Rijkswaterstaat 114 april 2009 MarktContactDag 2009 Landelijke Diensten Resultaten Eboard Podium 3.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
“Die verzuimdossiers kosten mij teveel tijd”
Advertisements

Samen ouder worden in en rondom De Bron 10 oktober 2013 Werkconferentie.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
(Maatschappelijk) Crowdfunding Landelijk Congres Openbare Ruimte
Innovatie ’Dromen, denken, durven en doen’
Deze tool maakt onderdeel uit van het project Kompas Duurzaam Goederenvervoer. Dit project is mede mogelijk gemaakt door een bijdrage uit het Europees.
Business club AMHC 8 april u financiën & lopend jaar u nieuw waterveld & financiering.
Vraag 1: Welk onderwijstype volgt uw kind? Vraag 2: In welk jaar zit uw kind?
Verfijning knelpuntenanalyse Mogelijke strategieën
ICT op Schepen MarktContactDag 2009 Landelijke Diensten
Facility Management & Ideamanagement A PERFECT MATCH René Blok
Ontwikkeling Rijkswaterstaat Waterdienst en het Werkpakket
Hier wordt uitgelegd wat Pneuman maakt. Bij Pneuman worden bedienings panelen gemaakt Bedienings panelen zijn plattegronden waar je kunt zien wat er.
Rijkswaterstaat 114 april 2009 MarktContactDag 2009 Landelijke Diensten Resultaten Eboard Heineken Zaal.
Invloed vanuit de cliëntenraad
Visie Dienstverlening Secretarissen provinciale afdelingen, 9 april Utrecht Roelant Schenk.
Binden en verbinden van mensen of personeel…
Marktbeleid en Landelijke Diensten
Innovatie voor kwaliteitskringen
Workshop intrapreneurschap Ondernemerschap binnen de bedrijfsmuren.
Uitleg en Advies Chris Rietmeijer Mei 2009.
De Bibliotheek onder vuur E-Books Tablets Internet Social Media Bezuinigingen Heeft de bibliotheek nog toekomst?
Samenwerken in burgerschap
Nieuwe zomermode 2009 Ideeën voor vandaag en morgen … Gepresenteerd door: - NL.
De sitemap. Structuur? Ok, maar voor de rest……. S a a i !
Instrumenten voor vroege marktbetrokkenheid bij de planning van infrastructuur Wim Leendertse.
Samenwerken en netwerkvorming Brede School 16 mei 2008 Rita L’Enfant
De kracht van GAC Business Solutions GAC is meer dan een leverancier van softwareoplossingen. Als business partner zorgen we samen met u voor optimalisatie.
Silverman “Vaardig communiceren in de gezondheidszorg, een evidence based benadering”, 2006 “Skills for communicating with patients” 2005 Silverman, Kurtz.
Ambtenaren als innovatoren
Samen aan zet Workshop voor bestuurders
Inhoud Presentatie Aanleiding Verder Organisatie en fasen
Uitvoering Kaderrichtlijn Water
14 april 2009 Workshop Informatievoorziening ten behoeve van prestatiecontracten MarktContactDag 2009 Landelijke Diensten Luuk Bosch Data ICT Dienst.
Aanpak en planning planstudie
Instellingssubsidies: basisactiviteiten kerntaken
Optimale Parkinsonzorg
Relatie RWS- Kennisinstituten (Deltares, DLO)
Integraal, integraler, integraalst? En wat zijn de grenzen?
MEE OP WEG Meedoen in het (maatschappelijk) verkeer
Een methode om nieuwe ideeën te genereren
Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland
Congres Appreciative Inquiry
De succesvolle ondernemer Het juiste personeel
Harry Hendriks CEO Philips Electronics Benelux 13 september 2010 Duurzaam innoveren in een snel veranderend zorglandschap.
Module E: Preventieve en schoolomvattende initiatieven uit binnen- en buitenland Unit E5 Samen op één lijn: naar een gedeelde kijk op pesten en geweld.
Sjiera de Vries Lector Sociale Innovatie en Verscheidenheid Sociale Innovatie.
14 april 2009 Hoogwaterbeschermings programma MarktContactDag 2009 Landelijke Diensten Peter Meesen Contractmanager Programmabureau HWBP Rijkswaterstaat.
september 2009 Aanbevelingen van Compliance professionals
Dienst Wijken Wijkdialoog Leidsche Rijn In gesprek met bewoners en professionals over de wijkambities tot 2014.
Welkom Voortgang verbetertraject eindtermgerichte kwalificaties Woerden 22 september 2010.
IMAGO ZORG CONSUMENTEN 2013
Zwembadcomplex De Bosselaar naar een hoger niveau
1 De businesscase: een belangrijke stap op weg naar een KlantContactCentrum Doret Boonstra Intern adviseur.
Workshop Actueel Hoogtebestand Nederland
Taalportfolio Eenheid, overzichtelijkheid en duidelijkheid.
Next Generation Opdracht 1 – Concepting/grounding/interactie Opdracht Functioneel Ontwerp Opdracht 2.2 – Layar applicatie opnemen screenshots/foto’s/powerpointslides.
Rijkswaterstaat als wegbeheerder
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Onderzoek 7 MadeleineMeurs
MAGNUSKERK RESULTATEN ENQUETE AANTAL VERSPREID IN ANLOO 150.
Een nieuw inkoopbeleid vanaf april inkoopbeleid binnen het groter kader. Verdrag Europese Unie Europese richtlijn 2014 gaat in Medio april Nederlandse.
1. Strategische componenten Wat bouwen we op? Waarom bestaat Riwal? Onze overtuigingen en principes Hoe boeken we in de loop der jaren succes? 2 Visie.
Sterke Veenkoloniën door innovatie in de agrarische sector Eo Wijers-prijsvraag
Stellingen vooraf 1 donderdag 5 juni 2014 start programma een slechte stelling geeft vaak een goede discussie. hoe botter de stelling, hoe.
De impact van een circulaire aanbesteding vloerbedekking Nevi Inkoopdag 2016.
De nieuwe professional ‘Wijkwerker informele zorg’ in de WIJ-teams
Een vergadering organiseren
KATAPULT Welke belangrijke technologische ontwikkelingen
Integraliteit Jeugd/Wmo/BW
Wij zijn ‘One PPG’ Ons doel We protect and beautify the world
Transcript van de presentatie:

Rijkswaterstaat 114 april 2009 MarktContactDag 2009 Landelijke Diensten Resultaten Eboard Podium 3

Rijkswaterstaat 214 april 2009 #De stellingenGem 1RWS bevordert de innovatiekracht van de markt RWS LD maakt voldoende gebruik van de dienstverlening die de markt biedt om haar doelen te bereiken RWS/Landelijke Diensten zijn toonaangevend Duurzaamheid bevordert de concurrentie5.00 5De LD vinden de juiste markt De landelijke diensten doen nog teveel zelf! is geheel niet mee eens 10 geheel wel mee eens

Rijkswaterstaat 314 april 2009 #De stellingen# 1RWS bevordert de innovatiekracht van de markt.13 2 RWS LD maakt voldoende gebruik van de dienstverlening die de markt biedt om haar doelen te bereiken. 10 3RWS/Landelijke Diensten zijn toonaangevend.1 4Duurzaamheid bevordert de concurrentie10 5De LD vinden de juiste markt.8 6De landelijke diensten doen nog teveel zelf!6

Rijkswaterstaat 414 april a Hoe kan RWS de innovatiekracht van de markt bevorderen. Samenvatting panel Door ook verder te durven kijken dan alleen de korte termijn. Markt eerder betrekken om innovaties mogelijk te maken; innovatie verdient eigen stuur RWS Regievoeren is loslaten, maar kan alleen met goed opdrachtgeverschap en opdrachtnemerschap

Rijkswaterstaat 514 april b Wat gaat u bijdragen vanuit de rol van RWS om de innovatiekracht te bevorderen? Samenvatting panel De lange termijn visie en doelen duidelijk maken zodat de markt in staat is daar innovaties op te richten en de ideeen die de markt heeft vertrouwelijk behandelen

Rijkswaterstaat 614 april c Wat gaat u bijdragen vanuit de rol van de markt om de innovatiekracht te bevorderen? Samenvatting panel De lange termijn visie en doelen duidelijk maken zodat de markt in staat is daar innovaties op te richten en de ideeen die de markt heeft vertrouwelijk behandelen

Rijkswaterstaat 714 april a Welke dienstverlening gebruikt RWS nog niet (voldoende) welke wel een sterke bijdrage leveren aan haar doelen? Samenvatting panel Uitwisselen medewerkers tussen markt en rws Marktcommunicatie over positieve resultaten

Rijkswaterstaat 814 april b Welke dienstverlening gaat u afnemen vanuit de rol van RWS? Samenvatting panel Hier was geen tijd meer voor – plenaire zaal startte reeds

Rijkswaterstaat 914 april c Welke dienstverlening gaat u aanbieden vanuit de rol van de markt? Samenvatting panel Hier was geen tijd meer voor – plenaire zaal startte reeds