Klantendag 21 februari 2008 Servicecentrum Drechtsteden

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
‘Over taal en rekenen gesproken…’ September/oktober 2010.
Advertisements

Beste klant, Welkom op Modelovereenkomst.nl. Onder de knop ‘Documenten’ vind u al onze documenten geordend in mappen. Klik iedere keer op ‘pijltje naar.
“Digitaal delen is het nieuwe hebben” 9 vragen over de toekomst van overheidsinformatie ICTU Café 11 februari 2014.
The Need for Speed Richard R. Budding.
Klik op de app om de e-learningapplicatie te starten.
Welke stappen worden gezet tijdens de procedure voor het plaatsen van een nieuwe heup of knie Orthopedisch Centrum Máxima, Máxima Medisch Centrum en Zuidzorg,
Welke stappen worden gezet tijdens de procedure voor het plaatsen van een heup- of knieprothese joint care Orthopedisch Centrum Máxima, Máxima Medisch.
Website Lijm en Hechting Een rondleiding door de website en de Adobe zoekfunctie.
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan vindbaarheid Doelgroep.
Kanaalsturing. Kanaalsturing Balie bezoek ombuigen naar selfservice • Hoe kan ik u helpen? • Ik wil een afspraak maken • Waarvoor wilt u deze afspraak?
Brochure werking Informaticadienst. Melden computerproblemen •Typ in de verkenner of de internet explorer het volgende adres:
Workshop ter voorbereiding van de 2 e Beursvloer IJmond Noord 15 november 2012.
Overheidsmonitor Standaarden Transparantie DIENSTverlening De burger CENTRAAL Interactieve verwijzingen Toegankelijkheid Ranking Sep 2009 Vergeleken Gemeenten.
De Utrechtse Servicenormen
Ouderpanel OBS De Bongerd 1 november uur Opening uur Ronde uur Pauze uur Ronde uur Afsluiten.
‘Andere tijden’ Informatieavond ouders 28 november 2011.
Ik wil zien verzuimmeldingdossierprocessturingpoortwachtercorrespondentierapportagematching © InfoRhei Disclaimer -Sitemap Klik op een tabje voor.
Algemene ouderavond PRO College Nijmegen Celebesstraat
WELKOM Beste Gebruiker, Deze Demopresentatie van het D.S.S. geeft een helder beeld van de werkwijze van het programma. Het beschrijft de stappen die u.
Start-upconferentie Opleiden in school (v)so 31 mei 2006
Mijn stage bij de horeca “La Paz” Naam: *Dannie mol Klas: *5a Jaar: *2004 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je.
Gemeentelijke implementatie GFO Zaken
Rechtspraak.nl zoekresultaten inperken Verder = klikken.
Front Office Service Centrum
Aanwezigheid meester Hans: Meester Hans is komende week aanwezig op: Maandag: – u – u Dinsdag: – u Woensdag:
Kijkje in de Keuken van DIV
om deze presentatie uit te voeren
Welkom Webshop (PSH). Geachte klant, De online documentatie is vervangen in een webshop. Hier een korte beschrijving van de webshop, met daarin enkele.
Startbijeenkomst Fietscommunity 2 juli Agenda uur: Welkom uur: ‘The role of the bicycle as an egress and access mode for multimodal.
Themabijeenkomst multimedia 22 juni Programma TijdOnderdeel 10.00Welkom en mededelingen 10.10Leren in Onlinecursus video 11.25pauze 11.40Workshop.
Mijn stage bij sikkens Naam:toon voortman Klas:5b Jaar:2006 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je nu zit Typ het.
Naam: Tim Klijn Klas: MBI M1 Datum:
Welke stappen worden gezet tijdens de procedure voor het plaatsen van een nieuwe heup of knie Orthopedisch Centrum Máxima, Máxima Medisch Centrum en Zuidzorg,
Opening Prof. dr. Nanne de Vries, voorzitter Stichting NCVGZ.
1x5= 2x5= 3x5= 4x5= 5x5= Om te controleren: Ga met je muiswijzer over de som tot het een handje wordt. Klik dan en je ziet het goede antwoord! 6x5= 7x5=
Benchmarking Publiekszaken 2006 Benchmarking Publiekszaken 2006 Derde jaargang variant Burgerzaken ‘G3’ Eerste kringbijeenkomst Rotterdam 7 juni 2006.
E-Team 2003 E-Government Dordrecht Mark Voogd, programma-manager e-government Corné Dekker, informatie-architect e-government Information Retrieval Day.
Heerbeeck College Decanaat VMBO T.
Zichtbare Zorg heet u welkom Informatiesessies september 2009.
4 VMBO-TL/GL Voorstellen: Tiny Arts Teamleider Examenzaken Programma Intersectoraal (PIT) TheoretischeLeerweg Welkom in (stam)lokaal mentor.
Hulp op afstand Presentatie door Kick de Wolff Hulp op afstand Hulp op afstand Hoe kom ik van mijn SPAM af (afhankelijk van de beschikbare tijd) Hoe kom.
DBS Talent & Salaris voor PIM klanten
KZ: Platform / Incentives / Rapportage
INFORMATIE AVOND VWO 6 MAANDAG 9 SEPTEMBER. WELKOM INFORMATIE EXAMENJAAR INFORMATIE VERVOLGONDERWIJS.
Medewerkersdag 10 juli 2007 Afdelingen Communicatie.
VraagWijzer Gemeente Wijchen 14 februari Loket(aangepast) Wonen Welzijn Zorg Inkomensondersteuning.
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven Juni Programma Welkomstwoord Dennis Vork (Afdelingsmanager Publiek & Dienstverlening) ‘De.
G!DS Basismodule Trainingsdag 2 Naam, functie Datum, plaats.
Krachtige stem van de zorgconsument Innovatie in de zorg, techniek biedt oplossingen!
Belgacom Bizmail ONEway voor Leveranciers
Bedrijfsfilm bij ingang van beurs met een impressie van 15 jaar Tech Data.
Breda MENSEN Organisatie Gemeente GEBRUIKER Portal Bezoeker STAD Ondernemers.
Bibliotheek Helmond-Peel Uit& Thuis in Bibliotheek Helmond-Peel Maria Vermeer.
Ledenenquête 2013 Uitkomsten. Statistieken 23 vragen 91 leden begonnen 50 volledig ingevuld.
Welkom bij de lancering van GOvoorelkaar Dé verbinding tussen hulpvragers en vrijwilligers!
Zijn uw patiënten tevreden over uw bereikbaarheid?
Welkom! Klik hier om te beginnen
Klanttevredenheidsonderzoek 2012
Huisartsenzorg & integrale zorg
Nieuwjaarsreceptie Programma uur : Welkom uur : Opening uur : Deel 1 – jubilarissen uur : Pauze uur : Deel 2 – jubilarissen.
Familiedag ADHD Zaterdag 24 mei van 9:30u tot 12:30u
RGO Middelharnis Voorlichtingsavond H4/A4 september 2013.
Intro/Context Niemand weet exact hoe het Google algoritme werkt Echter, de belangrijkste factor zit hem voornamelijk in de kracht van andere websites die.
WELKOM KLANTENDAG LEAN WERKEN! 15 maart 2012 Drs. Daniël Niezink Drs. Kees Ruizendaal Dr. Joost Vos.
Handleiding Mijn Amersfoortse. Inhoud 1.Inloggen Mijn Amersfoortse 2.Overzicht Mijn Amersfoortse 3.Inzien en wijzigen gegevens –Gegevens contracthouder.
Wijs met medicijnen Voor ouderen die verschillende medicijnen tegelijk gebruiken.
Jan Hendrik Hooghiemstra 31 augustus 2017
Apeldoorn.nl vernieuwd live op 6 februari a.s.
(Niet) Allemaal digitaal
Overheidsmonitor Standaarden Transparantie DIENSTverlening
Transcript van de presentatie:

Klantendag 21 februari 2008 Servicecentrum Drechtsteden

Klantvriendelijk.........

Programma 9.30 uur: Welkom door Gerard Stoop, Accountmanagement 09.45 uur: Presentatie Virtueel Serviceplein door Karel Baas 10.00 uur: Aan tafel bij …..(minicarrousel) waarin u in gesprek gaat met de bouwers van het Servicecentrum. Belevingskamer (Karel Baas en Sandra Felter) Contractkamer (Wim van Heemst en Ben Kokx) Managementkamer (Vincent v/d Berg en Aat van Genderen) Dienstverleningskamer (Gerard Stoop en Mariëlle Slieker) De Praktijkkamer (Arie Koppelaar/Anita te Kampe/ Jaap van Leeuwen/ Willeke van Dijk en Kees Koppenol) De Kaderkamer (Erik-Jan van Genderen en José Coenders)

Vervolg programma 11.30 uur: Pauze 12.00 uur: Opdrachtgever/opdrachtnemer 12.30 uur: Conclusies en vervolgafspraken, Vincent v/d Berg 12.45-13.30 uur: Lunch en afsluiting

Virtueel serviceplein Inhoud, werking en afhandeling

Context ‘Toegankelijk en nabij’ ‘betrouwbaar en transparant’ ‘Samenhangende dienstverleningskanalen’ 'click-call-face'

Voorbeelden Productbeschrijving Zoeken Webformulieren Rapportage

Productpagina: Klant staat centraal! Ook nog mogelijk: Pdf formulieren, verwijzingen, plaatjes, andere websites, gerelateerde producten, etc….. Meest gestelde vragen Vragen+ antwoorden Wanneer je deze pagna toont krijg je per muisklik steeds één van de witte blokken te zien, om aan te geven dat het een gestructureerde pagina is. In de volgende sheets wordt dit per blokje kort uitgelegd. De pagina’s worden altijd op dezelfde manier opgebouwd. Iedere Product/dienstpagina bestaat uit een menu met opties, vragen en antwoorden, een menu met meest gestelde vragen en – niet in beeld: zoektermen, sorteerprioriteit en eventueel ook informatie die wel in de frontoffice, maar niet voor de bezoeker zichtbaar is. Naar alle vragen Indien aanwezig: webformulier Niet zichtbaar: zoektermen, prioriteit, frontoffice informatie

Hoe zoekt het SCD? Op het virtueel serviceplein prominent de zoekfunctie Door redactie altijd antwoord Geef uw zoektermen in het onderstaande veld in en druk op zoek ZOEK OP de voorpagina van het serviceplein is prominent de zoekfunctie aanwezig. De teksten worden natuurlijk samen met communicatie gemaakt.

Zoekresultaten: welke volgorde van tonen? Aantal zoektermen dat de klant ingeeft en de bijbehorende relevantie De hoogste relevantie wordt als eerste getoond Één Meer dan één Link naar Mét OVP Zonder OVP Geen PDP Productpagina 75% 100% -- 50% Navigatie of -overzichts pagina Vraag& antwoord Korte weergave van hoe de zoekresultaten worden getoond: Wanneer er één zoekterm is ingevoerd, én er is een Overzichtspagina (OVP, een pagina met meerdere links die verwijzen naar producten/informatie) is de sorteerprioriteit als in kolom 2. Is er geen OVP, dan wordt de volgorde waarin de links worden weergegeven die van kolom 2, anders die van kolom 3 (Een PDP is een product/dienstpagina) Zo komt de klant het sneldt bij het antwoord op zijn vraag.\Worden er meer termen ingevoerd, dan krijg je de resultaen uit kolom 4, 5 en 6.

Click: Webformulier Samenhangende dienstverleningskanalen Er komt een klant via intranet Er belt een klant op Komt een klant bij de balie

Click: Webformulier Samenhangende dienstverleningskanalen Er komt een klant via intranet

Click: Webformulier Samenhangende dienstverleningskanalen Er belt een klant op Komt een klant bij de balie

Click: Webformulier Samenhangende dienstverleningskanalen Er belt een klant op Komt een klant bij de balie

Click: Webformulier Samenhangende dienstverleningskanalen Er belt een klant op Komt een klant bij de balie

Click: Webformulier Samenhangende dienstverleningskanalen Er belt een klant op Komt een klant bij de balie

Click: Webformulier Samenhangende dienstverleningskanalen Je krijgt een ontvangstbevestiging Je krijgt statusinformatie over de behandeling Door je deze informatie te geven, geven we je zekerheid over het verloop van de behandeling Je kunt zelf de status opzoeken via ‘ mijn aanvragen’

En Hans moet opschieten! Rapportages Te laat.. Op tijd klaar En Hans moet opschieten!

En nu? Belevingskamer (Karel Baas en Sandra Felter) Contractkamer (Wim van Heemst en Ben Kokx) Managementkamer (Vincent v/d Berg en Aat van Genderen) Dienstverleningskamer (Gerard Stoop en Mariëlle Slieker) De Praktijkkamer (Arie Koppelaar/Anita te Kampe/ Jaap van Leeuwen/ Willeke van Dijk en Kees Koppenol) De Kaderkamer (Erik-Jan van Genderen en José Coenders)

Belevingskamer… Wat is call? Wat is face? En nu aan de slag…! Balie medewerkers, ze helpen je met de aanvragen en zorgen ervoor dat er altijd een plek is om je spullen op te halen!

Call: de helpdesk Samenhangende dienstverleningskanalen We staan je te woord We helpen je met invullen van de aanvraag We wijzen je de weg op het virtuele serviceplein Telefoondeskmedewerkers : zij kennen alle producten van het SCD, kunnen je helpen met aanvragen en wijzen je de weg op het virtuele serviceplein. Invoegen vqn een plaatje met medewerkers…

Face: de balie Samenhangende dienstverleningskanalen We staan je te woord We helpen je met invullen van de aanvraag We wijzen je de weg op het virtuele serviceplein We geven de producten uit We houden de afhandeling van de aanvragen in de gaten (en sturen hierop) Telefoondeskmedewerkers : zij kennen alle producten van het SCD, kunnen je helpen met aanvragen en wijzen je de weg op het virtuele serviceplein. Invoegen vqn een plaatje met medewerkers… Voorbeelden: PDA, passen, mobieltjes, dossiers etc..

Werken met zoeken Wat zoek je op het serviceplein? Met 2 woorden spreken Voorbeelden Bezoek aanmelden PDA bestellen Prijs computer Levertijd dossier Advies communicatie

Werken met zoeken Bezoek Ziek/beter melden Declaraties Verhuizen Storing ICT/facilitair Werkgeversverklaring Bevordering Ontslag Nieuwe medewerker