No show protocol Ja Nee Ja Nee Nee Ja Patiënt komt voor afspraak

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
StartDOCUMENT Petje op petje af Muziek van holland spot of fimpje.
Advertisements

Samenwerken aan “rechtstreeks toegankelijke hulp”.
CVA-zorgketen Leeuwarden
diabetescaroussel OLVG
KTO Telefonie Oordeel telefonische bereikbaarheid algemeen.
Toolbox Klicmeldingen
Meneer M en de dokter huisartsenzorg voor kwetsbare ouderen in Amsterdam Marith Rebel—Volp, LHV.
Training Protopics KIS
Mantelzorgtraining sondevoeding
Dynamische tijdbalk Een dynamische tijdbalk geeft een uitvergroot deel van de algemene tijdbalk weer. Hij heet dynamisch omdat hij er voor elke periode.
Zorgtraject diabetes: doelgroep type 2 diabetici GMD 1 of 2 injecties insuline of incretine mimeticum.
Voetzorg in de Diabetes Ketenzorg
Bijeenkomst Fundusfotografie door SHO.
Template Status Voortgang rapportage
MS Landen Tiensestraat Landen 1. Begeleiders  Directie  Leerkracht voor begeleiding van leerstoornissen  Begeleider huiswerkklas  Leerlingbegeleider.
Screening in de thuissituatie: evaluatie gebruik ACAS
Het Amphia ziekenhuis en de nazorg voor mensen met kanker
Wat is de weg naar goed CVRM?
Ervaringen met Individuele zorgplannen
Leven na de dood.
Informatica Blok 1 Hoofdstuk 2
TPA Westelijke Mijnstreek Bedsideconsultatie E. van den Berken & N. Lenaerts.
Een vloeiende GGZ.
Patiëntveiligheid Wij doen er alles aan om uw behandeling zo veilig mogelijk te doen verlopen. Zelf kunt u hieraan ook bijdragen. Hier volgen 6 tips wat.
Kansarmoede en ouderbetrokkenheid
Ketenzorg, meer dan losse schakels
WOW: enqueteren bij Jumbo
Pilservice module KNMP Voorjaarsdag 18 maart 2003.
KSYOS TeleDermatologie
De GGZ in de HA praktijk Wat betekent dit voor jou?
Bijeenkomst Assistentes d.d. 12 november 2015 Onze Huisartsen 1.
Ervaringen van en met PCL EXTRA STEUN. Ervaringen Onderwijs Transparant 1.Vul bij over Mijn Gegevens de juiste gegevens in 2.Vul de namen en gegevens.
WERKWIJZE HERHAALSERVICE
hoe de marokkanen geld verdienen....
Herhaalservice Mediq 31 maart 2014 Martijn van der Heijden Mei Yong Quach.
Communicatie Les 3 Jennifer de Vries-Aydogdu med.hro.nl/vrije.
B EKOSTIGINGSMODEL H UISARTSENZORG D. Zwart
Ketenzorg (O)GGZ Midden- Holland Inleiding casus Volwassenenzorg.
Duurzame transmurale nascholing. Opzet nascholing Competentie: professionaliteit. Leerdoelen: Verbeteren ICC huisarts-specialist Verhogen wederzijds begrip.
STAPPENPLAN STAGE 10 stappen voor een succesvolle stage in de Master Vergelijkende Moderne Letterkunde.
NHG Wetenschapsdag 14 juni 2013 Gefinancierd door: Uitgevoerd door: Effectiviteit en haalbaarheid van de inzet van de verpleegkundig specialist op de spoedpost.
Welkom Informatieavond DM-voetzorg 2015 Locatie: Borcheland Datum:
toekomst basisonderwijs Vriescheloo
Kerntaak: triëren Werken o.a. aan werkproces 1.1: de zorgvrager op een professionele wijze te woord staan en het kanaliseren van de zorgvraag. Werken.
Bureau Arbitrage Antwerpen
Logopedie op de Vuurtoren
Medische Kennis.
Basis kennis over inkomsten en uitgaven.
Klacht- en patiëntgerichte telefonische communicatie
Project ouderenzorg zuid-kennemerland
De Nijmegen Clinical Screening Instrument (NCSI)-methode: maatwerk voor COPD-zorg in de huisartsenpraktijk Erik Bischoff, Jan Vercoulen, Laura Elbers,
[NAAM afdeling] Welke AMBITIE hebben we?
Kerntaak 3: Praktijkvoering Kerntaak 1: Triëren
Uitschieters Zijn alle gegevens wel bruikbaar?
Serious Business Simuleren om te stimuleren
Nelleke Gruijters Paul Ram
Peer Buddy Nieuwkomer Metameer
8 TIPS & TRICKS VERBETEREN IMPLEMENTATIE TZB
Opt-in Herman Levelink.
Testen ORACLE Financials
Effectiviteit van een dieetbehandeling
Effectiviteit van een dieetbehandeling
Project English BOL niveau 4.
Goederenstroom en voorraadbeheer
Goederenstroom en voorraadbeheer
Het tweede LOS-gesprek
Disclosure belangen NHG spreker
Klik hier voor voorbeeld vragen
De toolkit zingeving als scholingsinstrument
Transcript van de presentatie:

No show protocol Ja Nee Ja Nee Nee Ja Patiënt komt voor afspraak Onder controle No-show consult aanmaken in Caresharing. Patiënt nabellen of uitnodigingsbrief sturen voor nieuwe afspraak Patiënt komt voor afspraak Patiënt wil geen afspraak maken of komt weer niet op afspraak: No show brief sturen. Zie voorbeeld op www.rohamsterdam.nl 2de No-show consult aanmaken in Caresharing. Ja Nee Als het na herhaalde pogingen niet lukt om met de patiënt in gesprek te komen beëindigt de HA max. na 3 maanden sinds laatst afgesproken datum eenzijdig de deelname van de patiënt aan de ketenzorg. De patiënt kan dan terugvallen op reguliere basiszorg. Telefonisch contact door HA of POH Nee Ja Patiënt maakt duidelijk in een gesprek met HA of POH dat hij geen ketenzorg wil ontvangen. Patiënt vervolgens uit de ketenzorg zetten en genomen stappen noteren in Caresharing