Integratiefase Introductie 30 september 2013 Doel De student toont aan dat hij: de verschillende rollen op masterniveau beheerst en effectief kan inzetten.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Doel van de miniconferentie: Weten waar je op je opleiding over in gesprek kunt gaan mbt het toetsen van taal in totaal. Voettekst.
Advertisements

VO-CONGRES 2014: KLAAR VOOR DE TOEKOMST 20 maart 2013
ROC Mondriaan Domein Zakelijke Dienstverlening Haverkamp 250
KERK EN STAGE MAATSCHAPPELIJKE STAGES VOOR JONGEREN RAAD VAN KERKEN NOORD-HOLLAND OSMA.
Vernieuwing beroepsgerichte programma’s vmbo
WORKSHOP GESLAAGD IN HET VAK: ROC MONDRIAAN – DE HAAGSE HOGESCHOOL 3 OKTOBER 2013 ONDERNEMERSCHAP EN ONDERWIJS.
Handen uit de mouwen met Action Learning in
Onderwijs passend maken met behulp van handelingsgericht werken Studiedag 13 oktober 2009 SWV Delft - Pijnacker.
Praktijkleren Waarom? Ontwikkelen van competenties binnen het beroep waarvoor wordt opgeleid. Niet alle competenties kunnen op school worden ontwikkeld,
`Onderwijsinnovatie die werkt …`
Mobiliteit en Loopbaan
Schooloverstijgend samenwerkend leren
23 JANUARI 2007 MBO CENTRAALMBO CENTRAAL Ageeth Jorna (lekker-werken.nl)
Apps en websites voor leerlingzorg
Beroepsvaardigheden onderdeel van SBC
Van, voor én door het onderwijs.
Wiskunde in Technologie
24 januari 2012 universitair onderwijscentrum groningen dag van taal, kunsten & cultuur 2011 Reitdiep College locatie Kamerlingh Onnes Tien jaar werken.
21st century skills.
Meer rendement met het portfolio als begeleidingsinstrument
Brainstorm sociale media in het onderwijs
HAN Faculteit Educatie.
De online gids voor studiekeuze en loopbaanoriëntatie
Waarom? Bevoegdheid, bekwaamheid en doorgaande professionele ontwikkeling zijn het fundament onder de kwaliteit van de beroepsuitoefening. Een professionele.
Workshop Competentie gericht onderwijs in het VMBO en MBO
Promotie-onderzoek en HBO-Onderwijs
REGIELIJN Politieonderwijs 2.0
Taal en rekenen Joke van Balen.
Resultaten BPV-evaluatie
Workshop Omgevingsgericht werken in het politiek bestuurlijke krachtenveld Ter gelegenheid van de BZK Projectdag 20 november 2008.
Kunnen wij het samen Passend maken?
Beoordelen en kwalificeren in het vmbo
Naam van de Auteur 7 januari 2008 IPVO Werkbijeenkomst Leermiddelenbeleid Leeuwarden Ronald Kool, relatiemanager vo 25 november 2010.
ICTO-contactpersonen 7 juni 2007 Vrije Universiteit Universiteit Utrecht Technische Universiteit Delft.
Qompas StudieKeuze De online gids voor studiekeuze en loopbaanoriëntatie Informatieavond voor ouders.
Hoe krijg ik ze mee Leerlingen, ouders, team Programma Michel Boer Muiswerk, waarom heb ik daar voor gekozen? Opdracht: kansen en bedreigingen Hoe heb.
moderniseren van het curriculum.
Workshop “Beoordelen”
Werkveldconferentie 23 april 2014
Jouw partner in de school Leuk, professionele ruimte, maar hoe neem je die? Congres CNV Schoolleiders 6 november 2014.
Vernieuwing beroepsgerichte programma’s vmbo: LOB
Kritische dialoog: Digitalisering in het aanbod bewegingsonderwijs
Workshop: Digitale bordlessen. Even voorstellen. Anthony Verwijst I-Coach en leerkracht op bs. de LenS. Ervaringen: bordwerkprogramma's, coachen/begeleiden.
Coach’s Eye: sometimes all it takes is looking at a specific moment to improve your performance.
Workshop Werken aan succesvolle doorstroom naar het vervolgonderwijs Conferentie VO2020 Werkt 24 september 2015 Margot Oomens en Mike Jolink.
School en samenleving kwartaal 1 schooljaar 2012/2013 docent: Pascal van Schajik medsite: schpa
ICALT observatie-instrument training 24 september 2015
Mini- symposium zorg. Passend onderwijs. Expertisecentrum Studentbegeleiding Alle 2 e en 3 e lijns-begeleiding samengebracht in één team Regie, samenhang.
Evaluatie Orientatieweek opleiding verpleegkunde Schooljaar
ExpressieExpressie Introductie Toermalijn ontwikkeling Ouderbetrokkenheid 1.
Bijeenkomst September 2015
Programma Sociaal Domein De Nieuwe Regio Gemeenteraden 11 februari.
Schoolplan Een verdere uitwerking van onze visie op toekomstig leren.
FOTO Siersteenlaan FOTO Maresiusstraat Siersteenlaan Maresiusstraat EZ Groningen 9746 BJ Groningen tel: tel:
09/11/2009 Interactie met studenten Workshop opleiding Psychologie 9 november 2009.
WELKOM Tweede jaars OGP6 Onderzoek Bijeenkomst
Social media: Digitaal gereedschap om samenwerking te ondersteunen Adri Verhoosel, Leer- en innovatiecentrum.
Studieloopbaanbegeleiding
Welkom! Bijeenkomst ‘Wet vroegtijdige aanmelddatum voor en toelatingsrecht tot het mbo’
INFOAVOND VWO-5 Welkom op het.
WELKOM.
Introductie Toermalijn ontwikkeling Ouderbetrokkenheid
Begeleiden Les 9.
Duurzame inzetbaarheid in de praktijk
Methodisch handelen Week 2. Methodisch handelen Week 2.
Loopbaan Oriëntatie en Begeleiding
Opleiding Expert ICT & Media Susan van Soest
Talentontwikkeling op school Het ontwerpen van een programma voor talentontwikkeling door (aankomend) leraren.
Talentontwikkeling op school Het ontwerpen van een programma voor talentontwikkeling door (aankomend) leraren.
The Future Teacher 3.0.
Transcript van de presentatie:

Integratiefase Introductie 30 september 2013

Doel De student toont aan dat hij: de verschillende rollen op masterniveau beheerst en effectief kan inzetten in zijn eigen werksituatie. de rollen heeft geïnternaliseerd, waardoor hij deze rollen ook in de toekomst in zijn werk op de juiste wijze in kan zetten (duurzaamheid). De student toont aan welke meerwaarde dit oplevert voor de school / instelling Zich ontwikkeld heeft op de 9 houdingsp.i.’s, die het uitvoeren van de rollen ondersteunen.

Producten Beeldverslag –VoorbeeldVoorbeeld –voorbeeldvoorbeeld Praktijkpublicatie –criteria van het betreffende blad

Hulpmiddelen Blogs / Prezi’s / posters / foto’s Rolontwikkeling in sb-gesprekken Presentaties / activiteiten op werkplek –Denk ook aan activiteiten m.b.t. je onderzoek –Neem op, met toestemming van collega’s of studenten / leerlingen (beleid van school?)

Vorm Vorm is vrij, neem een medium dat bij je past. Vorig jaar: blogs, prezi’s, i-books, e- magazines, glossy’s, PPP’s…. Verras jezelf!

Criteria Twee beoordelingsrubrieken –Criteria rolontwikkeling –Criteria 9 houdingsp.i.’s –Nog in concept, liggen voor laatste feedback bij lectoren

Begeleiding In de I-fase krijg je begeleiding van je SB-er Er is een ondersteunend programma met workshops –schrijven voor vakblad, –media en onderwijs, hulp bij vormgeving beeldverslag –La’s (opfrissen concepten) Vragen naar: