H5 Onderhouden van het exterieur en interieur

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
hoofdstuk 4 Mengen en scheiden
Advertisements

Training Omgaan met service Les 3: klachten
Blue Turtle Business Partners Samen bouwen aan een sterkere en betere onderneming.
Ontvangst Ontvangst Logistiek medewerker.
§4.3 Wat ik koop beslis ik zelf?
commerciële presentatie
H2, par. 2.3 Havo 3.
Presentatie Niveau 3 Kerntaak 5 Blz. 17.
Zaterdag 20 september 2014 Training Omgaan met Service Les 3: klachten.
Fase 2 Winkel aanvullen Kerntaak: verzorgen ontvangst en verwerking van goederen Hoofdstuk: Bouwen en verzorgen van artikelpresentaties Par: en
Fase 1 Ken de (detail)handel
Goederenverwerking H9 Artikelpresentaties Manager Handel.
Goederenverwerking H7 Winkelexterieur Manager Handel.
Detailhandel algemeen
Ontvangst H4 Ontvangst afronden Logistiek medewerker.
Detailhandel algemeen
functies detailhandel
1. Onderzoek jezelf en je werkomgeving 2
Periode 1 Detail en marketing Kerntaak: optimaliseren verkoop en assortiment Hoofdstuk: Visual merchandising Par: 2.2 Blz. 562 t/m 567.
Verkoop en service Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 6 Hoe ziet jouw product eruit?
Ondernemend gedrag Hoofdstuk 2 Kan het ook beter? Signaleer mogelijkheden voor verandering.
Periode 3 Verzorgen van de winkel en/of opslagruimte
Hoofdstuk 4 Netjes houden van de werkplek en werkomgeving.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 5 Het ondernemersplan.
Verwerken van goederenstroom 1 Hoofdstuk 4 Schoonmaak en derving.
Hoofdstuk 3 Presentatie van artikelen in de winkel.
Naam: 1 Vul je naam in. Beantwoord zo snel mogelijk de vragen. Kijk aan het einde hoeveel je er goed had. Druk op knop om te beginnen!!
Verkoop en service Hoofdstuk 3 Calamiteiten. Inhoud 1Artikelen verkopen 2Klanten helpen 3Calamiteiten 1.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 1 De winkelinrichting, vaste artikelpresentaties.
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 1 Hospitality.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 6 Retailmix. samengevat 1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Het presenteren van artikelen.
Commercieel beleid 2 Hoofdstuk 5 Commerciële presentatie.
Introductie Hospitality 1.1: Hospitality. Inleiding Unique shopping experience in the 'connected store‘ Unique shopping experience in the 'connected store‘
Vul in wat persoonlijke en niet persoonlijke gegevens zijn
Bekijk en bespreek dit filmpje. Kunt u het filmpje niet afspelen Bekijk en bespreek dit filmpje. Kunt u het filmpje niet afspelen? Gebruik dan de.
Veilig en verantwoord werken
Presentatie en marketing
Supermarkt Ontvangst en opslag.
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 1 Communicatie in de winkel
Presentatie en marketing
Ontvangt en verwerkt goederen
Hoofdstuk 1 Hoe gedraag ik mij?
Hoofdstuk 3 Wat kom ik tegen tijdens het verkoopgesprek?
Hoofdstuk 7 Verbetering aanbod en winkelpresentatie
Hoofdstuk 3 De winkel verzorgen
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 5 Het marketingplan
De supermarktmedewerker
Presentation-Skills H4 Promotie en service.
Veilig en verantwoord werken
De supermarktmedewerker
Veilig en verantwoord werken
Presentation-Skills H3 Winkelinterieur.
Hoofdstuk 4 De winkel is open
Supermarkt Ontvangst en opslag.
Verwerken goederenstroom 1
waar / niet waar DE WAARDE VAN IETS IS VOOR IEDEREEN HETZELFDE
Erosie en Sedimentatie
Kritiek geven en krijgen
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Hospitality en voorraadbeheer
Hoofdstuk 5 Voorraadbeheer
SO bespreken: wat was moeilijk?
Transcript van de presentatie:

H5 Onderhouden van het exterieur en interieur Presentation-Skills H5 Onderhouden van het exterieur en interieur

H1 Visual merchandise in de retail H2 Winkelexterieur H3 Winkelinterieur H4 Promotie en service H5 Onderhouden van het exterieur en interieur

Bekijk het filmpje en beantwoord onderstaande vragen: H5 Onderhouden van het exterieur en interieur Bekijk het filmpje en beantwoord onderstaande vragen: Is dit ook een oplossing voor andere winkels dan alleen supermarkten? Wat is het grote voordeel van deze schoonmaakmethode? Hoe zorgt de winkelier ervoor dat de klanten er geen last van hebben?

Tijdens het bestuderen van dit hoofdstuk werk je aan doelen. H5 Onderhouden van het exterieur en interieur Tijdens het bestuderen van dit hoofdstuk werk je aan doelen.

Etalage Pui Ingang Signing Buitenpresentaties H5 Onderhouden van het exterieur en interieur Etalage Pui Ingang Signing Buitenpresentaties

Aanvullen Controleren Herstellen H5 Onderhouden van het exterieur en interieur Aanvullen Controleren Herstellen

Droog vuil Aangekleefd vuil Onzichtbaar vuil H5 Onderhouden van het exterieur en interieur Droog vuil Aangekleefd vuil Onzichtbaar vuil

Zijn je doelen behaald? Vul de evaluatie in. H5 Onderhouden van het exterieur en interieur Zijn je doelen behaald? Vul de evaluatie in.