Doelstellingen inrichten in MS Dynamics CRM Taak 4 B Anne-Sophie Deprez 3EPM1.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
AANLEIDING Projecten die studenten moesten organiseren gingen vaak mis in de voorbereiding. Vaak lag dat aan miscommunicatie en te weinig voorbereiding.
Advertisements

DIA-OPMAAK (1) Dia-indeling H van Breugel A van der Coelen.
Hoe uw TurboCASH moet gebruiken. :voor verkoop gerichte bedrijven.
Doelstellingen inrichten in MS Dynamics CRM YANNICK NAUWELAERTS 1.
Kennis maken met Opbrengstgericht werken
Ik wil zien verzuimmeldingdossierprocessturingpoortwachtercorrespondentierapportagematching © InfoRhei Disclaimer -Sitemap Klik op een tabje voor.
Databank van een restaurant Download op Twee tabellen: Klanten: Alle klanten die minstens.
Informatie en gebruikershandleiding versie 2 April 2009 Arthur Kleijn
Base: bewerkingen 2 soorten - Oplopend- Aflopend.
SAMEN AAN ZET Opbrengstgericht werken voor docenten.
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Welkom Webshop (PSH). Geachte klant, De online documentatie is vervangen in een webshop. Hier een korte beschrijving van de webshop, met daarin enkele.
Handleiding Cency.nl Versie april De openingspagina toont foto’s van mogelijke voornemens.
HOE GA JE TE WERK? EEN MARKETINGCAMPAGNE INPLANNEN.
MS Dynamics CRM: Werken met dashboards en grafieken Yannick Nauwelaerts.
Taak 4b: Doelstellingen
Taak 4B Doelstellingen inrichten in MS Dynamics CRM Sarah Verpoest 3EPM2.
 Overzicht van de verkoopsdoelstellingen  inkomsten van gesloten deals  geschatte inkomsten van lopende deals.
Taak 4b: doelstellingen inrichten in MS Dynamics CRM Tina Tavernier 3 OFM (AL)
Doelstellingen inrichten in MS Dynamics CRM.  Overzicht van je doelen  Samenvatting van de verkoopsdoelstellingen.
Je wil met een groepje vrienden afspreken?
RPI projectendatabase Start in 1997 door Niek de Wit Doel: – Het verwerven, invoeren, rangschikken en publiceren van projectgegevens van Rotary- clubs.
Het toepassen van bruin papier voor procesbeschrijvingen in workshops
Protopics KIS Het individueel behandelplan. Kenmerken Het zorgplan is gemaakt door Protopics en is een integraal onderdeel van Protopics KIS. Het zorgplan.
Opdracht 3 Spironello Hélène Een geslaagde campagne plannen.
Verzuimmeldingcorrespondentiepoortwachter Ik wil zien processturingdossiermatchingrapportage.
X verzuimmeldingcorrespondentiepoortwachter Ik wil zien processturing home Corperate Ons bedrijf Contact VMPlus opbouw VMPlus werkgevers VMPlus dienstverleners.
G!DS Basismodule Trainingsdag 2 Naam, functie Datum, plaats.
Branche in Zicht Kantoorpresentatie Juli september Inhoud  Wat is Branche in Zicht (BiZ)?  Wat levert BiZ ons kantoor op?  Wat levert.
Branche in Zicht (BiZ) Kantoorpresentatie Maart
Boomerang.
Order IT v1.03 (01/03/2005) Order IT V Order IT v1.03 (01/03/2005) Opstarten De client applet wordt opgestart vanuit een html pagina in een browser.
Doelstellingen inrichten in MS Dynamics CRM BEKE LUKAS.
Hier kan je een grafiektype en een subtype kiezen. Er zijn heel veel mogelijkheden!
“Grip op uw inkooporganisatie” inkoopdiagnose als tool voor inkoop 2
Klikdemo: CRM registreren acties Versie: Academie Werkbedrijf Doel klikdemo In deze klikdemo leer je hoe je bij een werkgever acties kunt registreren,
© 2012 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Een contactpersoon toevoegen Via uw lijst met contactpersonen kunt u gemakkelijker communiceren.
Visie & Strategie.
Welkom bij digiDUIF! Jouw school heeft gekozen om gebruik te maken van digiDUIF. Deze korte animatie helpt je met het aanmaken van jouw account en het.
Instructie weblog. Start van je eigen weblog 1) Ga naar weblog.aocfriesland.nl 2) Je krijgt het volgende scherm te zien. 3) Ga naar inloggen, zowel links.
Dit is een korte powerpoint presentatie van de audit website ten behoeve van de NVDK. ( Hierin werden vragenlijsten opgesteld.
Customer Relationship Management (CRM) Strategie Systemen Presentatie MSC-Consultancy Prior Adviesgroep werkt samen met Ingrid E. Römer
Vanuit de overzichtspagina voor de “goals” kan je dus verschillende instellingen bekijken, voorbeeld: revenu.
Unfold your potential Excellente Excel-tips Februari 2015.
ESTOS integratie. Bij binnen komend gesprek Bij een binnenkomend gesprek zal een klein pop-up scherm verschijnen. Hierin kun je het gesprek aannemen of.
Magister voor ouders.
ONTSLAGREGELEN.nu Gemakkelijk samen het ontslag regelen.
Handleiding gebruik Carbon Manager t.b.v. Low Car Diet
{ Taak 4B: Doelstellingen inrichten in MS Dynamics CRM Inti Baguet 3EPM2.
Ondernemen moet je doen
Pmg. interviews afnemen dropbox aanmaken sites Plan van aanpak Checklist%20plan%20van%20aanpak.pdf
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
Keuzemodule Groen Ondernemen Coen van Wetering
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Informatie over de Kaart van GezondheidsGegevensDrenthe.nl.
Thomas Belmans Marijn Peeters
Inloggen >> Gegevensaanlevering en controle in Peridos In Release 3.3 van Peridos is er een nieuwe module gebouwd voor het aanleveren en bekijken van gegevens.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
1.Account aanmaken 2.Eerste stappen van je profiel 3.Profielgegevens beheren 4.Vrienden zoeken en toevoegen 5.Pagina's en groepen toevoegen 6.Je startpagina.
Agenda-slide. Starten met het Figlo Platform Figlo Manager instellingen.
Quick Reference Guide Plandix versie 2.0 Plancoördinatie.
Renault Merchandise Webshop – Gebruiksaanwijzing
Gebruik van Video en het Prospectrapport
Auvesta Affiliate validatie
Affiliate Menu - Statistiek
Validatie Auvesta Klant
Menu affiliate Businesspartner
Gemakkelijk en probleemloos mooie presentaties ontwerpen en geven.
Lees er meer over Microsoft SharePoint News
Voorbeeld presentatie
Transcript van de presentatie:

Doelstellingen inrichten in MS Dynamics CRM Taak 4 B Anne-Sophie Deprez 3EPM1

 Met CRM kan men de verkoopsdoelstellingen meten, en inzicht krijgen hierop.  Zowel in grafieken als gegevensoverzichten.

 Hier bekijken we een voorbeeld uit een verkoopsituatie, dit wordt ook voor deze sector het meeste gebruikt.

 De samenvattingspagina van de doelstellingen van het 3 de kwartaal van het geselecteerde financieel jaar.

 Hier ziet u de doelstelling van de inkomsten en er zijn 2 verschillende doelstellingen.  Actueel inkomsten van gesloten verkopen  Geschatte verkopen van directe mogelijkheden

 Weergave om naar de details te gaan kijken van elke doelstelling.

 De detailgegevens van de geschatte inkomsten.

 De detailgegevens van de kansen die het bedrijf genomen heeft.

 De doelstellingen kan men bekijken in een fiscale periode maar ook van een klantenperiode.  Selecteer een kwartaal en het jaar waarin men de doelstelling wil meten.

 De geselecteerde doelstelling query’s definiëren  Query van de te uit te voeren inkomsten  Query van de actuele inkomsten

 Dit scherm toont ons hoe de query is opgesteld.  Doelstelling door Michael Graff  Gewonnen -> binnengehaald  De query’s kunnen gemakkelijk verandert worden door gegevens te wijzigen.

 Er is alleen een order doorgegeven geweest, deze van Michael voor 76 fietsen.

 Er kunnen nog andere criteria aan de doelstelling toegevoegd worden door op select te klikken en daar bij te voegen.

 Op deze pagina zijn er 14 te uit te voeren mogelijkheden die voldoen aan de doelstellingen van deze query.  De status is zowel; klant, opbrengsten en status codes voor deze mogelijkheden.

 De informatie kan ook worden gezien door Kevin Kennedy.  Dit bevordert de communicatie en helpt om de doelstellingen te bewaken en nauw te volgen.

 Nadat men alle gegevens heeft kan men dit ook visueel vergelijken met de algemene doelstellingen met behulp van een grafiek.  Op deze grafiek ziet men dat Michael goed op weg is op zijn 4 de kwartaal er stevig in te vliegen.

 CRM kan gemakkelijk een doelstelling bepalen over een bepaald termijn, voor alle ondernemingen.  Iedereen kan dit gebruiken om zijn doelstellingen te meten.