Beroepsoriëntatie 2.1 VTM leerjaar 1 kwartaal 3 Rens Rietveld.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 6 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Advertisements

Media en creativiteit module 8 Engagement
> Volgende week krijgen jullie het eindcijfer > Beoordeling uitsluitend door opdrachtgever > Voor begin pitch: lever in pitchdocument en reflectie (met.
Medmec 1 herfst Les 4. Dummie Verwerk een actueel thema in je dummie Bv. Pausbezoek Londen Bv. Prinsjesdag Bv. ………………..
Les 7 Deze les duurt 90 minuten
De digitale spreekbeurt
Wouter van der Zwan Lezing Draaitabellen Wouter van der Zwan
Glow Eindhoven.
4. De Wereld na Toch ook echte oorlog.
Nieuwe encyclopedie van de Vlaamse Beweging Frankie Schram 1 Nieuwe encyclopedie van de Vlaamse Beweging Werken met een webstek Fr. Schram 26/02/2000.
Medmec04 Engagement Les 2. agenda Teams vormen Maatschappelijk thema bepalen Ontwerpprocedure opstellen Dummie Procesverslag.
Les 7 Uitvoeren gebruiksaanwijzingen van anderen
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit Jaar 1 les 8 Het creatieve proces.
Jaar 1 les 7 Het creatieve proces
Jaar 1 les 8 Het creatieve proces
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 8.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail:
Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
Medmec 1 herfst.
Trends Research Medmec01-5 les 2 Thema: Rubriceren
Huiswerk voor vandaag les 4
Huiswerk voor vandaag Boek: hoofdstuk 2 creatief denken rode gedeelte: oefen je 5 basisvaardigheden voor creatief denken, maak uit elke categorie 1 opdracht.
Media en creativiteit module 2 Identiteit
MedMec01 les 5 Mail: Wiki: vakgroep: Media en creativiteit.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER
Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
MEDMEC – JAAR 1 – Q1 PLANNING Les 1 - 2/9: uitleg vak medmec en kennismaking Les 2 - 9/9: creatief denken en proces Les /9: divergeren en convergeren.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Ideeen voor immersive spaces. Kan alle kanten op. Beklemmend
Leef je geloof! Jacobus 2: Jacobus 2 : 26
13/02/2014 Onderzoek Happy Aging 1 : De context. Wie zijn die ouderen (verschillende profielen: leeftijd, opleiding, voormalig beroep, locatie, interessen,
Ken je kracht…Deel je kracht…
Ik zie… Ik zie… wat jij niet ziet
Het maken van een spreekbeurt
Visie & Strategie.
SBC V2 workshop minorkeuze minorkeuze wat gaan we doen minoren buitenland > M.L. Spier soorten minoren aan de HvA doorstroomminor.
Opdracht 2 – Objecten in een ruimte.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 3.
SOCIAL WORK naam:. Martine Bink . m. d. nl med:. med
SOCIAAL ONDERNEMERSCHAP COLLEGE 5 Onderzoek naar externe financiële mogelijkheden en inzet van mensen en middelen.
Pedagogisch werken in de wijk Kwartaal 1 Les 1 Kamer L
Social work Week 2.
schpa.  Projectmatig werken  Opzet module  Opdrachten  Projectgroepen vormen  Wat verder nog ter sprake komt.
SOCIAL WORK naam: Martine Bink med: med.hro.nl/binmd kamer: L
Ontwerp je eigen kwartet
Spreekbeurt in groep 4.
Kunst in samenhang W&T en Kunstzinnige Oriëntatie.
De genetwerkte docent Bieke Schreurs, Monique Korenhof & Maarten de Laat.
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf verkopen!
Spreekbeurt in groep 4.
Sporen van Gods karakter
Wat is voedselverspilling?
Vakdidactiek en Onderwijskunde 2
Les 1: Introductie Marketing
Diversiteit en integratie
Ik heb mijn boek uit… Wat nu?.
E-learning E-health & Domotica
Periode 4 – IBS 3 De gezonde kantine
College 4 project doorstroom MBO - HBO
Portfolio opdracht Grondbewerkingsmachine of een Bemestingswerktuig
Wat is voedselverspilling?
E-health domotica E-learning
Wat doet media? Hoe wordt media gebruikt?
Pak je boeken! Paragraaf 3.4!
E health, Domotica en E-learning
Methodisch handelen Week 6 les 5. Methodisch handelen Week 6 les 5.
ADL Les 1.
Transcript van de presentatie:

Beroepsoriëntatie 2.1 VTM leerjaar 1 kwartaal 3 Rens Rietveld

Wat weten jullie al? City Branding Evenementen Cultureel Ondernemerschap

Doel Individuele verdieping in het werkveld van de 3 minoren. Hoe Een creatief product

Aanleiding Rini Biemans van de ‘Urban Country Club‘ heeft in 2006 een reeks aflevering gemaakt over de creatieve industrie in Rotterdam naar aanleiding van het boek ‘Creativiteit en de Stad’. Verschillende Rotterdammers met een visie over hoe en waarom er van Rotterdam een creatieve stad gemaakt moet worden.

Opdracht Kies een onderwerp dat in deze aflevering ter sprake is gekomen en ga op zoek naar de verdieping. Voorwaarden Kies een onderwerp waarin jij (enigszins) geïnteresseerd bent. Leg in je product een duidelijke link naar één van de 3 minoren.

En nu Je krijgt nu 15 minuten tijd om je alvast op het internet te verdiepen in 1 of meerdere onderwerpen uit de film. Vervolgens is er een klassikale terugkoppeling over de gekozen onderwerpen.

Onderwerpen Hieronder staan een aantal onderwerpen die uit de film zijn afgeleid om je eventueel verder in te verdiepen: Belangrijke elementen van beleid maken in de stad Bestuurskundige strategieën De waarde van schaarste Conceptontwikkeling TV productie Fondsen Netwerken Personal branding Gebiedsontwikkeling Motivatiestrategieën Promoter Handels delegaties Management beslissingen Budgettering Brandbuilding Debat technieken Publieke domein Capability Maturity Model Creativiteit managen Psychology of work satisfaction Personeel en Organisatie Pitch technieken Brainstorm technieken Copyright

Beoordeling Op basis van de verdieping (inclusief bewijsvoering en eigen beargumentatie) Op basis van de creativiteit van het product Datum van oplevering Donderdag 31 maart

Vragen