De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Figuur 5.1 Capgemini promoot haar kwaliteiten om strategie om te zetten in duurzame resultaten

Verwante presentaties


Presentatie over: "Figuur 5.1 Capgemini promoot haar kwaliteiten om strategie om te zetten in duurzame resultaten"— Transcript van de presentatie:

1 Tabel 5.1 Reclamestrategieën voor het oplossen van het ontastbaarheidsprobleem

2 Figuur 5.1 Capgemini promoot haar kwaliteiten om strategie om te zetten in duurzame resultaten

3 Figuur 5.2 Klanten hebben belang bij een onafhankelijk financieel advies

4 Figuur 5. 3 Snelverzekeren
Figuur 5.3 Snelverzekeren.nl van Delta Lloyd legt de nadruk op de snelheid, waarmee de klant geholpen wordt

5 Tabel 5.2 Veelvoorkomende doelstellingen op het gebied van voorlichting en promotie in dienstverlening

6 Figuur 5.4 De marketingcommunicatiemix voor diensten

7 Figuur 5.5 Bronnen van de door de beoogde klant ontvangen boodschappen

8 Figuur 5.6 Het AIDA-model

9 Figuur 5.7 Singapore Airlines promoot de SpaceBed van de Raffles Class als ‘het grootste bed in business class’ (overgenomen met toestemming van Singapore Airlines).

10 Figuur 5.8 Het ADOF-model


Download ppt "Figuur 5.1 Capgemini promoot haar kwaliteiten om strategie om te zetten in duurzame resultaten"

Verwante presentaties


Ads door Google