De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Kerntaak 3: Praktijkvoering Kerntaak 1: Triëren

Verwante presentaties


Presentatie over: "Kerntaak 3: Praktijkvoering Kerntaak 1: Triëren"— Transcript van de presentatie:

1 Kerntaak 3: Praktijkvoering Kerntaak 1: Triëren
Competenties o.a : instructies en procedures opvolgen en samenwerken en overleggen Noorderpoort Organisatie & Administratie

2 Noorderpoort Organisatie & Administratie
Test je zelf Noorderpoort Organisatie & Administratie

3 Noorderpoort Organisatie & Administratie
1. Noem drie soorten spreekuur vormen 2. Wat is een voordeel van een inloopspreekuur? 3. Wat is een nadeel van een telefonisch spreekuur? 4. Waar staat de afkorting HAP voor? 5. Waar staat HIDHA voor? 6. Is een AIOS een huisarts? Noorderpoort Organisatie & Administratie

4 Noorderpoort Organisatie & Administratie
Antwoorden Inloopspreekuur, afspraakspreekuur, telefonisch spreekuur Het voordeel van een inloopspreekuur is dat de patiënt geen afspraak hoeft te maken Het nadeel van een telefonisch spreekuur is het dat het gesprek lang kan duren en de praktijk daardoor minder goed bereikbaar is HuisArtsenPost Huisarts in dienst van een huisarts Nee Noorderpoort Organisatie & Administratie

5 Noorderpoort Organisatie & Administratie
Wat gaan we doen? Huiswerk bespreken (taak 2) Korte uitleg van kanaliseren zorgvraag Maken Taak 3 gedeeltelijk en gezamenlijk in de les Noorderpoort Organisatie & Administratie


Download ppt "Kerntaak 3: Praktijkvoering Kerntaak 1: Triëren"

Verwante presentaties


Ads door Google