Feedback Wat Soorten Door wie

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Digitale toetsen op afstand Bregatha de Gooijer
Advertisements

Geslaagde portfolio’s ? Onze oplossing voor monitoring
Feedback • Wat – Feedback betekent "terugkoppelen" en is onlosmakelijk verbonden aan leerprocessen: het is bedoeld om cursisten inzicht in hun eigen leerproces.
Audio-feedback. Audacity + Lame –Audacity –Lame Opdracht 1 –Installeer Audacity + LAME op je usb-stick –Geef vervolgens audio- feedback op de slechte.
Formatief - summatief evalueren
Handen uit de mouwen met Action Learning in
Toledo gevorderden Els Verbist. Overzicht Assignments Assessments Group pages Adaptief gegevens toekennen Virtual classroom Nieuwtjes.
Portfolio presentatie
| S turen Betere resultaten door docent-student voortgangsinteractie Projectleider Ellen Zillig-Straatman M eten A nalyseren I nformeren.
binnen het VMBO Impressie van wat mogelijk is.
Aandachtspunten Voldoende en duidelijke informatie
@ faculteit wetenschappen TOetsen en LEren Doeltreffend Ondersteunen TOLEDO voor assistenten.
Algemeen didactische principes van e-leren Wouter Hustinx Coördinator ICTO-expertisecel
Mail Extra uitleg. aan In het filmpje zag je waar aan stond een adres word gezet dat adres bepaalt naar wie het word gestuurd.
1 van 10 POWERPOINT Nieuw in de Wegwijsserie: Wegwijs in PowerPoint 2007 Presentatie Ambassadeursdagen Seniorweb Door: Louise Prompers.
Cursistenprogramma 3e editie
10e editie voor de Tweede Fase: leerling-ICT
Tijdsbesteding: Onder tijdsbesteding verstaan we hoe de student tijd besteedt aan studieactiviteiten. De volgende aspecten kunnen worden onderscheiden:
Uitgangspunt E-leren Leraar = begeleider Opmaak + presentatie leermateriaal Aantrekkelijk en uitdagend materiaal Automatische feedback en elektronische.
Werken op de Muiswerkmanier. Onderzoek toont aan Didactische mode.
G!DS Basismodule Trainingsdag 2 Naam, functie Datum, plaats.
OCB project ICT-GEBRUIK stimuleren in de lespraktijk workshop 1 Ghislain De Bondt en Natalie Laurez
Wikiwijs.
Guy Leys Gerd Anthonis Denise Bossyns. Uitgangspunt E-leren F2f leren Leraar = begeleider Opmaak + presentatie leermateriaal Aantrekkelijk en uitdagend.
Gerd Anthonis Denise Bossyns Guy Leys Toll-cursus voorjaar 2010.
Content en lay-out in e-leren versus f2f leren Guy Leys Gerd Anthonis Denise Bossyns.
De basis van ADSL: het constructivisme
Deltion College Engels A1 Spreken/Presentaties[Edu/002] thema: Welcome… can-do : kan een korte, vooraf geoefende mededeling doen aan een groep © Anne Beeker.
Biologie/Bio-medische wetenschappen Blackboard Natasa Brouwer, AMSTEL Instituut.
NU Burgerschap Harald Veldman en Ingrid Leegsma 10 maart 2015 NU Methoden Congres.
Feedback Wat Soorten Door wie
Feedback Wat Soorten Door wie
Tip 7: wissel je werkvormen af
Testen met aandacht Een betere tester door Mindfulness Esther Kluver.
Gerd Anthonis Denise Bossyns Guy Leys Toll-cursus voorjaar 2010.
Portfolio Presentatie
Gerd Anthonis Denise Bossyns Guy Leys Toll-cursus voorjaar 2010.
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 1 Kwartaal 1, schooljaar 2015/2016 Klas: VQR2A Docent: Petra van der Zee.
“Differentiëren aan de hand van uitleg filmpjes.”
Flipping the Classroom Principe: Studenten doen het huiswerk op school en volgen de colleges thuis Doel workshop: Ervaren hoe Flipping the Classroom werkt.
Bvj vmbo bovenbouw 7 e editie Gijs van Hengstum Thomas Klein Middelink.
LAATSTE LES! 13 JANUARI WAT GAAN WE VANDAAG DOEN? Lesdoelen Leesvaardigheid Feedback geven Verrassingsles!
WijWijs Ouderbetrokkenheid Portaal “First Impression”
Visie Blended leren Blended leren is een doordachte integratie van face-to-face onderwijs met e-leren.
Digitale Hulpmiddelen Organiserende hulpmiddelen (bv. wiki, blog, portfolio, stageverslag) neerslag en reflectie van activiteiten in de praktijksituatie.
Studiewijzer Spaans 1AO MKR. Voorstelling docent Frederik De Baets Docent Frans en Spaans in Bedrijfsmanagement Deels in het Afstandsonderwijs, maar vooral.
Masterclass Digitaal Toetsen Juni 2016 Michiel van Geloven.
Content en lay-out in e-leren versus f2f leren
Content en lay-out in e-leren versus f2f leren
– examentraining schrijven & taalportfolio
Snel en eenvoudig nakijken en feedback geven met Turnitin
Een aantal praktische toepassingen
Docentvaardigheden ICT
Interactief oefenen, formatief toetsen
Groepswerk Eén werk! = Eén cijfer?.
Vakdidactiek en Onderwijskunde 2
Interactief oefenen, formatief toetsen
Aan de slag met Moodle Les 1. Kennismaking Schermonderdelen en navigatie Voorkeuren aanpassen: profiel, wachtwoord Cursusbeheer: cursusinstellingen en.
Het online opzetten, afnemen, beoordelen en verwerken van toetsen
Kennisclip Web toepassingen
Blended learning Italiaans
Perception 4 Perfection
Begeleiden Les 7.
Ondersteunen bij wonen
Vakdidactiek en Onderwijskunde 2
Hoofdstuk 3 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
Een onderzoek naar de effectiviteit ervan

The Future Teacher 3.0.
Gezondheidsvaardigheden
Transcript van de presentatie:

Feedback Wat Soorten Door wie Feedback betekent "terugkoppelen" en is onlosmakelijk verbonden aan leerprocessen: het is bedoeld om cursisten inzicht in hun eigen leerproces of functioneren te geven. Dit laatste maakt het leren effectiever. Soorten Sturend Stimulerend Door wie Docenten Medestudenten

Feedback in e-learning F2F Door de docent FAQ: vangt veel voorkomend vragen op Automatisch verbeterde toetsen Discussieforum Chat Verbetering van opdrachten E-mail Door de docent Geeft uitleg tijdens de les Mondelinge feedback Opdrachten op papier en zo verbeterd.

Differentiatie E-learning F2F Hoekenwerk Extra opdrachten Leerpaden met diverse wegen Hyperlinks naar extra informatie Naar teksten Websites Tools Instructiefilmpje Slideshow Testen met automatische verbetering Geluidsfragmenten Video Hoekenwerk Extra opdrachten Uitdagendere opdrachten

Feedback E-learning F2F Door de student Discussieforum Peer assessment

FAQ Voorbeeld van onze helpdesk

Discussieforum

Feedback op oefening ingeleverd via Toledo

Resultaat automatisch verbeterde oefening

Instructiefilmpje Hier vind je een filmpje waarin uitgelegd wordt hoe je een optiongroup moet invoeren in een formulier D:\Users\Gerd.Nero\Desktop\toll net\optiongroup.swf

Leerpad