Wij gaan naar zee -Ana - Cindy Dag een was top De dag was spannend. En we moesten afscheid nemen van de ouders broes of zussen. De trein vertrok iedereen.

Slides:

Advertisements
Verwante presentaties
Het goede nieuws is: we gaan terug naar af

Tafelmanieren Start de vragen.
Hoe het was op woensdag 16 januari 2013.
Dichtwedstrijd voor basisscholen. Dicht je taal..
Crabbehof dopt z’n eigen boontjes In Dordrecht, in wijk De Crabbehof helpen mensen elkaar.
“Sweet (six) Teen”feest van Robyn en Kyara via stichting de Oppepper. Een dag om nooit meer te vergeten.
Beelden storm.
Door Rosalie Blok. Op 4 mei 2013 heb ik besloten om naar de dodenherdenking te gaan in een dorp in de provincie Zeeland. Dit wordt jaarlijks georganiseerd.
Dag 6 Dag 6 van het dagboek Halihalo lieve kindertjes, Brrr… wat was het koud vannacht op de daken. We zijn de hele nacht op pad geweest met onze zakken.
Sinterklaas 2006/2007 Annie M.G. Schmidt school. Kinderen van de Petteflet “Kinder Opvang Esrein” hebben ook Sinterklaasfeest.
Kerstmis.
“Rijmaaran”, Schoonoord
Infoavond zeeklassen Welkom!.
Gemaakt door Nicky beekman Klas 3H.
Dag 11 Dag 11 van het dagboek Hoi jongens en meisjes, Wat was het gezellig zondag!!! Ik ben er nog steeds van aan het nagenieten. Ik vond het wel heel.
Hey jongens en meisjes dit is de presentatie van Daan en Davey.
Presentatie: Weekje Barcelona
ZEEKLASSEN LARA MAUD.
Zeeklas *Dythe *Noor.
Zeeklassen Noor Fie alicia.
Powerpoint van de zeeklas door yarne g en stef v
Warre michiel. Dag 1 We hadden een lange treinreis achter de rug en dan noch heel even op de speeltuin.En eten, het was heel lekker!!!!!!!!!!En de tram.
Zeeklas Kim en Aurélie..
Zeeklas ZeeklasJarnebas Fijne klas fijne juffen. Dag één Dag één Op naar Sealife. Kijken naar de pinguïns. En krabzilla.
Zeeklas Een powerpointje van Joanna&Britney. 1 ste dag treinreis in de trein hebben we veel ge babbelt en spelletjes gespeeld. In sealife hebben we allemaal.
Hamerhaai.
Zeeklassen 2013!!. Eerst even onze voeten wassen!!!!
we zaten op 'n boot, 'n week lang op 'n boot, van alle luxe voorzien.
Antwoord op vraag SOPO1-4
Sneeuwklassen Pieter Laureys We zijn in de trein. Bijna iedereen is benieuwd naar Zinal.
De kleur blauw stond centraal in dit project Cuma-dag was wel leuk je kan der van alles doen, je kunt kleding ontwerpen, Voertuigen maken, muziek maken,
Zaterdag 30 juni 2012 Wij waren nog nooit in Kijkduin geweest en waren vroeg op stap gegaan, zelfs in de winkels was het nog rustig.
Elektrisch op vakantie! Gemaakt door: Jannes sabrina Hanane anne.
Bewerkt door Rani, Sofie, Helena en Annelies Schooljaar:
o ja, de laatste vakantie was wat dat betreft interessant omdat we alleen op wrakken gedoken hebben.
dat hebben wij, wij op vakantie naar kreta in september en wat hebben we, we zitten hier in de regen.
we zaten op 'n boot, 'n week lang op 'n boot, van alle luxe voorzien.
dus dat zag je inderdaad zo af en toe gebeuren. dus we gingen 's-morgens om zes uur in de bus en toen waren we daar dan om 'n uur of half tien bij die.
we moesten de auto nog afgeven, dus daar hadden we ook al een probleem, van ja, waar dan te slapen.
Glow.
Pamela Dorland 4hna.  Ik was donderdag 22 maart om 19:00 aanwezig in het klokgebouw om de glamping tentoonstelling te bezichtigen.  Ik heb vooral naar.
Hilde Vandermeeren.  Auteur:Hilde Vandermeeren  Ilustrator: Harman Van straaten  Uitgever:Davidsfonds  Aantal bldz: 96 p.
De feesten Hier krijg je de feesten te zien die we op school vieren, en hoe we te werk zijn gegaan.
Maandag De aankomst om Lunchen in aula B Om naar gastgezin Om Hollandse spelen in aula B Daarna lekker slapen bij gastgezin.
Uitwisselingsproject Zwolle-Brugge. De eerste dag uur: Het wachten op de Belgen uur: lekker samen eten uur: kennismaking in het gasgezin.
inleiding Thijs Waanders Rens Velthuis Stan de Leeuw Roy broshuis
Inspirationpoint Valkenswaard.
Herder Remik en Daan Wij zijn naar de Baloo hoeve geweest En daar gaan we over vertellen.
De reis,naar Frankrijk. Bij een komst was om En de vertrektijd was En de reis heeft ongeveerd 12 uur geduurd. Onderweg hebben we ook nog.
Hoooo zo leuk. En dan nu komt de ……… GALLO - ROMEINS MUSEUM Dat was een museum in tongeren we gingen er met de trein naartoe. En dan moesten we kiezen.
Reisplanning Londen mei Dag 1 Vertrek Antwerpen - Centraal Op een vroege woensdagmorgen om u zijn we vertrokken vanuit Antwerpen-Centraal.
Spel uit de top 20: Fifa ’13..
Jezus roept de leerlingen
Schoolkamp Terug naar de natuur met Natuurschool Lauwersoog Landal Greenparks Anjum.
Groep 5a. Hallo allemaal, wij hebben verkeer gedaan op het schoolplein. Mama linda,angela en yvon hebben alle spullen klaar gezet. En de moeders hebben.
1C blijft slapen in de klas! Kies je personages en sleep ze op de prent Geschreven door de kinderen en de juf van 1C.
Coördinatoren weekend februari Vrijdag 13 februari Aankomst station Poperinge 9.30 uur Te voet naar de Torteltuin.
Zeeklas!!! Laura –andrea EnRuth. Eerste dag van zeeklas!!! We vertrokken in Genk met de trein naar zee. De treinreis duurde lang het was ook warm maar.
Door: Dennis en Jo.
Nieuwsbrief 7 december 2012 Agenda: 11 december: groep 7 en 7/8 excursie havenmuseum 14 december: kerst creamiddag 19 december: kerstviering vanaf
Kamp dag een Er was eens een klas groep 5/6 Die gingen op kamp in Helden.
Naam: Florian van Rijsbergen Groep: 8 Reis Noorwegen 27 mei-31mei 2015
klaskrant LG 4 De bosbreinen
NOG 20 keer slapen en ooo Floréal Nieuwpoort.
Hoi allemaal, ik zit achter de computer. Opa is jarig en ik wil hem feliciteren. Ik ga hem bellen via Skype.
Wenboekje Wat fijn dat je er bent, hang je jas maar aan de kapstok..
Nekker Gisteren ging ik naar de Nekker. Ik ging daar zwemmen en sprong in het water. We gingen ook eten in de Nekker en ik at frietjes, een gele tomaat,
Het was heel leuk in de bus naar de N34
Transcript van de presentatie:

Wij gaan naar zee -Ana - Cindy

Dag een was top De dag was spannend. En we moesten afscheid nemen van de ouders broes of zussen. De trein vertrok iedereen was aan’t zwaaien naar de ouders broes en zussen we zijn eerst naar het huisje geweest dat was heel mooi dan zijn we naar sealife geweest. Om hebben we een vieruurtje gegeten. Om hebben we de mysterieuze avond gedaan dat was leuk

Dag twee is top om 8.30 kregen we speciaal eten gekregen om 9.30 gingen we buiten westen hadden we eten om gingen we naar de zee strandactiviteiten zoals strandjutten en strandspelletjes of vrij spelen we zijn gaan zwemmen week van de zee

Zee in zicht De derde dag van zeeklassen we gingen om 7.00 gingen we naar de vismijn en daar stonk het naar gewassen vis 9.30 ontbijt dat was gewoon eten koffers klaar maken en dan op de verzamelplaatsen zetten+ kamer leeg maken om soep eten heel lekker bezoek aan earth explorer daar waren hele leuke achtbane ik ben in ze allemaal geweest

sealife Sealife vond ik heel mooi daar waren ook otter’s zeehonden kreeftjes roggen vissen pinguis zeepaardjes

Earth explorer

Zeeklassen gedicht In de trein was het fijn en ik at een manderijn ik had een knuffel en die hete trufel we moesten de kerstmuts op en ik werd gefopt