De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Waarom won CAW Metropool de prijs voor de ‘beste interne campagne’ 2010? BViC Wintercheck.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Waarom won CAW Metropool de prijs voor de ‘beste interne campagne’ 2010? BViC Wintercheck."— Transcript van de presentatie:

1 Waarom won CAW Metropool de prijs voor de ‘beste interne campagne’ 2010? BViC Wintercheck

2 2 Beoordeling van de campagnes strategie (40%) creatieve uitwerking (30%) resultaten en participatie/betrokkenheid (30%) Campagne ‘De rode pinguïn’ behaalde 82%: strategie: 33/40 (82.5%) creatieve uitwerking: 25/30 (83.3%) participatie: 24/30 (80%) De campagnes werden beoordeeld op basis van volgende criteria: De criteria

3 3 Sterk aan deze campagne Zeer ‘bezielde’ campagne Betrokkenheid centraal. Dialoog wordt aangegaan. Geen ‘one shot’. Campagne groeide verder door en speelde flexibel in op nieuwe ideeën uit de organisatie (bv. pinguïnkamp) Sterke creatieve uitwerking: originele mascotte, aangepast aan de bedrijfscultuur Sterke middelenmix. Inzet van een blog om moeilijk bereikbare doelgroepen te bereiken. Goed onderbouwde resultaten. Vanaf het begin een meting ingelast. CAW Metropool: jury oordeel

4 4 Voor de BVIC jury, is een goede interne campagne: to-the-point zet middelen op een intelligente manier in brengt een boodschap die de medewerker echt raakt wordt opgebouwd doorheen de tijd betrekt de medewerker van in het begin of zelfs voor de start van de campagne is consistent tijdens de ganse duur van de campagne: zowel in woord als in beeld definieert een duidelijke doelstelling en meet resultaten aan de hand van deze doelstelling Wat is een goede interne campagne?

5 5 Wie moet deelnemen? Iedereen die een goede interne campagne heeft gevoerd in 2010: kleine en grote bedrijven profit en non-profit Soorten campagnes: sensibliseringscampagnes waardencampagnes campagnes rond reorganisatie campagnes over verandering employer branding, bv. member-gets-member … Alle campagnes waarbij je een duidelijke doelstelling voor ogen had, die erop gericht was om – op korte of lange termijn – een gedragswijziging bij je interne medewerkers te bekomen. 2011: Uw campagne?

6 6 Praktisch Inschrijvingsformulier vanaf 16 januari 2011 beschikbaar op www.bvic.be www.bvic.be Deadline voor de inzendingen: 28 februari 2011 Bekendmaking winnaars: Congres voor Interne Communicatie vrijdag 1 april 2011, Vlaams Parlement 2011: Uw campagne?


Download ppt "Waarom won CAW Metropool de prijs voor de ‘beste interne campagne’ 2010? BViC Wintercheck."

Verwante presentaties


Ads door Google