> Volgende week krijgen jullie het eindcijfer > Beoordeling uitsluitend door opdrachtgever > Voor begin pitch: lever in pitchdocument en reflectie (met.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Workshop 3 deel 1: Marketing
Advertisements

Geslaagde portfolio’s ? Onze oplossing voor monitoring
Fantasiedier AV1A / AV1B Opdracht 1, Blok 2.
Games en Interactie. Pitch projecten jaar drie Iedere student kan maximaal 2 pitches doen! 1. Pitchproject Design & Research: een groepsproject gerelateerd.
SPECS: • Datum: 13 of 20 maart 2014 • Locatie: FLOOR Kohnstammhuis • Wie: Teams Hogescholen Nederland (met CE of CO opleiding) CONCEPT TEAMS: • Maximaal.
Deadline week 8 •Alle producten moeten kant en klaar gepresenteerd worden •Tijdschriften in print en ingebonden •Films gemonteerd •Web applicaties online.
Thinkquest2 versie 2013 info: vanaf februari 2013.
Probleemformulering De kaas is op divergeren analyse convergeren boek
Ontwerpprojecten Ofwel hoe combineren we drie stromen? Steven Nijhuis
Medmec 1 Herfst Les 5.
Tim Versluijs Leerdoelen.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 8 mei 2009.
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 15 november 2010.
2IO05: OGO 1.1 Informatiesystemen. OGO – ontwerpgericht onderwijs Hoe leer je ontwerpen? doen: stap voor stap + terugkijken Telkens: modelleren: probleem.
Kernproject V1 College 1 31 Januari 2008 Instituut voor Interactieve Media.
Debriefing 24 januari 2012.
Using Media ’09/’10 Blok 2 Werkcollege 1. OPDRACHT 1-Presenteer je magazine Iedereen heeft 1 minuut om het magazine te presenteren (40 minuten) Bladerkwartier;
HOORCOLLEGE V2 ASSESSMENTS CMD
Engagement MEDMEC 04 Les 8 Welkomstwoord Voor CMI-MEDIA 1.
Les 7 Uitvoeren gebruiksaanwijzingen van anderen
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
Medmec04 week 5 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen.
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit les 1. Onderwerpen in de lesHuiswerk voor komende les 1 o Toelichting op de module en de werkwijze. o Toelichting.
Identiteit MedMec03 en 04 les 2(1) Mail: Wiki:
Media en creativiteit Identiteit les 1
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
handvaardgheid / techniek
Het einde is in zicht. De Criteria Nulmeting - Linkaudit.
Proces en Product.
Ontwerpprojecten Ofwel hoe combineren we drie stromen? Steven Nijhuis.
Ofwel hoe combineren we drie stromen? Steven Nijhuis
1. Wat is het leukste om op te lossen? 2. Hoe ziet je ‘prototype” eruit 3. Wat ga je ‘meten’ en wat weet je dan?
Willem de Zwijger Schoonhoven
Het sectorwerkstuk Het doen van onderzoek in klas 4.
Boom uitgevers Den Haag. Korte presentatie BJu en de digitale wereld Onze visie op digitaal in het Hoger Onderwijs? En-en: boek plus digitaal (inclusief.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 2, Herfst 2009 Brand management en pitchen Groepsopdracht Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Afstuderen Mediatechnologie Studiejaar Rotterdam, oktober 2011.
Ontwikkeld door Anne Coppens en Carlo Verhaar les 11 - Google I-C1#, datum.
Planning Dinsdag 4 september 10:00-11:30 Kick Off en Briefing Little Chicken (GDD), Butterfly Games (GAR), IJsfontein (IAD) Woensdag 5 september 11:30-13:00.
Presentatie op datum - De wereld van … Wat is jouw onderwerp?
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 1.
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
OFC28 mediawijsheid les 7 leren door te maken
V1 Kern Technologie & Innovatie Hoorcollege : laatste loodjes.
Docent: Ans Sarianamual - oktober 2014
Interactieve Media Kick Off V2 Kernproject. Onderwerpen Kick Off o Intro o Doelstellingen V2 Kernproject o Organisatie o Werkplekken o Deliverables o.
Cross Media. Functies binnen team Strategie Voorbereiden van debriefings Op de hoogte blijven van (markt) ontwikkelingen van klanten / concurrenten Adviseren.
Next Generation Opdracht 1 – Concepting/grounding/interactie Opdracht Functioneel Ontwerp Opdracht 2.2 – Layar applicatie opnemen screenshots/foto’s/powerpointslides.
Medmec04 Engagement.
Media en creativiteit Identiteit les 7
PROJECT: ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
Niets is wat het lijkt.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Bijeenkomst 6. Leerdoelen  De student kan een marktonderzoek verrichten  De student kan op basis van het marktonderzoek een idee aanpassen.
Bijeenkomst 4. Leerdoelen  De student is zich bewust van eigen kunnen, interesses en ambities  De student kan een pitch geven over zichzelf en over.
Eindproject Project verpakking IMT Lars en Luka Presenteer datum
Presenteren en Etaleren
Voorbereiding schoolexamen
12 oktober 2017 Aanwezigen & je richten op deze les.
Les 1: Introductie Marketing
Mediaplanning – bijeenkomst 6
Praktijkgericht onderzoek
Ondernemerschap Jullie zijn gestart aan het laatste studiejaar en met nog een paar maanden te gaan komt een diploma steeds dichterbij. Om dit diploma te.
College 4 project doorstroom MBO - HBO
Schrijven Zakelijke brief: les 4.
Bouwen aan succesvolle teams Met TeamQ
Onderwijsmaterialen module: “Ontwerp je eigen eHealthapp.”
Netwerkweek Health and Happiness 3 t/m 7 December
Groepsopdracht Vakblad maken voor de doktersassistent
Transcript van de presentatie:

> Volgende week krijgen jullie het eindcijfer > Beoordeling uitsluitend door opdrachtgever > Voor begin pitch: lever in pitchdocument en reflectie (met namen) > Pecha Kucha 6:40 minuten, dan ruimte voor een of twee vragen van opdrachtgever en/of docent(en) > Deliverables inleveren volgens standaard richtlijnen (deadline = maandag 9:00)

Plaats je opdracht op je portfolio. (als het niet digitaal werk is: maak foto's/scan of verzin een andere manier om een digitale versie online te zetten). Gebruik voor documenten pdf formaat. Bestandsnamen sla je op volgens de volgende richtlijnen: [Achternaam][Voornaam][Tussenvoegsels]_TitelOpdracht_versie_[extrainf o].ext In elk bestand dat je op je portfolio zet ter beoordeling moet je naam en de titel van de opdracht voorkomen Gebruik geen spaties in de bestandsnamen! Voorbeeld: DelftCorneVan_Portfolio2-Wireframes_v1.pdf stuur een aan mij, vóór de met een directe link naar de uitgewerkte opdracht op je portfolio (of als het een opdracht met meerdere onderdelen betreft: met links naar de uitgewerkte deelopdrachten). CHECK de link voor je de verstuurt. subject/onderwerp van de zoals hieronder beschreven:

Deliverables Debriefing. Een beschrijving en interpretatie van de opdracht na de briefing van de klant. Gebruik stramien dat AMM studenten vorig jaar gekregen hebben. Hele team, schrijven AMM student (als AMM student in team zit) Projectplan. Een werkbaar plan met taakverdeling, fasering etc. AMM student Concept. Een goed uitgewerkt concept, met de beargumentering van je ontwerp keuzes dat voldoet aan de gestelde voorwaarden uit de opdracht (zie briefing document van opdrachtgever). G&I studenten (samen met AMM student) Pitch document. Voor de opdrachtgever. Een korte bondige beschrijving van het concept en de onderliggende ontwerpkeuzes met verantwoording van uit het onderzoek dat je gedaan hebt. G&I studenten Marketingplan. Daarnaast maak je een marketingplan zoals je geleerd hebt in het vak Cultureel Ondernemersschap. Hoe ga je het uiteindelijke product in de markt zetten en het verkopen? AMM studenten Pitch presentatie Petcha Kucha stijl: van 6 minuten en 40 seconden, 20 slides x 20 seconden waarin je de klant overtuigd van jouw geweldige idee. Korte reflectie PMI: Maak per persoon en met het hele team een PMI (Pluspunten, Minpunten, Interessante punten) van het verloop van het project.

Locatie pitch: GAR: 2009 GDD: 2106 IAD: 1106

Beoordeling De Games & Interactie studenten worden op andere onderdelen beoordeeld dan de Amm-studenten. Games & Interactie studenten worden beoordeeld op: Kwaliteit van het concept (30%) Inhoud presentatie (25%) Pitch document (25%) Reflectie (20%) Amm-studenen worden beoordeeld op: het projectplan (inclusief de debrief) (40%) het marketingplan (40%) het eindcijfer van jouw groep (20%)