeft het gevolgen.
Heet iedereen welkom en geef aan dat de bijeenkomst erg belangrijk is
Jongerenwerking La Vie
D&P P1 Organiseren van een activiteit
Positief Leiderschap : wat. waarom. hoe
Transcript van de presentatie:

Geef het nummer in:

Nieuwe procedure HM Checklist verwachte eigenschappen:

Geef het nummer in:

Nieuwe procedure HM Kandidaten kunnen voorgedragen worden door de VV –Dit wordt al eens besproken op kamp Kandidaten kunnen zichzelf voordragen

Geef het nummer in:

Nieuwe procedure HM De VV’s die de laatste twee jaren de kandidaat begeleid hebben, worden bevraagd –Of ze deze kandidaat al dan niet steunen –Positieve of negatieve eigenschappen

Geef het nummer in:

Nieuwe procedure HM Ook de medemoni’s die met de kandidaat tijdens de laatste twee jaar op kamp zijn geweest, worden bevraagd –Zien ze het zitten moest de kandidaat hun kamp als vv begeleiden?

Geef het nummer in:

Nieuwe procedure HM De lijst met alle kandidaten worden aan alle HM doorgegeven

Geef het nummer in:

Nieuwe procedure HM Op basis van alle feedback van moni’s en vv’s wordt de lijst met nieuwe hoofdmonitoren goedgekeurd door het c-team

Geef het nummer in:

Nieuwe procedure HM Alle kandidaten worden verwittigd –Weerhouden kandidaten worden geïnformeerd i.v.m. cursussen –Werkpunten worden naar iedereen doorgestuurd

Geef het nummer in:

Nieuwe materiaal procedure

Geef het nummer in:

Nieuwe materiaal procedure

Nieuwe evaluatie papieren Uit evaluatie kan je groeien –Iemand helpen groeien is het mooiste geschenk dat je kan geven als vv Jezelf in vraag durven stellen hoort hierbij –Dit geldt zowel voor HM als voor moni’s

Nieuwe evaluatie papieren Wat? –Activiteiten voor de doelgroep –Begeleiden van de doelgroep –Positie in team –Praktisch organisatorisch –Moni binnen Kazou –Contact met externen

Nieuwe evaluatie papieren