Net.Console Gebruikers handleiding.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
The customer centric software company
Advertisements

Ingave via het scherm Algemene beschrijving van de toepassing De toepassing is opgebouwd uit drie niveaus : Niveau 1 : verzending en afzender Niveau 2.
Idee voor App Rob Schuit © 2013 Rob Schuit 1 Didac Rekenmagneet.
CISCO 7940/60 IP PHONE 產品商標.
Net.Console 3.5 The net.Console User Manual Gebruiksaanwijzing.
On-line toevoeging, annulering en wijziging van fiches. Algemene beschrijving van de functionaliteit Als er wijzigingen moeten aangebracht worden aan fiches.
MUSITEL SIMBOX GSM gateway voor
LG SOFTWARE UPDATE P990 (FOTA = Firmware Over The Air) Augustus 2011.
XELION HOSTED PHONE SYSTEM
Klik op “Tijdelijke werkloosheid invoeren”. Vul hier uw gebruikersnaam en wachtwoord in of gebruik uw elektronische identiteitskaart.
Handleiding GSM-deurbel
Aanpassing Direct lid worden Toevoegen extra invoerveld Aanmelden SMS service Als u op de hoogte gehouden wilt worden via SMS dan kunt u hieronder u mobiele.
Haike Broekmans, Evelyn Courtois, Katrien Raemaekers, Melissa Thijs
Weddeschalen & Weddebijslagen
1 nüMaps Lifetime Europe: installatie procedure. 2 Product verpakking.
Klantgericht werken, Kanalen in balans
Powerpoint op 2 schermen
Interactieve versie mbv DSB
Training voor Microsoft® Lync™ 2010 voor antwoordgroepen
Training voor Microsoft® Lync™ 2010 Attendant
De bedradingslijst.
TELEFONEREN MET SKYPE 11/01/2011
WebHIS Call Manager 3.5.
Boomerang.
Consult IT v1.5 (07/2005) Consult IT V 1.5. Consult IT v1.5 (07/2005) Aanloggen Geef gebruikersnaam en paswoord in. Gebruikersprofielen beheerd in LAB400.
Snelzoekgids voor video Een videogesprek starten 1.Plaats de aanwijzer op de foto van een contactpersoon en klik op de cameraknop. 2.De contactpersoon.
Snelzoekgids voor audiogesprekken
E.care ED AssessmentTool
C3 Animatie-Demo C3 Beeldbellen Business. Animaties van enkele situaties in bibliotheken Live 1 op 1 beeldbellen (1) Doorschakelen met ruggespraak (2)
Handboek verzenden van Nieuwsbrief Caribbean.nl 12 september 2012 Ga naar CRM Personen Kies Open zoekvraag.
Klik op “Invoeren validatieboek”
- Telefoon - Kopiëren - Faxen - Printen - Scannen.
Aan de slag met de Lync Windows Store-app
© 2012 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Een contactpersoon toevoegen Via uw lijst met contactpersonen kunt u gemakkelijker communiceren.
Snelzoekgids voor Lync 2013 VERTROUWELIJK. Alleen verspreiden aan partners die een geheimhoudingsverklaring hebben ondertekend. Microsoft verleent geen.
Lync-vergaderingen Deelnemen aan een Lync-vergadering
 Parkeren :  Parkeerkaart Parkeerkaart  Koffie e.d.  Nooit bij de computer  Roken  Niet roken in het gebouw  Toilet  Beneden bij de trap rechts.
IureSearch® -Maakt gebruik van de software waarmee u toegang heeft tot internet, zonder een verbinding te maken. -Op 2 manieren te gebruiken: -Via de cd.
Zet de telefoon aan en voer je pincode in.
1. Druk op het icoontje voor instellingen. 2. Druk op meer netwerken. 3. Druk op mobiele netwerken. 4. Druk op namen toegangs punten. 5. Druk op het icoontje.
© 2012 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Een Lync-vergadering plannen Als u Outlook gebruikt, kunt u een Lync-vergadering plannen met de.
Snelzoekgids voor © 2013 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Het startscherm van Lync In het startscherm van Lync bevinden zich in de hub.
Handleiding LoGiApp tbv Riwo Transport
Subsidie individueel vervoer:
1. Starten Zet de telefoon aan en voer je pin code in Als dit scherm verschijnt klik dan vervolgens op de Boordcomputer Icoon 2.1 Inloggen Log in door.
Yealink Sip t-20 IP Phone Basic User Guide “Menu” Wordt beheerd door Uw systeembeheerder “Hold” Zie pagina 2 “Conf” Zie Pagina 2 “Contact” Zie Pagina 3.
ESTOS integratie. Bij binnen komend gesprek Bij een binnenkomend gesprek zal een klein pop-up scherm verschijnen. Hierin kun je het gesprek aannemen of.
Klantgericht Telefoneren
-Deze procedure kan men doen op de computer zonder dat men verbinding met de centrale nodig hebt. Kopieer “mxconfig.exe” + “mx.mcf” naar de harde schijf.
3CX Telefoon Centrales. 3CX Products – 3CX Phone System 3CX Phone System.
2 Online registratietool Handleiding 3 Inhoudstafel Als individu aansluiten bij een groep p 4p 4 Een nieuwe groep aanmaken en beheren p 13p 13 Personen.
WORKSHOP SKYPE Christiaan Thimister. AGENDA Kennismaking Microsoft Account Installeren / instellen van Skype Toevoegen van contactpersonen Eén op één.
Aan de slag met haarlemmermeervoorelkaar.nl een praktische handleiding Stap 1. Aanmelden Ga naar
Klassikale opleiding 01/03/2016
PDA-route door De Vooroever. Het PDA-toestel (1)
VAST/MOBIELE INTEGRATIE. Agenda Profiel MCS Markt trends Introductie BRI-AS55x Building Blocks VAST/MOBIELE INTEGRATIE.
1 WELKOM AGENDA Voorstellen Basisconcepten Toestel Softphone Smartphone app Standaard functies van centrale zelf Vragen en Opmerkingen.
Deel 2 Openen van Programma’s Volgende = → toets.
Smartphone via PC bedienen
Wat is internet? Vandaag gaan we ontdekken wat internet is? Hoe vaak zijn de leerlingen online? Welk apparaat gebruiken ze? Stel ze eens wat vragen en.
Hoe Kan je met vrienden en familie chatten in Gmail
Wat is internet? Vandaag gaan we ontdekken wat internet is? Hoe vaak zijn de leerlingen online? Welk apparaat gebruiken ze? Stel ze eens wat vragen en.
Hoe kan ik McAfee Mobile Security downloaden op mijn iPhone?
Subsidie individueel vervoer:
Klik op “Validatie invoeren”
Welkom bij de nieuwe versie van PowerPoint
Om de PowerPoint te starten:
Video Snelle naslag Lync 2013 voor Office 365 De lay-out kiezen
tafel van 1 tafel van 1 x 1 = 1 x 1 = 1 2 x 1 = 2 3 x 1 = 3 4 x 1 = 4
CAO 90 doelstelling Persoonlijke gegevens in Workday invoeren
Transcript van de presentatie:

net.Console Gebruikers handleiding

Algemeen werkingsprincipe Inhoud Algemeen werkingsprincipe Werkplek Scherm opbouw Starten, aan en afloggen Stap voor stap Beantwoorden van oproepen Gesprek verbreken Gesprek initieren Gesprek blind doorverbinden Gesprek doorverbinden met consultatie Gesprek parkeren Gesprek gericht parkeren Kettinggesprek opzetten www.escaux.com

Algemeen werkingsprincipe www.escaux.com

net.Console web applicatie Uw werkplek net.Console web applicatie SNOM 320 telefoon hoofdtelefoon (optioneel) www.escaux.com

Scherm opbouw Het scherm van de net.Console is opgedeeld in een linker helft en een rechter helft De linker helft bevat de controle toetsen, de status zone en de contact lijst De rechter zijde bestaat uit verschillende tab bladen. Elk tab blad heeft een aparte functie. www.escaux.com

Scherm opbouw – linker helft Controle toetsen Context gevoelige toetsen om gesprekken te aanvaarden, te beeindigen, enz... Status Aantal bellers in de wachtrij, geparkeerde gesprekken en status van de console Contact lijst Opzoeking op verkorte naam, voornaam, achternaam, bedrijf www.escaux.com

Scherm opbouw – rechterhelft, tab bladen Externe applicaties De eerste 2 tab bladen zijn beschikbaar om externe toepassingen zoals een agenda, een CRM, enz... weer te geven Documentatie De Documentatie tab laat je toe de handleiding te consulteren www.escaux.com

De verschillende controle toetsen zijn context gevoelig. Enkel de gekleurde toetsen zijn actief Gesprek aanvaarden Transfer met consultatie Gericht Parkeren Kamperen Pauze Gesprek beeindigen Parkeren Ketting gesprek Connecteren/ Disconnectere Buddies www.escaux.com

Persoonlijke wachtrij Status zone Algemene wachtrijen weergave van het aantal wachtenden Persoonlijke wachtrij Status weergave van de status van de net.Console en telefoon www.escaux.com

Status zone Lijn is vrij Nieuwe oproep In gesprek Operator is niet aangemeld Transfer met consultatie, geïnitieerd Transfer met consultatie, telefoon 2de deelnemer rinkelt Transfer met consultatie, in gesprek met 2de deelnemer www.escaux.com

Geparkeerde gesprekken Type parking (parking, gerichte parking, enz...) Pijltje om gesprek terug te nemen Telefoon nummer van de beller Wachttijd van de beller 60% maximale wachttijd bereikt: oranje 80% maximale wachttijd bereikt: rood 100% maximale wachttijd bereikt: automatische terugkeer Druk op nota veld om persoonlijke nota te noteren www.escaux.com

Opzoeking op voornaam, achternaam of verkorte naam Contact lijst Opzoeking op voornaam, achternaam of verkorte naam Weergave van Naam en voornaam Callflow status Vaste telefoon Mobiele telefoon Email adres Bron van de informatie (net.PBX, CRM, ...) Weergave beschikbaarheid interne gebruiker Vrij Losgekoppeld Bezet www.escaux.com

Starten, aan en afloggen www.escaux.com

Aan- en afmelden ‘Members’ tab blad Beschikbaarheid collega’s vrij in gesprek Aanmelden: Afmelden: Als alle operatoren zich hebben afgemeld, komt de receptie automatisch in ‘nachtstand’ en worden oproepen afgeleid. www.escaux.com

Stap voor stap www.escaux.com

Beanwoorden van oproepen De ‘antwoord’ controle toets licht op De telefoon rinkelt Het status icoon verandert Gesprek aannemen door: op antwoord toets drukken OF hoorn van de haak nemen www.escaux.com

Tijdens het gesprek is de ‘verbreek’ toets actief Gesprek verbreken Tijdens het gesprek is de ‘verbreek’ toets actief Men kan het gesprek beeindigen door op de ‘verbreek’ toets te drukken Het gesprek wordt afgebroken en de status verandert www.escaux.com

Een gesprek initieren kan op verschillende manieren via het toetsenbord van de telefoon door te klikken op de telefoon (vast of mobiel) van een contact door een nummer in te voeren in het vrij nummer veld en vervolgens de groene bel toets te drukken www.escaux.com

Gesprek blind doorverbinden Terwijl men in gesprek is, kan een gesprek blind doorverbonden worden op 3 manieren: door te klikken op de telefoon (vast of mobiel) van een contact door een nummer in te voeren in het vrij nummer veld en vervolgens de groene bel toets te drukken Het gesprek verschijnt in de lijst van geparkeerde gesprekken www.escaux.com

Gesprek doorverbinden met consultatie (1) Terwijl men in gesprek is drukt men op de oranje transfert toets De status verandert Vervolgens belt men de 2de deelnemer volgens een methode naar keuze www.escaux.com

Gesprek doorverbinden met consultatie (2) Van zodra men in gesprek is met de 2de deelnemer kan men ofwel de doorverbinding bevestigen ofwel het gesprek afbreken en de beller terugnemen + www.escaux.com

Terwijl men in gesprek is drukt men op de parkeer toets Gesprek parkeren Terwijl men in gesprek is drukt men op de parkeer toets De beller komt terecht in de lijst van geparkeerde gesprekken Men kan de geparkeerde beller terugnemen Men kan een andere beller naar het geparkeerde gessprek sturen Na een instelbare tijd wordt de geparkeerde beller automatisch terug aangeboden aan de originele operator www.escaux.com

Geavanceerde functies net.Console X900 www.escaux.com

Gesprek gericht parkeren Terwijl men in gesprek is drukt men op de toets ‘gericht parkeren’ Vervolgens kiest men een intern contact door te klikken op de vaste telefoon van een contact door een intern nummer in te voeren in het vrij nummer veld en vervolgens de groene bel toets te drukken www.escaux.com

Gesprek gericht parkeren (2) De beller komt terecht in de lijst van geparkeerd gesprekken Men kan de geparkeerde beller terugnemen De geparkeerde beller komt in contact met zijn contact van zodra het intern contact *55+<extensie> intoetst op eender welk toestel www.escaux.com

Ketting gesprek opzetten Terwijl men in gesprek is drukt men op de ketting toets De beller komt terecht in de lijst van geparkeerde gesprekken Vervolgens belt men de 2de deelnemer volgens een methode naar keuze www.escaux.com

Ketting gesprek opzetten (2) De status verandert Van zodra men in gesprek is met de 2de deelnemer kan je deze in contact brengen met de beller door op het kettingsymbool te klikken naast de beller De beller in nu in gesprek met zijn contact. Van zodra de interne gebruiker inhaakt komt het gesprek terug bij de initiele operator. www.escaux.com

Kamperen op een toestel Terwijl men in gesprek is, en indien de beller dit wenst, kan de beller ‘gekampeerd’ worden op het toestel van een intern contact. Van zodra het intern contact inhaakt zal de beller in contact komen met het intern contact. Om dit te bewerkstelligen drukt men eerst op de ‘Kamperen’ toets Vervolgens belt men het intern contact volgens een methode naar keuze www.escaux.com

Kamperen op een toestel (2) De beller komt terecht in de lijst van geparkeerde gesprekken Van zodra het interne contact zijn/haar gesprek beeindigt wordt de beller doorverbonden met het interne contact Indien het interne contact zijn/haar gesprek niet beeindigt binnen een vooropgestelde tijd wordt de beller teruggestuurd naar de originele operator www.escaux.com