E-minds Gemaakt door: Marie Joëlle. Menu.  E-minds  Foto's  Zwem game  Stop filmpje.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Schilderijen Hoi! Ik ben Schattebout. Ik ga schilderijen laten zien. Het zijn zoekplaatjes. Elk plaatje heeft een verhaal. Verhaaltjes over God, die één.
Advertisements

Rebound Salland. In deze PowerPoint… 1. waarom ik naar rebound ging 2. wat ik geleerd heb! 3. hoe ik terug wil naar school 4. wat ik nodig heb van.
Het kleine meisje op dit plaatje is natuurlijk Roodkapje
Gemaakt door Odessa koorevaar
D o e d a g E I N Z E Wat wil ik worden? Ga ik naar Technisch, of naar ASO? Wil ik denkwerk doen? Of toch liever iets met mijn handen? … Al deze vragen.
foto's door Casper görannsson
De professor Er was eens een professor zijn naam was Einstein. Einstein had een laboratorium met allemaal flesjes,drankjes en soms ontplofte er zomaar.
Dag 2. Dag 2 Dag 2 van het dagboek Aloha allemaal, Zo daar ben ik weer. Hoe gaat het met jullie? Zijn jullie al benieuwd naar wat ik vandaag allemaal.
Man  vrouw ( een kort verhaal, verteld door een ? )
Verslag Bomen kappen groep 8, georganiseerd vanuit het IKL
Een kruikenverhaal Een waterdrager vervoerde twee kruiken welke op een stuk hout over zijn schouders hingen. Maar één van de twee had een barst. Terwijl.
Dag 6 Dag 6 van het dagboek Halihalo lieve kindertjes, Brrr… wat was het koud vannacht op de daken. We zijn de hele nacht op pad geweest met onze zakken.
TECHNIEK! HET DRAAIBOEK 28 oktober: Vandaag kregen we de opdracht uitgelegd. Ook moesten we met het idee komen voor de robot. Hier hebben we met z’n.
Hoofdstukken PRENTEN BOEK.
Anne-Frank.
Voor hen die nog een moeder hebben is dit heel mooi.
Eindopdracht Fotografie (1ste periode) Analyse eigen foto’s
Gemaakt door Nicky beekman Klas 3H.
Dag 11 Dag 11 van het dagboek Hoi jongens en meisjes, Wat was het gezellig zondag!!! Ik ben er nog steeds van aan het nagenieten. Ik vond het wel heel.
IKL project door: Kiki Pappers
De uil vloog in een struik en direct kwam er een kromme, oude vrouw uit tevoorschijn.
De kleur blauw stond centraal in dit project Cuma-dag was wel leuk je kan der van alles doen, je kunt kleding ontwerpen, Voertuigen maken, muziek maken,
Kunst!!! Ik heb samen met mijn oma een schilderij gemaakt met veel kleuren lees meer over in deze powerpoint.
Er was eens een oud kasteel midden in een diep en donker bos.
en je hebt ook hele mooie wagons waar je uit kan kijken boven de trein, panoramawagons heette dat.
o ja, de laatste vakantie was wat dat betreft interessant omdat we alleen op wrakken gedoken hebben.
dat hebben wij, wij op vakantie naar kreta in september en wat hebben we, we zitten hier in de regen.
dus dat was 'n hele onderneming, maar wel erg leuk.
dus dat zag je inderdaad zo af en toe gebeuren. dus we gingen 's-morgens om zes uur in de bus en toen waren we daar dan om 'n uur of half tien bij die.
we moesten de auto nog afgeven, dus daar hadden we ook al een probleem, van ja, waar dan te slapen.
Glow.
Glow.
Verslag fotosynthese. Gemaakt door: Ben Bitter, Bert Kupers Klas: SH3B
Werkverslag. Inhoudsopgave Pag.1 wat hebben we gedaan in deze lessen?
Wolvecamp tentoonstelling
De planten. 29 mei 2008 De dukdalf.  Wij zijn met de hele klas naar buiten gegaan. Toen kregen we een paar planten voor het groepje, want we hadden.
De stake out … “ons kamp” En het gebruikelijke tentje werd weer opgezet.
By Jeffrey & Jeffrey.. Wat hebben we gedaan? Wij hebben gekozen voor een lamp te maken, dit is een oud examen werkstuk van hier naast hebben.
Interpreteren van data
inleiding Thijs Waanders Rens Velthuis Stan de Leeuw Roy broshuis
Gemaakt door: Jorn van Sisseren
Uitzending bijgewoond van een tv programma.
Dag 5 Dag 5 van het dagboek Hallo lieve kindertjes, En… hoe vonden jullie de intocht? Hadden we jullie even goed gefopt? Ja, jullie dachten dat wij.
“Beleef de canon” Een vertelproject voor groep 5 t/m 8
KROKETTEN Voorzitter; Senem Ontwerper; Devin Notulist; Dianne Materiaal; Fabian.
Spel uit de top 20: Fifa ’13..
Schoolproject in beeld
door groep 1-2 a basisschool De Bukehof
Modeshow bloemschikken
Bloemschikken Modeshow bloemschikken in kleding.
Een kruikenverhaal Een waterdrager vervoerde twee kruiken welke op een juk over zijn schouders hingen. Eén van de twee kruiken vertoonde een barst. En.
Herinneringskamp Westerbork
Onze school, Albeda colege Schiedam Nieuwland.
MINECRAFT PLAATJES TUTORIAL #3 KUBUSCRAFT.
MINECRAFT PLAATJES TUTORIAL #2 CRAFT YOUR BACKGROUND.
DE SPIEGEL.
Pas op Leesvirus! Een verhaal geschreven door de kinderen van groep 5/6 van de Meester Sieberingschool Nieuw Balinge 2015.
ANW Module 2 Leven Door Gabriella, Melanie, Elise en Fabienne van v4.
Kamp dag een Er was eens een klas groep 5/6 Die gingen op kamp in Helden.
Mijn vrouw en ik.. Eerst wil ik me even voorstellen. Ik ben Hendrik.
Piet Mondriaan Jeugd en opleiding.
Een herfstboekje maken
De robot en de uitvinder! Geschreven door de kinderen van groep 3 en 4a!
Gemaakt door Nouk en LOtte
Gemaakt door Roos de Boer ylia lijkt een gewoon meisje. Maar eigenlijk niet want ze woont bij een heel heksenvolk. Maar ylia is nog geen heks. Maar dat.
Hoe maak ik een PowerPoint presentatie?
DE ZONNE /AQUA ENERGIE COLLECTOR Sondervick College AT2B VELDHOVEN Bart Gerritsen Melissa Schmidt Rowin Gabriëlse Chloë Strauss Wouter van Vlerken.
God zei tegen Jona: “Ga naar Ninevé, de mensen daar doen allemaal gemeen.” Maar Jona dacht: ”Ik ga er met de boot vandoor, want Ninevé, daar ga ik mooi.
KNOPEN MET TOUWTJES HALLO WIJ ZIJN MAARTJE EN JELENA EN WIJ GAAN HET HEBBEN OVER SCOUBIDOU VEEL PLEZIER.
Transcript van de presentatie:

E-minds Gemaakt door: Marie Joëlle

Menu.  E-minds  Foto's  Zwem game  Stop filmpje

E-minds  Wat vinden van?  Wat hebben wij geleerd?  Wat was er leuk aan?  Wat was minder leuk?

Wat vinden van? We vinden het best interessant. Maar we snappen er niks van en het werd vaak niet duidelijk uitgelegd (dat was best jammer). Maar we hebben wel een aantal dingen geleert en gemaakt. Er waren ook leuke onderwerpen maar het was best moeilijk uitvoeren omdat wij niks van computers weten.

Wat hebben wij geleerd? We hebben geleerd om een foto te bewerken. Dat was heel leuk en interessant maar het is nooit echt afgerond. Hiervan hebben geleerd:  Foto bewerken.  Kleur veranderen.  Twee foto's in één maken. We hebben geleerd om een game te maken dat ging niet zo goed. Hiervan hebben we geleerd:  Hoe je moet slaan.  Hoe je iets opeen USB-stick moet zetten.  Om een room te maken voor je game We hebben ook een stop filmpje gemaakt. Dat ging best goed. Hiervan hebben we geleerd:  Om te werken met een webcam.  Netjes te schrijven.  Om het filmpje in elkaar te zetten.

Wat was er leuk aan? Het leukste vonden we het stop filmpje maken, dat was ook erg interessant om te maken. Er waren heel veel dingen om te leren en dat is ook best wel goed gelukt. We weten nog niet alles maar dat komt nog wel. Deze evaluatie PowerPoint vinden we ook erg leuk om te maken en we leren er ook veel van.

Wat was minder leuk? Wat minder leuk was was het feit dat bijna alles volledig mislukte. Waardoor marie heel chagrijnig werd. Joelle kon zich daardoor niet concentreren waardoor er een grimmige zweer kwam. Maar we hebben bijna alles zelf op gelost.

Foto's  wat hebben we gemaakt?  Hoe hebben we dat gemaakt?  Wat ging goed?  Wat ging niet goed?

wat hebben we gemaakt? Bij deze opdracht moesten we van twee foto's één foto maken. Zoals een foto van een rups en een foto van een appel en dan de rups in de appel stopen door de foto's te bewerken. Joelle haar plan: Mijn plan was om een heks over het water te laten lopen. Zo ging ik opzoek naar een mooie foto van de zee en een foto van een heks. Bij de foto van de heks moest ik de foto bijsnijden zodat alleen de heks overbleef. Toen moest ik haar verkleinen en op het water plakken, en daarna moest ik haar vervagen in het water zodat het net een foto leek. Marie haar plan: Mijn plan was om en klein meisje die een boek aan het lezen was in een oog te plakken. Dus ging ik op zoek naar een foto klein meisje die aan het lezen was en een foto van een groot duidelijk oog. Ik moest het meisje bijsnijden zo dat allen zij overbleef en ik haar kon verkleinen, en in het oog plakken. Daarna moest ik haar vervagen zodat het net leek of ze een weerspiegeling was in het oog.

Hoe hebben we dat gemaakt? Joelle haar foto verslag: 1)ik ging op google(afbeeldingen) zoeken naar de twee foto's die ik nodig had. 2)Daarna moest ik ze stuk voor stuk bewerken met monkey jam. 3)Daarna moest ik 1 van de twee foto's knippen en daarna op de andere foto plakken. 4)En daarna zetten ik de puntjes op de i. Marie haar foto verslag: 1)Ik ging opzoek naar een foto van een meisje en een foto van een oog. 2)Daarna moest ik ze op de zelfde grootte bergen en daarna het meisje verkleinen. 3)Daarna moest ik het meisje bij snijden en in het oog plakken. 4)En daarna zetten ik de puntjes op de i.

Wat ging goed? We hadden de foto's af en er gingen best een paar dingen goed.  Foto's zoeken.  Foto bewerken.  Foto's bijsnijden.  Foto's knippen en plakken.  Het eindresultaat.  Het opslaan.  Het op een USB-stick zetten.  Het inleveren.

Wat ging niet goed? We gingen de foto's maken maar er gingen dingen niet zo goed!  Foto's van de juiste grote zoeken.  Uitvinden hoe we het moesten maken.  De geheimtaal van de leraar ontrafelen.  Foto's precies bijsnijden.  Foto's op de juiste wazigheid krijgen  Foto's vinden die precies bij mekaar passen  ze op de juiste grootte maken.  De puntjes op de i zetten!

Zwem game  wat hebben we gemaakt?  Hoe hebben we dat gemaakt?  Wat ging goed?  Wat ging niet goed?

wat hebben we gemaakt? We hebben eigenlijk niks gemaakt want het mislukte steeds. We hebben alles bijna 4 keer overnieuw gemaakt dat was niet leuk. We zagen dat er één manier was om het goed te doen en dat was stoppen. Dus hebben we een half mislukte game.

Hoe hebben we dat gemaakt? We warren begonnen met een plan maken, eigenlijk had marie het plan gemaakt omdat zij zo goed kan plannen. Maar haar plan was zo ingewikkeld dat alles fout ging dus hadden we een expert er bij gehaald want wij zijn niet goed met computers. Maar wat bleek nou de expert was net zo slecht als ons dus haalde we de leraar er bij maar die wist er ook niks van dat was wel vreemd maar alleskwam goed toen we waren gestopt.

Wat ging goed? We hebben geprobeerd en zwem game te maken maar er ging weinig goed dus heer zijn 4 dingen die wel goed gingen.  Marie had een goed idee bedacht.  Overnieuw beginnen.  Samen werken.  Hulp vragen.

Wat ging niet goed? Om eerlijk te zijn ging bijna/alles niet goed. Maar we schrijven de echt domper toch maar even op.  Het starten van het maken van de game.  De vis maken.  De achtergrond maken(6 keer overnieuw gemaakt).  Het opslaan.  De vis laten bewegen.  De ontploffing(nooit goed gekomen).  Het level maken.  Het levens balkje(werd uiteindelijk de vis niet cool).

Stop filmpje  wat hebben we gemaakt?  Hoe hebben we dat gemaakt?  Wat ging goed?  Wat ging niet goed?

wat hebben we gemaakt? We moesten voor parkschouwburg een stopmotion filmpje maken en dan moest je van een klas (winnaars van de dansdagen) een filmpje maken met de namen van de kinderen en de klas zelf erin. Wij hadden klas 2F1. Wij hadden een filmpje gemaakt die uiteindelijk klaar was en werd vertoont in het park schouwburg.

Hoe hebben we dat gemaakt? Nou we hebben een stopmotion filmpje gemaakt, dat ging heel goed. Ons plan(stap voor stap). 1)Juiste kleur blaadje kiezen(eigenlijk kregen we er gewoon één). 2)Juiste stift vinden we kozen voor een zwarte dunne stift. 3)De camera juist instellen. 4)Blaadje vasttepen op de tafel. 5)Joelle ging de foto's maken. 6)En marie schreef de namen op, letter voor letter. 7)Toen we het hele filmpje af hadden plakte we alles andersom de namen weer weg gingen. 8)En toen zetten we de puntjes op de i!

Wat ging goed? Alles ging eigenlijk wel goed dit is het beste wat we hebben gemaakt bij E-minds (na deze PowerPoint dan). Dus hier acht dingen die perfect gingen.  Het beginnen.  Het blaadje goed vastplakken.  De camera instellen.  Het schrijven(letter voor letter!!!!).  De goede verhouding met foto's.  De kleur over loop van het blad.  Het samenwerken.  De foto's achterstevoren kopiëren.

Wat ging niet goed? Er ging niks niet zo goed het was gewoon perfect!