Figuur 8.1 Eenvoudige stroomdiagrammen voor verschillende typen diensten
Figuur 8.2 Stappen in het ontwikkelen van een simulatiemodel Bron: Merlijn Gillissen, kennisportal
Figuur 8.3 (a) De blauwdruk van een restaurantbezoek
Figuur 8.3 (b) De blauwdruk van een restaurantbezoek
Figuur 8.3 (c) De blauwdruk van een restaurantbezoek
Figuur 8.3 (d) De blauwdruk van een restaurantbezoek
Figuur 8.4 Consumentengedragsmodel van Howard-Sheth
Figuur 8.5 Stroomdiagrammen voor het verzorgen van een maaltijd
Figuur 8.6 (a) Voorbeeldbeschrijving van een hotelaanbod
Figuur 8.6 (b) Voorbeeldbeschrijving van een hotelaanbod
Figuur 8.7 Het koopproces bij diensten
Tabel 8.1 Waargenomen risico bij het aanschaffen en gebruiken van diensten
Figuur 8.8 Het plannen en creëren van diensten
Figuur 8.9 Invloeden op het besluitvormingsproces van de consument
Tabel 8.2 Vijf typen herontwerp van diensten
Tabel 8.3 Mate van klantparticipatie in verschillende diensten