Concept presentatie Taskforce Ledenwerving.. Doelen Meer leden Meer leden die in een raad willen Naamsbekendheid Voorlopen op verkiezingscampagne mei.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Serious Request 2012 Enschede Sjors IJspelder & Florentijn Marinissen 3FM.
Advertisements

Groepje: Alissa Beijdorff Mark Aarden Maurice America Brad Bijtjes
De illusies die we ons mogen permitteren VERA 20|6|2006: “ICT- en e-governmentbeleid in de komende legislatuur” Tom Dehaene  Vlaams parlementariër  OCMW-voorzitter.
Een echte vriend is iemand die vooruit stapt wanneer de rest
n Leo presenteerd De voorstelling loopt vanzelf verder
Toen God “de vrouw” maakte, was hij al 6 dagen aan’t overwerken.
Echte Vrienden zijn belangrijk in het leven.
Van uitleggen leer je het meest
Een eerste kennismaking Julia Kool en Johan Hahn 9 October 2010
Wat is een Groene Kerk? Werk maken van duurzaamheid en zorg voor de schepping. Beloven om elk jaar een nieuwe ‘groene’ stap zetten. Ervaringen delen en.
Introductiebijeenkomst
Waarom wij een hond willen
FNV SAMEN IN BEWEGING VOOR KOOPKRACHT EN ECHTE BANEN! 30 NOVEMBER IN DE JAARBEURS, UTRECHT 1.
De mobiele Efteling plattegrond nog meer plezier!
John Vaupell Justin van der Steen
Ja maar, bij ons gaat alles goed Wij hebben geen problemen Ik heb een idee! Zullen we het zo doen? Andere prioriteiten, geen tijd Dat willen we nietPast.
Bezoek een sportief evenement:
Het Trouwfeest.
Door Ramòn Janssen, Tim Helwegen en Niels Killaars. Home Interaction System RJTHNK.
Sportiviteit & Respect HC Twente 26 maart 2014
Welkom bij de tussentijdse presentatie
Hallo! Kentury Fried Chicken! Wilt er iemand wat bestellen?
Wat maakt het leven zinvol?
Kunst bij de Mussen. Wij zijn de kunstenaars We bedenken zelf allerlei dingen.
Men vraagt zich soms af : waarom...
Indien je vóór mij zou sterven,
Spanisch Eyes-James Last.
Ben ik de enige? Een op de zes Nederlanders last heeft van somberheid, angst of andere klachten personen krijgen een depressie jaarlijks 1,1 miljoen.
TWAALF ARTIKELEN OM IDEEËN TE DODEN OF IDEEËN TE WEKKEN
De kleur blauw stond centraal in dit project Cuma-dag was wel leuk je kan der van alles doen, je kunt kleding ontwerpen, Voertuigen maken, muziek maken,
CULTUREEL KAPITAAL ?????? Je eerste keer weet je niet wat je te wachten staat om dat je het niet kent. De eerste keer dat ik naar het toneel ging was.
The art of game design Hoofdstuk 20 en 21.
28 mei 2012.
EMEG-lijst Product presentatie Marciano Timmermans CE2A.
Harry Potter Studios.
HKC OOSTERKWARTIER Op naar een beter klimaat. Hiervoor is een kapitaalinjectie nodig… Kapitaal dat wij nu uitgeven aan stookkosten!!!! Ons trouwe clubgebouw.
Veroudering Door: Joep en Tim
Leerlingenraad Wat ging er aan vooraf.
Stof om over na te denken…
Wij hebben een hart voor iedereen
OFC28 mediawijsheid les 4.
Sedert de mensheid begon, is er muziek.
Werken naar Vermogen Gemeente ‘s-Hertogenbosch - Wethouder Huib van Olden.
Anouk van Dijk CO1C. Appelpop valt onder de categorie events. 3 podia: Het hoofdpodium Het brunottipodium Het McBlossompodium.
The Creative ones 3 concept ideeën David Kimpel Laura Prins
Facebook Hoe facebook te gebruiken?. Tot nu toe Hebben een bedrijfspagina Deze slaat nog niet echt aan Mensen komen niet naar onze facebookpagina toe.
Een paar vraagjes Ben je jonger dan 12 of ouder dan 97? Is dit je telefoon…..? Is dit je TV….? Is dit je computer..?
15 feiten die u nog niet wist of waarover u nog niet nagedacht heeft.
Wat een waarheid schuilen er in deze woorden
ANW Module 2 Leven Door Gabriella, Melanie, Elise en Fabienne van v4.
De juiste student op de juiste plaats. Highlights presentatie werving & selectie We zijn begonnen met (de voorbereidingen voor) het nieuwe voorlichtingsplan.
Echte Vrienden zijn belangrijk in het leven.
Regie over eigen leven..
Wat is geschiedenis en wat heb je eraan?
 Wat is biomimicry  Wat hebben we geleerd  Onze mening over de lessen  Biomimicry in de toekomst  Ons plan  Quizz !!!!!!!
Samenwerk maken van je Opleiding Wij zijn de Deelnemersraad!
De site voor mannen die niet van voetbal houden maar van elkaar.
1)Wat is de duurzaamheidsdiscussie? 2)Kloppen de aannames achter deze discussie? 3)Wat betekent dat voor ons denken (en doen)? Bekijk de dia’s later op.
WAT maakt ons UNIEK?. We houden van aanpakken! We leren door gewoon te doen de praktijk We houden niet van boeken We zijn schatten We willen graag nu.
Inventarisatie Zorg 2030 agenda ANNO. (geschikt) wonen
RET Verdieping bij hoofdstuk 11 Handboek voor leraren RET Een goede leraar worden.
 Actief lid zijn van de KBO Nu en in de toekomst In gesprek met de leden Ellen van Troost van Moveo Training & Advies.
Waar blijft de tijd Sociale media in jouw leven. Waar blijft de tijd Intro Je hoorde het verhaal van Marijke. Reageer eens op haar situatie. Sociale media.
Wenboekje Wat fijn dat je er bent, hang je jas maar aan de kapstok..
Daarvoor moet je opvallen! MEER OMZET?.  Waarom heb ik een reclame bureau nodig / schoenmaker blijf bij je leest  Wie zijn Reclamebureau Lansingerland.
Pupillen en junioren Ouderavond Pupillen en junioren
Bob D’hondt, Laura Van Endert & Alessandro Royens
5 valkuilen & Tips.
SYTYCD “Team Floes” Datum 11 mei 2017 Groepsleden Damylle Tiara
Transcript van de presentatie:

Concept presentatie Taskforce Ledenwerving.

Doelen Meer leden Meer leden die in een raad willen Naamsbekendheid Voorlopen op verkiezingscampagne mei en UvaSociaal

Traditionele manier van ledenwerven: Studenten aanspreken op het feit dat het goed op je CV staat. Het is echt vet gezellig en leuk bij ons, kom er bij. (adverteren met borrels) Bestuurlijke ervaring op doen.

Problemen met deze manier van ledenwerven: [Speculatie] Mensen die slechts een bestuurlijk jaar op hun CV willen hebben staan zijn doorgaans geen leden die nuttige dingen te zeggen hebben/geëngageerd zijn. Iedereen is bij Ons al bestuurder, wat de kwaliteit van een bestuurlijke positie in Ons op je CV zetten kan ondermijnen. Wij zijn niet gezellig, althans; niet als eerst. Wij willen iets bereiken.

Traditionele manieren van propaganda op de UvA Zoveel mogelijk flyers in mensen hun handen drukken. Jus/pennen/koeken uitdelen. … Oh nee, wacht: dat was het alweer.

Problemen met deze vormen: Mensen hebben een beperkt aantal flyers die ze in hun handen willen nemen en ook echt verwerken. Willen wij de mensen zijn die dit maximum overschrijden? Niet dat er iets op tegen is geld van de UvA te spenderen aan zoetigheid en prullaria, of nee wacht dat is er wel, kom we doen dergelijke acties niet en houden het bij inhoud.

Maar wat willen we dan in godsnaam? Mensen aanspreken. Duurzame leden creëren. Zorgen dat onze naam geen associaties oproept met verdwijnende regenwouden en massaconsumptie.

Hoe kunnen we dat dan wel bereiken?

TJA.