Presentatie CRM Ayoub Boufous Yusuf Cetinkaya

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Principes van marketing - Hoofdstuk 18
Advertisements

BUREAU VOOR i-COMMERCE
Totaal overzicht dienstverlening BizzInControl.
Trends in Dienstenmarketing
- Administratie - Analyse - Actie -
Creëer buitengewone klantbeleving
QAD Sales & Marketing Automation …van Lead naar Business Partner…
Hoofdstuk 8 Relatiemarketing
Business mapping Business model canvas.
AccrA Zaalreserveringssoftware voor klein en groot
Software voor Productie / Boekhouding / Facturatie / Magazijnbeheer
Welkom bij de presentatie van Onlinezeilen.nl. - Gratis online boekingssoftware - Automatisering voor zelfstandige schippers - Onafhankelijke platform.
Microsoft Dynamics Entrepreneur Solution 2008 Product Demo.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Internet (websites, webshops) Intranet (interne website, CRM, databases, digitaalarchief) Mobiele Marketing (sms, mobiel internet,
PreSoft [relatiebeheer] Het centraal beheren van relaties en contactgegevens is de basis voor veel dagelijkse werkzaamheden. PreSoft [relatiebeheer] is.
Dé complete online werkplek met de kracht van Office 365
Planning en beheer van Flexibele Arbeid
Hoofdstuk 5 Sportsponsoring en direct marketing
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Hoefware Automatisering paardenhouderijen
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
Jeroen Meurs 3 BO.
Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media
De kracht van Edan Edan Business Solutions adviseert en ondersteunt klanten bij de automatisering van hun bedrijfsprocessen. We leveren een Microsoft.
De kracht van Herke ICT Group Herke is gespecialiseerd in automatisering en optimalisatie van bedrijfsprocessen in de bouw. Als marktleider in rolgebaseerde.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
Wat is Customer Relationship Management?
Marketing, een reallife-perspectief © 2008 Pearson Education Benelux H7 – Het beeld nog scherper stellen DOELMARKTSTRATEGIEËN EN KLANTRELATIEBEHEER Competentiedoelen.
Een dialoog met klanten opbouwen
CRM Laura Nunes Carvalho, Jonathan Mathyssen, Jens Van den Driessche en Ruben Junius.
ICT & Organisatie 3: Business Applications
Instrueren Leidinggeven Blz. 161.
Opleiden van medewerkers
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
Opdracht 3 Spironello Hélène Een geslaagde campagne plannen.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing (sms, mms, mobiel internet, bluetooth)
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing CRM contentmanagement Website applicaties marketing.
Business Marketing Management
CRM Martine Boomsma & Timo van Lokven
FINACE :: THINK, BUILD, OPERATE. Recruiting Center Werving en Selectie – Recruitment - Sourcing.
Imagi Ayoub Boufous & Joachim Alvarez-Rodriguez. Index Situatie Operationele Impact High level Scope Details soft-hardware Schermen van de app Rollen/Respons.
Projectwijzer 3 H1 Accountmanagement en CRM Middenkader Engineering.
DigiDoc Een digitaal kantoor voor iedereen !. Ceci n’est pas du software?! 2.
Meer grip op uw verkoop Crisis=verkopen Afwachten=> actie
CRM H1 Accountmanagement en CRM Commercieel medewerker.
Meer grip op uw verkoop Crisis=verkopen Afwachten=> actie
Customer Relationship Management (CRM) Strategie Systemen Presentatie MSC-Consultancy Prior Adviesgroep werkt samen met Ingrid E. Römer
Oktober 2004 Core Course Information Management dag 2 Agenda.
4. Online strategie Internet scorecard
Hoofdstuk 11 Persoonlijke verkoop, databasemarketing en customer relationship management.
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
DMK – week 2.
Marketing Strategie Lukas Vandecruys&Maxim Oeyen.
Ontwerpen & ontwikkelen
Presentatie titel BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 4
Marketing Hoofdstuk 5 Communicatiemix.
Interactieve Marketing Bob van de Geer & Chrisitian Best.
Strategiekeuzes maken en 1-pagina strategieplan uitschrijven
Hoofdstuk 6 Prijs- en inkomsten- management. 1Wat zijn de belangrijkste methoden voor prijszetting? 2Waarom is het vaststellen van de kostprijs zo moeilijk.
Service Blue Print Student aan het woord Dave Caljouw.
Daarvoor moet je opvallen! MEER OMZET?.  Waarom heb ik een reclame bureau nodig / schoenmaker blijf bij je leest  Wie zijn Reclamebureau Lansingerland.
Hoofdstuk 8 Relatiemarketing
26/10/2016 Stand van zaken betreffende de nieuwe organisatie van de Algemene Directie Instellingen en Bevolking.
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Uw bedrijf en de groei.
Voorbeeld presentatie
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Presentatie CRM Ayoub Boufous Yusuf Cetinkaya Joachim Alvarez Rodriguez Steffi Verstuyft 2de jaar Toegepaste Informatica 3de jaar Office Management

Inhoud Wat is CRM? Wat zijn de voordelen van CRM? Waarom maken bedrijven gebruik van CRM? Wat zijn de functies van CRM? Waarom is CRM belangrijk voor marketeers? Conclusie

Wat is CRM? Customer Relationship Management Customer Managed Relationship Software voor klantenbeheer Klantgericht ondernemen Moderne manier van bedrijfsvoering Verschillende departementen

Voordelen van CRM Stijging van klantentevredenheid Tijdsbesparing  Betere behandeling van klanten  Klanten staan centraal Tijdsbesparing Vervanging van andere systemen Lagere kosten Verhoging van de efficiëntie van het bedrijf

Waarom maken bedrijven gebruik van CRM? Centraal stellen van de klant Optimaliseren van de relatie tussen uw bedrijf en het bedrijf van uw klant Doel  win-win situatie voor beide partijen Taken uitvoeren in een CRM-systeem Kosten drukken

Enkele beelden van het systeem

Wat zijn de Marketing functies van CRM? Marketing succes meten Module Survey Module Survey Online Selecteren en filteren van doelgroepen Campagnebeheer Module Marketing pro

Marketing succes meten Marketingcampagne Succes meten Marketingactie Overzicht kosten

Module Survey Vragenformulier maken of een sjabloon Opgeslagen in de adresdataset Linken aan andere datasets Antwoorden evalueren

Module Survey Online Online vragenformulier Via e-mail

Waarom is CRM belangrijk voor marketeers? Opzet, uitvoering en coördinatie van campagnes voor specifieke doelgroepen Loyaliteit aan bedrijf en merk vergroten Belangstellingen Campagnes effectief evalueren Consumentengedrag bestuderen  goed beeld over klanten ...

Voordelen van CRM voor marketeers Doelstellingen beter verwezenlijken Gestroomlijnde verkoop- en marketingprocessen Hogere omzet en winstgevendheid Verbeterde klantenservice en callcenter efficiëntie Lagere kosten Verhogen van aantal klanten Klanteninformatie gaat niet verloren

Conclusie Persoonlijke klantbenadering Professionaliteit Snel inzicht in de behoefte van relaties Minder fouten maken en minder handelingen verrichten Efficiëntere communicatie Kennis gaat niet meer verloren Snel en eenvoudig kennis delen Groepsgewijs informatie versturen Gebruiksvriendelijk

CRM, de motor voor uw omzetverhoging en klantentevredenheid!

Bedankt voor uw aandacht!