1212 /mhj 1 Stelling 1 Cynicus: BMT is een breed gebied. Dan is het toch onvermijdelijk dat de opleiding slechts een beperkte diepgang heeft (t.o.v. de traditionele add-on programma’s)
1212 /mhj 2 Stelling 2 Criticus: BMT (met name het Bachelor programma) bedekt niet het hele domein. Op grond waarvan zijn de keuzes gemaakt en welk gebied krijgt heel weinig aandacht?
1212 /mhj 3 Stelling 3 Onderwijskundige: Is de kwaliteitszorg effectief? Tip: geef enige voorbeelden waar uit blijkt dat essentiële wijzigingen geïdentificeerd en doorgevoerd zijn.
1212 /mhj 4 Stelling 4 Politicus: In Eindhoven en Twente zijn opleidingen BMT geconcipieerd. –Is er een intensieve samenspraak geweest? –Hoe verhouden de opleidingen zich tot elkaar?
1212 /mhj 5 Stelling 5 Excellentie: Waarin is de Eindhovense opleiding superieur ten opzichte van Twente en vice versa?
1212 /mhj 6 Stelling 6 Limbo: Hoe ziet de faculteit in de toekomst de deelname van docenten uit Maastricht in de bachelorfase?
1212 /mhj 7 Stelling 7 Onderzoeker: Welke rol spelen de divisies in de programmering en de kwaliteitsbewaking van een individueel master programma? Worden de potentiële afstudeerders “verdeeld” over de staf van de divisie?