GO FOR ZERO Lanceringsconcept. Gedeelde visie Rode draad doorheen alle thema’s Jong en oud (same same but different) Informeert Participatief Sociaal.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Sensibilisatie en communicatie De geïntegreerde aanpak Pieter De Neve, Afdeling Communicatie.
Advertisements

‘Goeiemoggel tis uit’ - Nederlandse jongeren leven online Juli 2008.
Viktor Wieme, Kimberly Camus, Kelsey Vermeulen
Visie op sociaal - emotionele ontwikkeling in de praktijk
Kleine kinderen worden groot WONEN ALS IEDER ANDER
Uitgaven aan zorg per financieringsbron / /Hoofdstuk 2 Zorg in perspectief /pagina 1.
ZAPPcity Project ZAPPcity • alle evenementen onder één publicitaire paraplu • 28 augustus – 14 september • kunst, cultuur, sport, media • locaties.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Regionaal overleg Noord- Zuidconsulenten
Project REALISE Europees Project Ter bevordering van de tewerkstelling van hooggeschoolde allochtonen op hun niveau van opleiding.
Trends Tevredenheidenquête Deelnemers DoelpubliekAantal VP’s (NL+FR)52 Consulenten FR198 Consulenten NL552.
Jongeren communicatie Jet Centeno – Human Capital Water programma.
Presentatie: Jan Paddenburg Manager Sportplan Niels Balke
Meer dan Voetbal 17 november 2010 VSG Zuid De maatschappelijke rol van voetbal.
Rotterdammer voorop Geweldige stad: we werken er samen aan
Problematiek rond het rekruteren van stewards Voor een kleine club als SV Zulte Waregem Jeroen De Volder SV Zulte Waregem Arteveldehogeschool.
Verbinden, stimuleren & ontwikkelen 1 ESF informatiebijeenkomst 24 november 2010 Arie Visser Projectleider ESF.
Basisvorming Sensibilisatie van mensen ‘raken’ tot ‘activeren’ Dinsdag 17 maart 2009.
Strategisch relevant middenkader & leiderschap
Communicatie in de Aanval op Schooluitval
Leren omgaan met geld Olaf Simonse
Kansen Voor Jongeren Voorlichtingsbijeenkomst 26 maart 2012.
Oproep Ondernemerschap “Startersinitiatieven”. Achtergrond Invulling van uitdagingen in ViA en het actieplan ondernemerschap - ‘meer en betere starters’
Teamdag Afdeling AZ 26 november 2009 KTA Oostende AZ Aan Zee.
OVSG, de gemeente maakt school
Ouderbetrokkenheid is altijd een persoonlijk verhaal !
Maatschappelijke Sectoren & ICT
Preventie voor jonge fietsers Politiezone Gent Fluo en fietsverlichtingscampagne ontstaan Stad Gent en Politiezone Gent doelgroep studenten (hogescholen.
Wat vooraf ging ViA-rondetafel 3 december 2010 Partnerdialoog 6 oktober 2011 Beslissing Vlaamse Regering 28 januari 2011 Lentecampagne Partnerdialoog.
Wat vooraf ging ViA-rondetafel 3 december 2010 Partnerdialoog 6 oktober 2011 Beslissing Vlaamse Regering 28 januari 2011 Lentecampagne Partnerdialoog.
Onderzoek naar werkzame factoren en methodieken in omgaan met agressie Ilse Smits Studiedag ‘Efficiëntie en effectiviteit in de bijzondere jeugdzorg,
21 mei 2012 benut de kansen - safety first digitale en veilige gemeente.
Angelique Declercq 17/01/1213/12/2011 INTERREG IV A 2 zeeën “SUCCES” Sustainable Uplifting Client Centred Employment Support.
1 WIJZIGINGEN UNIEK VERSLAG. 2 Agenda Verbeteringen Veranderingen formulieren Praktische herinneringen Nieuwe formulieren Sociale en culturele participatie.
1. School in zicht 1.Projectaanpak & resultaten 2.School in zicht in Segregatie is meer dan witte schoolvlucht 4.Twee dimensies van kwaliteitsvol.
Project: ‘Detectie van 80- plussers met een verhoogd risico op sociaal isolement’
Iedereen mij gezien ? Delarbre Jos Preventie
Het Rekenkamerrapport en de Luchtkwaliteit Raadsinformatieavond, 6 sept Jan Korff de Gidts Kracht van Utrecht-initiatief.
Gezond opgroeien in de 21 e eeuw. Passie van het Lonfonds  Longziekten de wereld uit  Gezonde longen gezond houden  Er zijn voor de longpatiënten van.
Ouderbetrokkenheid op het MBO
Lokale acties en campagnes alcohol en drugs Werkgroep lokale acties en campagnes.
CJG informatiebank Opvoeden, Opgroeien en Gezondheid Workshop Jaarcongres JGZ d.d. 15 december 2011 Els Verkerk, directeur Stichting Opvoeden.nl.
Het erfgoedalfabet van TERF Erfgoedcel TERF van A tot Z A-B-C-D-E-F-G-H-I-J-K-L-M-N- O-P-Q-R-S-T-U-V-W-X-Y-Z Erfgoedcel TERF.
Divers personeel Een aangepaste klantenservice voor een divers doelpubliek Opbouwen van een sterk imago. Verborgen talenten, creativiteit en flexibiliteit.
Voor een warme én sterke school! Dirk Bocken
Waarom won CAW Metropool de prijs voor de ‘beste interne campagne’ 2010? BViC Wintercheck.
Communitybijeenkomst 21 april 2009 Kies Kleur in Groen.
25/09/2014 | pag. 1 PULSE Nieuwe media en het vergroten van het draagvlak voor ontwikkelingsamenwerking Leo Van Audenhove & Chris Vleugels.
Hoger Instituut voor de Arbeid Lanceringsdag Onderzoeksplatform Pulse Draagvlak Ontwikkelingssamenwerking Presentatie 27 november 2009 Onderzoeksinstituut.
Uw merkcommunicatie in de juiste context Hoe zet u het vernieuwde Livios.be optimaal in binnen uw content- en conversatiestrategie? Erwin Vanherle Algemeen.
BRUCE - Cuckoo Awards. Het Salon Uitgever van Customer Media Redactioneel concept.
RvB Aalst 29 oktober 2011 SPONSORING TSJECHIE / SLOWAKIJE Jean Guillaume.
Pogosian Vatchagan Bachelor in het Sociaal Werk
Compter en français (tellen in het Frans)
Vereniging Vlaamse Brandweervrijwilligers (VVB) Vereniging Vlaamse Brandweervrijwilligers “Onze vrije tijd, voor UW veiligheid!” Regiovorming in Nederland.
Zaterdag 26 november 2011 Voorstel meerdaagse reizen 2012 Bas van Golberdinge Peter Mooren 1 Den Haag Chapter Ride Out Team meerdaagse reizen 2012.
WIJKRAAD LEIDSCHE RIJN VEILIGHEID IN LEIDSCHE RIJN REPRESSIE OF PREVENTIE THEMA 17 MEI 2011.
‘Veilig en duurzaam naar school’ Project mobiliteit 2008 Gemeente Destelbergen - Heusden.
Even bijpraten… Jan Bartling 30 januari 2015 In vogelvlucht langs de belangrijkste thema’s.
TRAJEKT Samen kunnen we alles
BIVV-campagnes 2011 Floris Merckx - Campagnemedewerker BIVV 15/03/2011.
Wij ondersteunen en begeleiden kerken bij het gemeente-zijn in deze wereld.
Powered by CheckMarket Resultaten Vmbo-project Breda On Stage Subsidiënten VMBO Breda On Stage.
KIJKEENBABY Voorstellen Maurice introduceren DAIMH ALV 6 oktober 2015.
Bijeenkomst Transities Wijkteams District Oost 29 september 2015.
DE NIEUWE SPORTCONSUMENT? HET NIEUWE SPORT CONSUMEREN! Ontwikkelingen in 'passieve' sportbeleving vanuit het perspectief van een marketeer. Nationaal Hockey.
International Day of Peace Voorstel aan JCI Nederland.
Communicatie na rampen en terreur. Internationale good practices.
Geïntegreerd breed onthaal
Leiderschapsontwikkeling
Transcript van de presentatie:

GO FOR ZERO Lanceringsconcept

Gedeelde visie Rode draad doorheen alle thema’s Jong en oud (same same but different) Informeert Participatief Sociaal relevant - charter Positief gedrag Omhelst alle verkeersveiligheidsthema’s

Strategie COMMUNICATIE PLATFORM GO FOR ZERO BOB GSM GPS GORDELDRUGS WEEKENDON GEVAL SNEL- HEID ROAD RK PARTICIPATIE DOOR WEGGEBRUIKERS, SCHOLEN EN ALLE PARTNERS

Kadert in: UN decade of Road Safety launch

Overzicht lanceringscampagne 3/2 PR launch – Charter met media / bedrijven / burgers 7/2 Campaign launch – Affichage – Kranten – Sponsoring verkeersinfo – Cinema – Terreinacties – On line

-DAY 14 maart 2011

Nationale oproep op tot veilig rijgedrag (per doelgroep) 13/3 één (NL) en La Une (FR) 14/3 radionetten VRT / RTBF (NL / FR) Doel – Onder aandacht brengen problematiek (redactionele samenwerking op maat) – Verhogen aantal handtekeningen on line tot bijv – Ondersteunen sensibilisering op het terrein

GO FOR ZERO DAY Terreinacties: -Grootschalige (ludieke)sensibiliseringsactie langs snelwegen en in centra -Testparcours (al sms-end rijden, rijden onder invloed, ea)

Hesje

Ring for zero

Contact Werner de Dobbeleer Woordvoerder / persrelaties Jan Vandaele team lead Jongeren / weekendongevallen Niels Famaey directeur Communicatie