Zorgaanbiedersgids. Agenda Ambitie regio Friesland Functionaliteiten zorgaanbiedersgids Demo.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Gebruikersprocessen Marc Jeurissen.
Advertisements

Model RI&E Sociale Werkvoorziening
‘Medicatieoverdracht vanuit patiëntenperspectief; waar hebben patiënten behoefte aan?’ Sytze Geursen adviseur.
Portjectgroep2: Ben, Christan, Herman,Jo-Janneke, Rinnert.
E-RADEN Roadmap. AGENDA • Overzicht van nieuwe ontwikkelingen 2009 • Interfaces • Document Types : Meta-data • E-raden gratis ? • Perspectieven.
Regionale aanpak Medicatie Overdracht
Dienstencatalogus 24 november Programma Wat is een productencatalogus Alle componenten op een rij – De generieke informatie – De specifieke informatie.
Schoolpartnerschappen in Europa
Mr. Guide Zoek, vind en vergelijk je avond uit… Human Technology – Hanzehogeschool Groningen.
ASCC clubmiddag 20 december 2011 Ruud Vloeimans 2011 © R.P.Vloeimans, Amstelveen, Netherlands.
Presenetatie Landelijke Studiedag Multiproblemgezinnen 30 mei 2013 Ellen Loykens Molendrift
Beheer uw chemicaliën op school op overzichtelijke en verantwoorde wijze Chemicaliënmanager.
DATABASES Hoofdstuk
Implementatie IATI Wifi: MWEE wifi 1 PW:
Landelijk Platform GGz De landelijke koepel van GGz-cliënten- en familieorganisaties.
Website Usability.
Demo: Personal Competence Manager (PCM) Ruud Lemmers (LogicaCMG - Nederland)
Publieke Dienstverlening ‘op de kaart’
Visitatie ORGANISATIE oncologische zorg
1 Uitrol Werkplein Noordoost Flevoland juni 2009 Werkplein Noordoost Flevoland.
CQ en empowerment. Joop Gillissen, directeur DVN 24 april 2007.
 Kwaliteitskader Gehandicaptenzorg Van registratie naar informatie Regiobijeenkomsten oktober 2009 Tunahan Kuzu.
Zichtbare Zorg Voor zichtbare kwaliteit van zorg
Bekostiging eerstelijnszorg 22 november 2012 Wilna Wind algemeen directeur Samen de zorg beter maken.
LESA Incontinentie voor urine
WIKI’s met MOSS 2007! Chris Hoppenbrouwers. Korte overview MOSS 2007 WIKI’s in MOSS 2007 Wat is een WIKI Geschiedenis Voordelen Geschiedenis van een WIKI.
WebHIS Call Manager 3.5.
StudentLector Onderzoeker DocentHoofd Opleiding Management HOGESCHOOL Repositorystructuur voor hogescholen.
Reporting ROC-UP SJL / Januari Agenda Wie? Wat? Wanneer? Waar? SJL 2.
Performa – 3 oktober 2007 Jeroen van der Donk Sales Consultant.
ALV najaar 2011 W E R K G R O E P E E R S T E L I J N.
Een korte rondleiding door een aantal schermen van Exquise NextGeneration
Uitdagingen in de 21-ste eeuw
van informatiemodel naar informatiemanagement
NGI Datamanagement Datamanagement in een procesgerichte organisatie
Communicatie en Digitale media, Hogeschool Rotterdam.
FPA De Boog in balans. Succes? it’s not always what you see!!
Informatiebijeenkomst Zichtbare Zorg Ziekenhuizen Femke Vlems Deelprojectleider Zichtbare Zorg Ziekenhuizen VIKC, 12 februari 2009.
Project HINT Inleiding Concept Concept (demo, scenario, student/docent) Gebruikers onderzoek Technisch onderzoek Conclusie.
Management en leidinggeven
Alle toepassingen direct toegankelijk op één startscherm naar eigen keuze Eenvoudig Iedereen kan het Dus snel registreren Het kost niets! Het kan echt.
Agenda  Introductie Oracle Documents Cloud Service  Demo  Integratiemogelijkheden  Demo  Vragen 15 december /11/2015 WebCenter SIG Oracle.
Verkenning Informatievoorziening Sociaal Domein Decentralisaties Jeugd, WMO, Participatie Hans Versteeg - VNG Expertmeeting Informatievoorziening GGD-NL.
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
In het hoger onderwijs Identity Management. partner in IGI Group Peter Jurg.
Doelstellingen, Implementatie en Ervaringen met Single Sign On.
Voorziening waarmee ambulance gegevens van/ over patiënt digitaal beschikbaar worden gesteld voor ketenpartner (vóór aankomst/ na overdracht)
Communicatie over veranderingen in zorg en welzijn – gemeenten en zorgaanbieders Saskia ter Kuile communicatiemanager In voor zorg! 24 feb 2015.
Welkom Open podium GERRIT Thema: Elektronische zorgoverdracht 22 mei 2014.
| pagina 1/x | Afdeling Communicatie Gezondheidszorg: hoe houden we langdurige zorg betaalbaar? Druk op Esc om terug te keren Press Esc to return.
Universiteit Utrecht Managementinformatie via het web met behulp van Business Objects Angela Wolffenbuttel Afdeling Informatievoorziening, Bureau Controller.
1 Vlaams Proceshuis Toelichting en demo Wegwijs Proces Anneleen Vanden Boer Thomas D’haenens.
MAAK HET ONDERNEMERS MAKKELIJK! MET EEN REGELHULP IN 7 STAPPEN.
Kengetallen exporteren naar MMP
Jaarvergadering Florian Stiller.
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Handleiding voor het invoeren van PROMs in Fysiologic
Jan Hendrik Hooghiemstra 31 augustus 2017
Druk op Esc om terug te keren Press Esc to return to normal screen
VUmc Basispresentatie 21maart 2014
Klik op een app voor meer informatie: -ZermeloZermelo -Its LearningIts Learning -OneDriveOneDrive -Kahoot!Kahoot! -QuizizzQuizizz -QuizletQuizlet -Aura.
Rivas Zorggroep de beste partner van de huisarts !?
Gegevensdeling via de hubs iShare conferentie 12/11/2015
ZIVVER introductie implementatieaanpak
What matters to you 2018 Betere zorg begint met een goed gesprek
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Werkgroep transmurale communicatie
Wachttijden in de contractering 2020
Transcript van de presentatie:

Zorgaanbiedersgids

Agenda Ambitie regio Friesland Functionaliteiten zorgaanbiedersgids Demo

Samenwerking regio Friesland - ZorgDomein Doel: Het verbeteren van de communicatie en de onderlinge zichtbaarheid tussen eerstelijns zorgaanbieders in de regio Friesland Hoe: Samenwerking uitbreiden via ZorgDomein met Zorgaanbiedersgids

Wat biedt de ZAG? Applicatie binnen ZorgDomein (toegankelijk) Zelf eigenaar van de data en wijzigingen (autonomie) Landelijk ingebed (robuust) Binnen ZAG veilig communiceren Laten zien wat je doet, wie je bent (intern en extern) Biedt mogelijkheid om o.a. – Snel collega’s en andere eerstelijnsaanbieders te vinden – Deze informatie met patiënt te delen

Overzicht functionaliteiten ZAG Basisabonnement 1.Zoeken, vinden, vergelijken zorgaanbieders 2.Up-to-date ‘kaartenbak’ (favorieten) 3.Specifiek aanbod en praktijkkenmerken publiceren (mijn pagina) 4.Managementinformatie Plusabonnement 1.Gestructureerd verwijzen, consulteren en terugrapporteren (communiceren) 2.Publieksversie (bij plusabonnement)

Demo