Kernwaarden TUD 1.Onderwijs en onderzoek zijn onlosmakelijk verbonden én gelijkwaardig 2.Mijn agenda is de TU-agenda. Congrueert uw belang met het TU-belang?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
HAVISTEN COMPETENT
Advertisements

Duurzame ambitie van Fontys Werktuigbouwkunde
Regiodag Vereniging BWT
Feedback • Wat – Feedback betekent "terugkoppelen" en is onlosmakelijk verbonden aan leerprocessen: het is bedoeld om cursisten inzicht in hun eigen leerproces.
Waar staan we voor met ons onderwijs?
Klimaatbeleid & Welzijn / Sociale Zaken raakvlakken, meerwaarde & kansen Lokale Klimaatagenda.
Martijn van den Berg Speciality Dairy
Subsidies? Ligt het geld op straat?. Doelstellingen vandaag U nieuwsgierig maken naar subsidies U bewust maken van de vele mogelijkheden van subsidies.
Onlosmakelijk met elkaar verweven?.  ARHO  Europese ministers.
Vakmanschap is Meesterschap
Peter IJsenbrant en Marloes van Bussel
Volgen in SO / PrO Studiedag Speciaal Onderwijs 18 jan 2012
Kwaliteit van bestaan. Ondersteunen..
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie © 1998 Celmar Music 1/7 HEER, U BENT ALTIJD BIJ MIJ (Tekst & muziek: Marcel Zimmer) 1.
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie © 1998 Celmar Music 1/5 Heer, U bent altijd bij mij (Marcel Zimmer) 1. Heer, U doorgrondt.
Lieve vriend(in)!.
Proces en Product.
De Grote Opdracht Mij is alle macht gegeven in de hemel en op de aarde. Ga dus op weg en maak alle volken tot mijn leerlingen, door hen te dopen in de.
VOORLICHTING VWO-5 STUDIEKEUZE STUDIEKEUZE De juiste student op de juiste plek.
Werken aan Duurzaamheidvraagstukken
TOM keurmerk Marius Berendse.
Duurzame innovatie leiderschap en maatschappelijke legitimatie Inleiding door Leo Lenssen Boardroom 21 januari 2010.
Een perspectief voor Vlaanderen Aggiornamento Een perspectief voor Vlaanderen auteur functie datum Beter Engels of beter Nederlands in het hoger onderwijs.
KPA - Wilde Ganzendag Vergroot je succes, evalueer je project Den Haag 1 november 2008 Context, international cooperation Utrecht.
Leren in de regio Marc van Rooden, 26 mei Wat is RegioLeren Regio Leren is het ontwikkelen, uitbouwen en onderhouden van een regionale kennisinfrastructuur.
“Een samenwerkingsverband van mensen in formele functies die met behulp van regels en middelen een gemeenschappelijk doel realiseren”. ORGANISATIE Mensen.
Hoe kunnen wij vandaag Gods stem verstaan…
Stel je voor, je bent weer kind…. En de wereld mag lekker helemaal om jou draaien.
Dienstverlening voor integere en geweldloze communicatie Presentatie door R.R. Annema.
Vernieuwing beroepsgerichte programma’s vmbo: LOB
VOORLICHTING VWO-5 STUDIEKEUZE STUDIEKEUZE De juiste student op de juiste plek.
Feedback vragen Studiemiddag Bacherlor College 29 januari 2015
YES!Delft Building Tomorrows Leading Firms Initiatief van de gemeente Delft en de TU Delft.
Wat ik vraag 10 minuten aandacht voor:
Van missie naar markt De drie belangrijkste vragen voor succes.
HOE WORD JE EEN WINNING TEAM?
1. Onderzoek jezelf en je werkomgeving 2
Agenda Inleiding en Lagerhuis: Proces management en proces keten optimalisatie gaat ons helpen inzicht te krijgen in de impact van toekomstige veranderingen.

Congres Ruimte voor Gelderland Nijkerk, 3 november 2015.
HET MERK DEN HAAG SESSIE CITYBRANDING MEET&SHARE 10 NOVEMBER.
- 1-. Waar is God? Lucht en leegte Wee hem die iemand te drinken geeft en daar gif aan toevoegt, die iemand dronken voert om hem naakt te zien....
Kernwaarden Van persoonlijke waarden naar RVO.nl waarden
Bvj vmbo bovenbouw 7 e editie Gijs van Hengstum Thomas Klein Middelink.
Hulpvragen voor het formuleren van je eigen kernwaarden
Boer Burger Coöperaties en Ketenverkorting Boer Burger Coöperaties in voedsel, energie en land zijn geweldige innovatie plaatsen voor de groei van biologische.
De 25 beste ideeën voor een meer inspirerende planning en control Henk Doeleman Jean-Pierre Thomassen.
Marion van de Sande De Haagse Hogeschool NOT, 29 januari 2011 Ouderbetrokkenheid: nut of noodzaak?
1 EXPATS IN DELFT Belang, wensen en mogelijkheden Paul Rullmann.
Met een bewogen hart aan de slag!. Romeinen brief handleiding voor zendeling 1.Met passie voor de boodschap (1:16) 2.Met visie voor de wereld (15:20)
Kompas voor het diplomalandschap. Ik vind het belangrijk om te weten wat het verschil is tussen de diploma’s van Wetenschap & Technologie Internationaal.
Ik wens u veel personeel Personeel in de Praktijk Tips en Tools Melanie Andriessen, Auto Voskuilen Marleen van Reeden, BOVAG.
Examen logistiek in control. Procesarchitectuur examinering
Regionale Agenda en gemeenschappelijke regeling Metropoolregio Eindhoven Gemeente Valkenswaard, 25 november 2014.
Groningen Internationaal Kansen benutten via Europese Programma’s EU-coördinator Jenny Otten Provincie Groningen.
De collecte is voor Red een Kind. Red een Kind geeft toekomst aan kinderen in armoede een verbindt hen met mensen in Nederland Helpt kwetsbare kinderen.
With the support of the Lifelong Learning Programme of the European Union
Uitkomsten van de enquête van ouders Februari 2016.
Hogescholen en Kennisvalorisatie
Productingenieur Automobielsector- West-Vlaanderen
Tilburg University Facts&Figures 2015.
Future Planet Studies: Wat kun je ermee?
23 maart 2017 profilering.
Ken je de weg in de stad?.
Politiek Paragraaf 1-3.
Persoonlijk Leiderschap
SAMEN KINDERARBEID STOPPEN IN MALI
Ontwikkeling, wij als EBS
PERSOONLIJK LEIDERSCHAP
Transcript van de presentatie:

Kernwaarden TUD 1.Onderwijs en onderzoek zijn onlosmakelijk verbonden én gelijkwaardig 2.Mijn agenda is de TU-agenda. Congrueert uw belang met het TU-belang? 3.Ik zie het belang van de ander. Speelt u daar op in? 4.Ik informeer actief. Betrekt u anderen; helpt u hen op weg? 5.Ik stuur op kwaliteit. Zoekt u voortdurende verbetering? 6.Ik onderneem en stimuleer ondernemen. Bent u ‘outward looking’? 7.Ik ben pro-actief. Bent u aanspreekbaar en spreekt u aan? Conclusie CT: benutten, enten op TU Delft, communiceerbaar maken

Kernwaarden TU Delft kwaliteitactie zijn onlosmakelijk verbonden én gelijkwaardig Congrueert uw belang met het TUD-belang? Speelt u daar op in? Bent u outward looking? 1. onderwijs en onderzoek: 3. Ik zie het belang van de ander 2. Mijn agenda is de TU Delft agenda 5. Ik stuur op kwaliteit 4. Ik informeer actief Zoekt u voortdurende verbetering? Betrekt u anderen? Helpt u hen op weg? 6. Ik onderneem en stimuleer ondernemen 7. Ik ben pro-actief Bent u aanspreekbaar en spreekt u aan? onderwijs onderzoek valorisatie

5. Ik stuur op kwaliteit TU Delft baanbrekend de Delftse ingenieur tegendraads duurzaamheid waardescheppend verantwoordelijk belanganderen informeren ondernemend profileren kritisch samenwerking toekomstgericht onconventioneel ambitieus de Delftse methode slagvaardig tegendraadsmaatschappelijk geëngageerd excellente individualisten competitief product georiënteerd kan-niet-bestaat-niet Kernwaarden TU Delft kwaliteitactie 1. onderwijs en onderzoek: 3. Ik zie het belang van de ander 2. Mijn agenda is de TU Delft agenda 4. Ik informeer actief 6. Ik onderneem en stimuleer ondernemen 7. Ik ben pro-actief onderwijs onderzoek valorisatie outward looking internationaal studenten als co- makers promovendi als co- makers durf nieuwsgierig