Animatie team Dio en Tjeerd.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoe beleef je toetsen? HANovatie Themadag 6 november 2009 Saskia Weijzen.
Advertisements

Tevredenheids onderzoek Door Lizanne Jespers HBO-V studente Maart 2014
Workshop 3 deel 1: Marketing
Door: Jasmijn van Rooijen Charlotte Varossieau Noa Willemsen
Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
Definitiestudie.
Methodisch begeleiden
Werken naar onderwijsbehoeften
voor de zomervakantie tot
Profielwerkstuk maken
Het is vandaag Girlsday!
Gemaakt door: Koen en Jasper
Workshop Onderzoeksvaardigheden
Naam: Linda Griffioen. Klas: 5D Jaar: 5e
Natuureducatie met aanschouwelijk materiaal daar zit onze kracht
Debriefing 24 januari 2012.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
Webkwesties webquest.
KUNST Er zijn heel veel soorten kunst,
Functioneel Ontwerp.
Symbiose?? (v)So po vo mbo vavo.
© de vries business consultancy, 2008
Natuurwetenschappelijk verslag
Welkom Informatieavond 26 maart Doel: Doel: Aan het einde van deze bijeenkomst zijn jullie in hoofdlijnen geïnformeerd over: de wijze waarop wij.
Wie zijn wij? Welkom Wie ben ik en wat is mijn functie (diegene die de presentatie geeft) Wat doen wij in dit bedrijf? Waarom geef ik deze presentatie?
School is voor iedereen Gemaakt door Manon, Marloes, Dylan, Andreas, Chloé.
Voorlichtingsavond Leerjaar 2 28 april 2011
Door: Cameron Celestine
Lot project-opdracht 2 Vragen van opdracht 2 en de antwoorden De 3 meiden van groep brenda.
Kwantitatief onderzoek
Tilburg University Maarten Grootendorst Maarten Heidenrath
Visie & Strategie.
Meubelindustrie/ interieurbouw Op stap in de Welkom!
5 % 15 % 80 % Reteaming, plannen maak je samen! 14 November 2014 Joost Iserief Cathelijne Spijker Vantevoren snoepjes klaarleggen Uitdelen knikkers.
Tilburg University Maarten Grootendorst Maarten Heidenrath
Leren Solliciteren Zelfverkenning Arbeidsmarktverkenning Het CV
Door Tjeerd van der veen en Dio de vries
Ik ben naam, functie Wie zijn jullie? bedrijfsnaam Welkom bij.
3H1 WHTSNXT?. Groep 1
De SixPack Format en leerlijn onderzoeks- en informatievaardigheden
DIT IS GEMAAKT DOOR ELINE EN STERRE UIT GROEP 6!!!!! Groep 6.
HOE WORD JE EEN WINNING TEAM?
Kijken naar Kinderen Week 4
Pedagogisch werken in de wijk Les 3 Kwartaal 1. Wat gaan we doen? Opdrachtformulering van Helma Plan van aanpak maken Onderzoeksvaardigheden.
Praktijk project 5 les 1 Dynamiek in organisatie.
Klanttype doelgroep. Doelgroep: Een groep mensen met en gelijke behoefte. Eisen: De groep moet duidelijk een eigen behoefte hebben (afstemmen assortiment)
4 Gedicht Kleurplaat voor de kleintjes De Kerstman is weer in het land
Opdrachten en eindopdracht
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Didactiek rondom practicumverslagen: Inhouden, werkvormen en materialen voor de lerarenopleidingen Gerald van Dijk, Hogeschool Utrecht W. Kuiper, H. Eijkelhof,
Vergadertechnieken. Uit welke vaste onderdelen bestaat een vergadering? Vooraf weet iedereen wanneer en waar de vergadering plaatsvindt.Vooraf weet iedereen.
Geneeskunde. Wat is een wetenschapper? ? Kwalitatief onderzoek Vragen die beginnen met Waarom, Welke, … Oriënteren kennis Kwantitatief onderzoek Vragen.
 Actief lid zijn van de KBO Nu en in de toekomst In gesprek met de leden Ellen van Troost van Moveo Training & Advies.
Creatief schrijven. Programma -Klassengesprekje: schrijf je weleens? -Inkomopdracht: een gebeurtenis -Creatief verhaal schrijven: tijdcapsule Wat gaan.
+. +  DAS nou Nooit Gedacht  Doelstelling – Wat willen we bereiken?  Realisatie – Hoe gaan we dit doen?  Afsluiting Programma.
Aubid Sarwar 4FD Betalen via Internet Waarom dit onderwerp? Wij kozen dit onderwerp omdat er tegenwoordig veel inkopen via internet gedaan worden en.
EEN PROJECT PLANNEN, VERKOPEN EN UITVOEREN Commissie voor vrijwilligerswerk.
Commissie voor vrijwilligerswerk.  Kennismaken met het concept van vrijwilligerswerk  Vrijwilligerswerk inpassen in uw dagelijks leven  Betrokkenheid.
Marktonderzoek Zonder inzicht in het gedrag van de klanten/markt kan er geen marketingbeleid gevoerd worden.
Meten en meetkunde in het verkeer
Elke Dag Samen een Beetje Beter.
Best Practice van conceptueel onderwijsmateriaal Techport 2017
Commissie voor vrijwilligerswerk
Les 1: Brainstorm en kennismaken
Digi(bord)boek project <titel project>
Welkom op de voorlichtingsavond voor de ouders/ verzorgers van GT2
Ik heb mijn boek uit… Wat nu?.
Didactiek Lesformulier.
Didactiek Lesformulier.
Methodisch handelen Week 5 les 4. Methodisch handelen Week 5 les 4.
Transcript van de presentatie:

Animatie team Dio en Tjeerd

Opdracht a • Waarom hebben jullie deze animatieopdracht gekozen?   Omdat we dit moesten maken voor school. • Noem vier manieren om gericht onderzoek te doen, informatie te verkrijgen. Google.nl wikipediea.nl krant en mensen vragen. • Welke manieren zijn bruikbaar voor jullie team? Beschrijf waarom. Google.nl wikipedia.nl • Wat is een doelgroep? Een bepaalt soort mensen. • Voor en met welke doelgroep gaan jullie aan het werk? Kinderen. • Wat doet een animatieteam en wat is de functie van een activiteitenbegeleider? Een animatieteam (ook wel recreatieteam genoemd) heeft als doel het vermaken van de gasten op het vakantieverblijf. Dit wordt meestal verzorgd door een vast team medewerkers, dat speciaal voor dit doel is aangenomen. Al is het doel eenvoudig, de uitvoering hiervan verschilt per vakantieverblijf. • Wat zijn de algemene werkzaamheden van een recreatiemedewerker? Zorgen dat de mensen het leuk hebben op hun vakantie. • Wat zijn vier vragen of onduidelijkheden over het beroep recreatiemedewerker waar jullie een antwoord op willen hebben? Vermeld duidelijk jullie zelf geformuleerde vragen met bijbehorend antwoord. We hebben geen vragen over recreatiemedewerker.

• Welke klanten hebben jullie benaderd om een activiteit te verzorgen • Welke klanten hebben jullie benaderd om een activiteit te verzorgen? Hoe zijn de klanten benaderd: telefonisch, schriftelijk? Beschrijf de reacties van de klanten.   De basisschool in st Anna CBS de slotschool • Met wat voor voorstel gaan jullie naar deze klanten toe? Wij willen activiteiten gaan doen met groep acht. • Wat voor eisen hebben de klanten aan jullie activiteit gesteld, welke wensen bestaan er? Geen. • Op welke manier denken jullie hulp nodig te hebben bij het maken van deze recreatieopdracht? Een bal. • Wat is jullie (nog) niet duidelijk aan de opdracht ‘Animatieteam’? Wat de eisen zijn.

Opdracht b • Voor wie is de activiteit bestemd? Geef een duidelijke beschrijving van de doelgroep. Groep 8 • Met welke wensen en eisen van de klant moest er rekening worden gehouden? Er zijn geen eisen • Beschrijf drie ideeën die jullie hebben gehad en hebben afgekeurd. Waarom vinden jullie deze ideeën niet geschikt? Handbal, trefbal en basketbal • Wat gaat jullie activiteit worden? voetbal • Beschrijf deze activiteit uitvoerig, bijvoorbeeld: hoe ziet het eruit, wat gaan jullie doen, hoelang gaat het duren, wat is er voor nodig? 30 min en een bal • Zijn de benodigde materialen in school aanwezig of kunnen deze zelf worden gemaakt? Vergeet niet dat jullie niet alleen de activiteit moeten uitvoeren, maar ook alle voorbereidingen zelf moeten treffen (dus ook de benodigdheden moeten verzamelen en/of maken). ja • De activiteit moet uitgevoerd worden in het restaurant van de school. Hoe wordt dit georganiseerd? Welke school heeft nou een restaurant. • Heeft de klant al goedkeuring voor het plan gegeven? We zijn bezig • Hebben jullie de klant al benaderd voor een datum en tijd? Nog niet.