Handleiding Interactieve versie mbv DSB Onderwerp 8 – Quiz.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Uitleg Toverdoos, D. van Hunnik,
Advertisements

Het maken van presentaties voor op de computer.
Beste klant, Welkom op Modelovereenkomst.nl. Onder de knop ‘Documenten’ vind u al onze documenten geordend in mappen. Klik iedere keer op ‘pijltje naar.
Beginnen met PowerPoint Ga nu naar dia 2.
Functionaliteit voor de manager Beoordelingen Afspraken & Notities
Vervolgbijeenkomst 2 Procesfasering bij Leren Leren.
1 nüMaps Lifetime Europe: installatie procedure. 2 Product verpakking.
Lesgeven en begeleiden
Collectief portfolio groep 3
Module 1 – Dag 4 Hallo Module 1 – Dag 4 een 1 Module 1 – Dag 4 twee 2.
Interactieve versie mbv DSB
Handleiding Interactieve versie mbv DSB Onderwerp 7 – Gilden.
Interactieve versie mbv DSB
Arkelstein, school voor Praktijkonderwijs
Les 1: Het Heden Wat weet jij van het kanaal?. Wat weten we? 3 minuten: schrijf zo veel mogelijk waar jij aan denkt bij het Apeldoorns kanaal. 4 minuten:
Quiz Start.
Interactieve versie mbv DSB
Handleiding Interactieve versie mbv DSB Onderwerp 4 – Bloei van steden.
Handleiding Interactieve versie mbv DSB Onderwerp 5 – Stedelingen.
tafel van 1 tafel van 1 x 1 = 1 x 1 = 1 2 x 1 = 2 3 x 1 = 3 4 x 1 = 4
Handleiding ClassDojo
Les 1 - ICT in het Onderwijs Digitale didactiek - K. De Schuyteneer en B. Bastiaensen.
Les 4 – Kan ik meer met media?. Inhoud van de les Invullen werkblad Wedstrijd: de ‘Media challenge’ Presentatie plannen Beoordeling Invullen van de mediacompetenties.
Zet de telefoon aan en voer je pincode in.
Handleiding LoGiApp tbv Riwo Transport
1. Starten Zet de telefoon aan en voer je pin code in Als dit scherm verschijnt klik dan vervolgens op de Boordcomputer Icoon 2.1 Inloggen Log in door.
Ga naar Diavoorstelling bovenaan het scherm.
Stemmen met ParticiPoll
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
X-stream les 4 WELKOM. Wat gaan we deze les doen?  Korte terugblik vorige les  Doelen van deze les  Digitale identiteit  Online samenwerken  Eindopdracht.
RAAR of WAAR Mediabegrip week 41/42.
Shake Song Fort van de Verbeelding Bovenbouw Groep 7 en 8 (en soms ook groep 6)
Hoe maak ik een PowerPoint presentatie?
Inloggen >> Gegevensaanlevering en controle in Peridos In Release 3.3 van Peridos is er een nieuwe module gebouwd voor het aanleveren en bekijken van gegevens.
Trimester 2. Hfdst 1: e-Presentatie, master! e-Presentatie Met de hulp van Powerpoint gaan we leren hoe we een elektronische presentatie kan maken.
Inleidinginleiding | handleiding | verantwoording thema | beeldmateriaalhandleidingverantwoording themabeeldmateriaal Groep 6Groep 6 | Groep 7 | Groep.
Invullen van de tevredenheidspeiling door leerlingen via het Ouderportaal (uitleg aan de ouders)
Naam: 1 Vul je naam in Druk op de startknop om te beginnen Beantwoord de vragen door de juiste digitale tijd te kiezen Kijk aan het eind hoeveel je goed.
Naam: 1 Vul je naam in. Beantwoord zo snel mogelijk de vragen. Kijk aan het einde hoeveel je er goed had. Druk op knop om te beginnen!!
Een powerpoint van de Klik verder. Wil jij een date?? Maak deze test en vind je ware liefde !!!
Training: Op je mobiel zetten
Beeldspraak: de vergelijking
Training: Cliëntsessies
Tweede bijeenkomst Jaar januari 2017.
Training: Op je mobiel zetten
Met wie app jij? Mediabegrip week
Training: Inloggen en Zoeken
ADL, les 2 31 mei 2016 Berthe/Mirjam.
Instructie geven en uitvoeren
Welkom.
Kikker kleuren
Digitaal wedstrijd formulier
Digi(bord)boek project <titel project>
Doel: De leerling kan, aan het einde van de les, benoemen hoe blootstelling en interpretatie van invloed zijn op het koopproces van de consument. Ook kan.
Training: Cliëntsessies
Toepassingen van ICT aardrijkskunde Hallo allemaal,
Training: Op je mobiel zetten
Tarief berekenen LG41 IBS 1.3 – les 3.
Onderzoek water!! WaterLab www. onderzoekwater.nl Kijkje terug
Om de PowerPoint te starten:
tafel van 1 tafel van 1 x 1 = 1 x 1 = 1 2 x 1 = 2 3 x 1 = 3 4 x 1 = 4
Hoofdstuk 8 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
Pak je boeken! Paragraaf 3.4!
“Knuffels” kleuren digibordpeuters.
tafel van 1 tafel van 1 x 1 = 1 x 1 = 1 2 x 1 = 2 3 x 1 = 3 4 x 1 = 4
Je eigen omgeving in beeld
Lessenserie kubisme les 4 Zelfwerkles
Anatomie en Fysiologie
Plastiden Thema 3 BS 7.
Toedienen meststoffen
Transcript van de presentatie:

Handleiding Interactieve versie mbv DSB Onderwerp 8 – Quiz

Beschrijving inhoud Deze les is een terugblik naar de vorige lessen. De leerlingen moeten in groepjes antwoorden.

Onderwerp 8 Om de lessen op een goede manier te kunnen voorbereiden zijn sheets van de les in deze powerpoint gezet. De pagina´s die hier voorkomen zullen ook in de te geven les worden getoond.

Commentaar bij deze pagina: klik op de button ´interactieve instructie´ om in het overzicht terecht te komen. Commentaar bij deze pagina: klik op de knop ‘interactieve instructie’ om verder te gaan.

Commentaar bij deze pagina: klik op het plaatje ´8. Quiz´ om onderwerp 8 te activeren.

Commentaar bij deze pagina: Op deze pagina kan worden uitgelegd dat we vandaag een quiz gaan houden. Er zijn vier groepjes die elk een kleur hebben (blauw, geel, groen, roze).

Commentaar bij deze pagina: De groepjes moeten door middel van de bordjes (met A,B, C of D) het juiste antwoord aangeven. Een mogelijkheid is om de gekozen antwoorden door de groepjes te laten toelichten voordat er gedrukt gaat worden om het gekozen antwoord. Commentaar bij deze pagina: Het scoreverloop kan hierboven worden bijgehouden door voor elk goed antwoord een streepje te zetten achter de kleur.

Commentaar bij deze pagina: Na een druk op een van de 8 buttons zal het goede antwoord verschijnen. De groepjes die het goed

Commentaar bij deze pagina: In dit voorbeeld zijn maar 2 vragen opgenomen. In de ‘echte’ quiz zijn het er ongeveer 20.

Commentaar bij deze pagina: Deze opdracht kan per groep op een stuk papier worden gemaakt, bijvoorbeeld in 5 minuten. Daarna worden de woorden geteld en toegevoegd bij de quiz score.

Commentaar bij deze pagina: De quiz sluit af met vuurwerk.

EINDE PRESENTATIE