1212 /mhj 1 Stelling 1 Cynicus: BMT is een breed gebied. Dan is het toch onvermijdelijk dat de opleiding slechts een beperkte diepgang heeft (t.o.v. de.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoe beleef je toetsen? HANovatie Themadag 6 november 2009 Saskia Weijzen.
Advertisements

SAMENVATTING WORKSHOP: ”DE KANSEN VAN FOCUS OP VAKMANSCHAP” Workshop op Themadag FD ROC van Twente Almelo, 15 november 2013.
Digitale toetsen op afstand Bregatha de Gooijer
Verhoudingen.
Femke Geijsel, Monique Volman, Wouter Schenke VO-congres 2014
Probleem psychologie •Vanouds goede opleiding •Invoering student activerend onderwijs •Veel en groeiend aantal studenten •Kwaliteit opleiding in gevaar:
Aanmelden in studielink
Spelleiders: Vul namen in Datum: X XX 2009, uur Game Professioneel Opdrachtgever- en Opdrachtnemerschap.
Hogeschool Windesheim en Universiteit Twente Lessons learned Ulrike Koot
1212 /mhj Quo vadis, (Bio) Medisch Ingenieur? Biomedische Technologie Technische Universiteit Eindhoven in samenwerking met Universiteit Maastricht Dick.
BEWONERSVERENIGING GARSTKAMP Gezond oud worden KLANKBORDGROEP Donderdag 6 juni 2013 AANVANG 13:30 UUR RECREATIERUIMTE.
START DIA.
Het sectorprogramma ICT-onderwijs in Nederland
Welkom bij het Dagje Economie en Bedrijfseconomie Studeren
Procesmanagement voor de afdeling ADICT
FC Eindhoven Bezoek een sportief evenement. Observeer het publiek tijdens je bezoek Ik ben naar de ladies night van FC Eindhoven geweest. Dit was een.
Zorgtoewijzing van hulpvraag tot nazorg
Intervisie op verplaatsing Masterproef. 2 20/5/2010 IVOV Masterproef Programma Kadering concept masterproef Focus op 3 thema’s –Begeleiding van de masterproef.
17 & 18 november '08 Bouwen aan een opleiding CConceptueel kader en onderwijskundig referentiekader.
Grensoverschrijdende samenwerking tussen Kortrijk, Rijsel en Bergen
Portfolio Faculteit der Letteren 1 Evaluatie van 2 jaar Digitaal Portfolio in de Letterenfaculteit Utrecht Gerrit Bloothooft.
Portfolio Faculteit der Letteren
Eerst je Bachelor, dan een baan,... en dan pas een Master Jan Bransen Onderwijsdag 2007.
Massaliteit en Diversiteit Onderwijsdag Wie, Wat, Waar Jan van Groenendael Hoogleraar Aquatische Ecologie Vice-dekaan Onderwijs Faculteit NWI Massaliteit.
De 2015 programma's wiskunde B van havo en vwo
| Ontwikkelingen aangaande het onderwijs binnen de RUG Rectorenseminar 2013 Elmer Sterken.
Voorlichting oktober Voorlichting Opleiding Technische Informatica TU Delft Faculteit Informatietechnologie en Systemen (ITS) oktober 2001 Hans.
KIVI NIRIA. Van techniek tot toekomst. Het congres wordt mede mogelijk gemaakt door:
Enkele voorbeelden.
Naar aanleiding van een interview met: Prof. Dr. H. Gzella ONDERZOEK DOEN.
Een ambitieuze studiecultuur
Leren in nieuwe contexten
Goed voorbereid naar de Pabo!
WELKOM Ouders 3 havo / atheneum.. Profielkeuze 1.Keuze moet bij de leerling passen; Wie ben ik? Waar ben ik goed of slecht in? Waar liggen mijn interesses?
PRESENTATIE ONTWIKKELING NIVEAU 4 OPLEIDING. Wat hebben wij tot nu toe gedaan Er zijn drie bijeenkomsten geweest met docenten Mondriaan, Haagse Hogeschool,
Liliane de Voogd CO1K, Fontys ACI Mei  Opdracht: speel een aantal uur een serious game  Activiteit: speel de game mee en haal een level.
Informatiekunde “Ik wil ‘iets’ (relevants) met computers…” Faculteit der Natuurwetenschappen, Wiskunde en Informatica.
Startcollege B2 Psychologie
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
WELKOM Ouders 4 HAVO & 4 Atheneum.. Studiekeuze 1.Keuze moet bij de leerling passen; Wie ben ik? Waar ben ik goed of slecht in? Waar liggen mijn interesses?
Masterclass Duurzame inzetbaarheid & Mobiliteit. Werkgroep DI waarin management, staf en ARBO waar verbinding van de organisatie op het gebied van DI.
WELKOM Ouders / Verzorgers leerlingen 4HTL.. Vervolgstudiekeuze 1.Keuze moet bij de leerling passen; Wie ben ik? Waar ben ik goed of slecht in? Waar liggen.
Gespreksvaardig-heden
Hoe ziet jouw droomschool eruit?
Door Cégoline Rouquart 1 Ba TP Klas: B2. Inhoudstafel Inleiding Doel Methode Resultaten Discussie Bronnen Einde.
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
WELKOM Ouders 3 HAVO & 3 Atheneum.. Profielkeuze 1.Keuze moet bij de leerling passen; Wie ben ik? Waar ben ik goed of slecht in? Waar liggen mijn interesses?
Het mbo in 2025 BTG-ZDV 24 maart Agenda Waarom ‘Het mbo in 2025’? Wat is goed om te behouden? Twee hoofdlijnen, perspectief student –Lijn 1: dynamische.
Informatie bijeenkomst toewijzing instroomplaatsen arts M&G 27 april 2011.
Het accreditatiestelsel: het verleden en het heden.
Geletterdheid in CVO 20 mei 2016.
De rol van patiënt factoren bij zelfmanagement ondersteuning in de huisartspraktijk Irene Bos-Touwen.
Terugkoppeling Oudercafé HUISWERK & MEERTALIGHEID.
Programmeren met kinderen
Presentatie EduCheck SOML
Functiedifferentiatie 2020
Modest MEELBERGHS – januari 2016
Ouders / Verzorgers leerlingen 3&4 B/K.
Ouders / Verzorgers leerlingen 4HTL.
AndréKuipers Ben Feringa Steve Jobs Excellentie programma
Het 24 spel.
Internationalisering en ICT Mogelijkheden en (nieuwe) initiatieven op de EUR Karen Jager.
Tellen én Vertellen Verantwoorden in een samenleving die terugpraat
Pilot Maatschappijwetenschap-pen
RÜYA Bijeenkomst 1 Meiden.
Chemie Overal 5e editie voor de TF
Jeannine Acampo Decaan vwo en docente scheikunde
Leraar worden aan de universiteit? Het kan!
Transcript van de presentatie:

1212 /mhj 1 Stelling 1 Cynicus: BMT is een breed gebied. Dan is het toch onvermijdelijk dat de opleiding slechts een beperkte diepgang heeft (t.o.v. de traditionele add-on programma’s)

1212 /mhj 2 Stelling 2 Criticus: BMT (met name het Bachelor programma) bedekt niet het hele domein. Op grond waarvan zijn de keuzes gemaakt en welk gebied krijgt heel weinig aandacht?

1212 /mhj 3 Stelling 3 Onderwijskundige: Is de kwaliteitszorg effectief? Tip: geef enige voorbeelden waar uit blijkt dat essentiële wijzigingen geïdentificeerd en doorgevoerd zijn.

1212 /mhj 4 Stelling 4 Politicus: In Eindhoven en Twente zijn opleidingen BMT geconcipieerd. –Is er een intensieve samenspraak geweest? –Hoe verhouden de opleidingen zich tot elkaar?

1212 /mhj 5 Stelling 5 Excellentie: Waarin is de Eindhovense opleiding superieur ten opzichte van Twente en vice versa?

1212 /mhj 6 Stelling 6 Limbo: Hoe ziet de faculteit in de toekomst de deelname van docenten uit Maastricht in de bachelorfase?

1212 /mhj 7 Stelling 7 Onderzoeker: Welke rol spelen de divisies in de programmering en de kwaliteitsbewaking van een individueel master programma? Worden de potentiële afstudeerders “verdeeld” over de staf van de divisie?