Detailhandelsmarketing

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Marketingstrategie: segmentatie en positionering
Advertisements

De marketingmixstrategie
Inhoud Algemene Bedrijfsvoorstelling Producten Marketing strategie
Kamer van Koophandel Haaglanden
Werkcollege Marketing blok 2 week 5
Verandermanagement. Een integrale aanpak
Hoofdstuk 2 - Strategy Wat is een strategie?
Van social media naar social CRM Social media audit Strategie Implementatie Plan.
Audiovisueel Europa: de vele gezichten van Europeanisering Hedwig de Smaele
Consumentengedrag bij communicatie
Door Nik Van Looy & Pieter Jan Proost
Social Media Audit.
H1 – Welkom in de marketingwereld WAARDE CREËREN EN LEVEREN
Stefaan De Ruyck. POSITiONERING Historisch overzicht vanaf ’98, fusie BMCie/KNS tot op heden.
Hoofdstuk 4, Interactieve marketing
Swot analyse
Marketing voor verkeerskunde Ir Adriaan Walraad MBA.
De Toekomst Marketing.
Organisatieontwikkeling NPO (1)
EMEG Presentatie. Zeer komische serie over een onzeker puberend meisje genaamd AWKWARD.
Business Marketing Management
Omgevingsanalyse, doelgroepen, doelstelling, strategie, moodboard
Projectwijzer 3 H1 Accountmanagement en CRM Middenkader Engineering.
3voor12.nl.
Marketing H3 Marketingmix Commercieel medewerker.
Commercieel beleid en recht
Commercieel beleid 1 H1 Marketing voor de winkelformule en retailmix
Midden in de wereld:.
Marketing College 13 Wat weten we nog?.
CRM H1 Accountmanagement en CRM Commercieel medewerker.
Consumentengedrag en het koopbeslissingsproces
College 3 Consumentengedrag
MARKTSEGMENTATIE EN DOELGROEPKEUZE
Marketing H4 Strategisch managementplan Commercieel medewerker.
Doelgroep en marktsegmentatie
Verkopen en kassa H2 Verkoopgesprekken Ondernemer detailhandel.
Detailhandelsmarketing
Marketing H2 Marketingmix Junior Accountmanager.
Commercieel beleid 1 Filiaalmanager
Natural mineral water.
Commercieel beleid 1 H3 Marktsegmentatie Filiaalmanager.
Het project. Vandaag Tussenstand projecten Hoofdstuk 3 Projectvoorstel SWOT begin.
Internationale marketing
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
Hoofdstuk 4 Marketingomgeving Video’s: Kotler en anderen Vragen bespreken Onderzoek Marketingomgeving MKB 2011 en 2012 Theorie hoofdstuk 4 Marketingomgeving.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Het beeld scherp stellen ©: Pearson: Solomon: Marketing Real Life.
Indeling van hoofdstuk 2 Ontwikkelen van een marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren.
College 3 Video Kotler (15min) Bespreken video (15 min) Hoeveel merken zijn genoeg (10 min) bespreken WINmodel (20 min) Theorie H 9 Segmenteren tot positioneren.
Clerkx Britt Knops Montilla Peeters Dimitri 1BM8Quintens Sofie.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Hoofdstuk 2 Ontwikkelen marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren van marketingdoelstellingen.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
Midden in de wereld:.
Indeling van hoofdstuk 2
Wat en waarom? J. Kamphuis AOC Oost 2017
Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en /07/2018 Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en 3.0.
Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en /07/2018 Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en 3.0.
Marketingstrategie J. Kamphuis AOC –Oost 2017
Marketing les 4 Koopgedrag en marktaandeel Product-levens-cyclus
Marktsegmentatie en positionering
Wat en waarom? J. Kamphuis AOC Oost 2017
Verkoopt en handelt verkoop af
Marketing Week 3 les 1.
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Presentatie en marketing
Marktonderzoek Marktonderzoek.
Verkoopt en handelt verkoop af
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
Transcript van de presentatie:

Detailhandelsmarketing H1 Marketing Eerste verkoper

Marketing De klant Detailhandelsmarketing Concurrentieanalyse Point Detailhandelsmarketing | Eerste verkoper

Piramide van Maslow Detailhandelsmarketing | Eerste verkoper

Soorten marketing Detailhandelsmarketing | Eerste verkoper

Doelgroepen Homogene groepen Heterogene groepen Groep heeft dezelfde kenmerken Heterogene groepen Groep heeft verschillende kenmerken Detailhandelsmarketing | Eerste verkoper

Marktsegmentatie Detailhandelsmarketing | Eerste verkoper

Criteria markt segmentatie geografisch demografisch sociaal economisch cultureel psychologisch Detailhandelsmarketing | Eerste verkoper

Marktfragmentatie Detailhandelsmarketing | Eerste verkoper

Marketingstrategieën Detailhandelsmarketing | Eerste verkoper

Concurrentie analyse Detailhandelsmarketing | Eerste verkoper

SWOT-analyse Strengths Weaknesses Opportunities Threats Detailhandelsmarketing | Eerste verkoper

Point Persoonlijk met Passie en Plezier betrokken Oplossingsgericht Initiatiefrijk en informerend Nut en waarde leveren Toegankelijk en Transparant Detailhandelsmarketing | Eerste verkoper