Bedrijfsvoorstelling

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Organisatiekunde.
Advertisements

Zicht op verandering.
Ondernemen in de fysiotherapie is oorlog
Onze kernwaarden.
Marketingstrategie: segmentatie en positionering
NEGEN PRESTATIEVELDEN BEPALEN DE PERFORMANCE VAN UW ORGANISATIE
Menno Karres Lead Auditor
KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEK
Analyse klantgerichte websites
Menselijk kapitaal van uw onderneming
1 Wat is microfinanciering ? 2 1. De financiële behoefte.
Inhoud Algemene Bedrijfsvoorstelling Producten Marketing strategie
De kracht van it suits IT Als groothandel of brandowner in fashion bent aan het juiste adres voor automatisering en professionalisering van al uw – generieke.
Tuin – Timmer – Watermanagement Watermanagement Op het gebied van watertechniek zijn wij uitermate goed ontwikkeld en hebben wij u veel te bieden. Dit.
Macropus CVBA Mathias Lang Voorzitter Macropus CVBA
Ondernemen in de zorg in turbulente tijden 12 oktober 2010 J.E.J. van Angelen Bestuursvoorzitter Oogziekenhuis Zonnestraal.
Bestuurlijke ambities ‘het nieuwe werken’ in bezuinigingstijd.
Het Werving & Selectiebureau voor het onderwijs!
Hoofdstuk 13 Marketing van diensten
Menselijk kapitaal van uw onderneming
Tuin en Timmer management
Hoger Onderwijs Groep Bouw en Ruimte
Hoe kun je de kwaliteit van onderwijs in je eigen project verbeteren?
Facility management en inkoop
21 april 2009 TZFF Ketenzorg, over de muren heen kijken! 1 Inhoud TZFF Netwerken, samenwerken ROS Friesland Presentatie netwerkdeelnemers Vragen.
“Trends en ontwikkelingen in de beveiligingsbranche”
Wat is FV De Stortkinderen ? Een vrijwilligers organisatie Een vrijwilligers organisatie Die zich gratis inzet. Die zich gratis inzet. Voor de weeskinderen.
Netwerk Zorglogistiek
H7: Productmanagement.
Door Nik Van Looy & Pieter Jan Proost
strategie als een proces
Onthaalbeleid stad Dendermonde
De kracht van GAC Business Solutions GAC is meer dan een leverancier van softwareoplossingen. Als business partner zorgen we samen met u voor optimalisatie.
Wat is Customer Relationship Management?
Drie strategische hoofdgebieden ('werelden')
Hoofdstuk 8 Plannen en doelen stellen
02/ / 18 Kwaliteitsmanagementprincipes -Algemeen- Om een organisatie met succes te kunnen leiden en te laten functioneren is het nodig deze.
Hoofdstuk 8 Plannen en doelen stellen
Hoofdstuk 12 Productontwikkeling en levenscyclusstrategieën
Opleiden van medewerkers
De perfecte dienst Bart Bockaert – Kristof Dekens – Claude Gallo – David Moens – Franky Van den dries – Pieter Verbestel.
Inhoud Hoe het allemaal begon… Wat is Easykitchening? Hoe zijn we te werk gegaan? Wat zijn de behaalde resultaten? Evenement ‘Kwistnix’ Wat hebben we.
Easykitchening. Inhoud Wat is Easykitchening? Hoe zijn we te werk gegaan? Wat zijn de behaalde resultaten? Wat hebben we geleerd?
Hartelijk welkom in Halle
1. Intro & doelstellingen Algemene Vergadering van Aandeelhouders
Samen-bouwen … over paneelbouw en de rest!
Hoofdstuk 1 Management accounting: informatie die waarde creëert.
Marketing dag 1 Naran Bekh-Ochir, Lisa Hofman, Thomas Hermans
Nike Supply Chain Management
Hoofdstuk 1 Lisa & Janne.  Draait om klanten  Opbouwen van klantenrelaties op basis van klantwaarde en klanttevredenheid.  Klanten behoeften bevredigen.
MARKETINGMIX.
Welkom op het Virtualisatie Seminar Hotel Mitland, 8 Oktober 2009.
Seminarie Software Open Bestandsformaten Open Versus Gesloten Software.
Zelfgemaakte wafel en appelcake Groepsopdracht “Marketing” 1 e semester.
ATAG ETNA Pelgrim Home Products B.V.
Werken met logistiek Presentatie titel College 2
Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas.
IBN de basis voor groei Presentatie Commissie Inwonerszaken gemeente Boxmeer 29 augustus 2013 Ed de Leeuw - algemeen directeur IBN.
Integrale zorg thuis en in het ziekenhuis De ZorgBrug producten Toegevoegde waarde in de totale zorg voor chronisch zieken 3 december 2009 Wilma Bijsterbosch.
Landelijke raad 11 juni 2016 Toelichting op de belangrijkste onderwerpen van de agenda.
Naam van bedrijf Ondernemingsplan.
Hoofdstuk 13 Marketing van diensten
Degene die de presentatie verzorgt
Les 1: Brainstorm en kennismaken
MNO’s = TNO’s = transnationale ondernemingen Productiebedrijven
Presentatie van ondernemingsplan
Presentatie van ondernemingsplan
De Kostprijs Why Bother?.
KLANTENWERVING.
Transcript van de presentatie:

Bedrijfsvoorstelling Ecoman 2009

Joris Van Damme & Bart De Bruycker Organigram Algemeen directeur Maikel Kegels Judith Wauman Personeelsdirecteur Matthias Breynaert Marketingdirecteur Joris Van Damme & Bart De Bruycker Directeurs financiën Productiedirecteur Ariane Verelst Vincent Beauprez Directeur logistiek Raad van Bestuur

Mission statement Directeur: kwalitatieve producten, van het hoogste niveau. Stabiele installaties, klantgericht en efficiënt werken. Personeel: personeel krijgt de beste opleidingen. Marketing: we bieden beduidend betere diensten aan en proberen toch concurrerende prijzen en een grote verscheidenheid na te streven. Financiën: wij voeren een degelijke administratieve organisatie in die geschikte informatie levert. Productie: om deze belofte te vervullen verbetert AutoGenia onophoudelijk zijn bedrijfsprocessen. Logistiek: wij zorgen bij de dienstverlening voor de juiste mogelijkheden en middelen, met de juiste communicatiemiddelen.

Strategisch aandachtspunten Verkoopprijs: onze verkoopprijs zo concurrentieel mogelijk houden. Personeel: personeel nog beter opleiden. Marketing: de meest bekende op de markt worden. Financiën: een grote winst en rendabiliteit. Productie: een zo goed mogelijke kwaliteit van onderdelen gebruiken. Logistiek: een grotere stabiliteit proberen te realiseren, milieuvriendelijke installaties.

Verkoopprijs door de jaren heen

Strategisch aandachtspunt: Personeel Jaar 11 Jaar 14 Aantal vertegenwoordigers 24 Aantal arbeiders 145 Aantal bedienden 14 Aantal vertegenwoordigers 17 Aantal arbeiders 78 Aantal bedienden 16 Jaar 12 Aantal vertegenwoordigers 14 Aantal arbeiders 112 Aantal bedienden 16 Jaar 13 Aantal vertegenwoordigers 14 Aantal arbeiders 130 Aantal bedienden 16

Strategisch aandachtspunt: Personeel Budget voor Opleiding en Motivatie

Strategisch aandachtspunt: Marketing Marketingbudget

Strategisch aandachtspunt: Financiën

Strategisch aandachtspunt: Productie Research & Development

Strategisch aandachtspunt: Productie Productievolume

Strategisch aandachtspunt: Logistiek Milieuvriendelijke installaties

Strategisch aandachtspunt: Logistiek Bezettingsgraad

Toekomstvisie Het marktaandeel vergroten tot 30%. Een nog hogere kwaliteit nastreven. Een stijging van onze bezettingsgraad trachten te verwezenlijken tot 90%. Ervoor zorgen dat onze aandeelhouders altijd tevreden blijven, daarom zullen we ons dividend steeds vergroten. Ons milieubeleid trachten nog beter te verwezenlijken.

Bedankt voor de aandacht!